استون هنج در ۱۰ مایلی شمال شهر تاریخی سالزبری در دشت سالزبری، شناخته‌شده‌ترین بنای ماقبل تاریخ اروپا است. این بنا آن‌قدر محبوب است که بازدیدکنندگان برای بازدید از این مکان، از مدت‌ها قبل بلیت ورودی خریداری می­کنند.

۴ جاذبه توریستی برتر انگلستان + عکس

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: یکی از محبوب‌ترین مقاصد سفر در جهان، انگلستان، امکانات تقریبا بی‌پایانی را برای مسافرانی که به دنبال کارهای سرگرم‌کننده و جاذبه‌های برتر برای بازدید هستند، ارائه می‌دهد.

این کشور کوچک اما تأثیرگذار با تاریخ شگفت‌انگیز خود، شهرهای هیجان‌انگیز و سنت‌های فرهنگی غنی فراوانی دارد. مکان‌های تاریخی در هر نقطه‌ای از این کشور هستند، از مگالیت‌های ماقبل تاریخ و مکان‌های روم باستان گرفته تا قلعه‌های چند صدساله و مراکز شهر که قدمت آن‌ها به قرون‌وسطی بازمی‌گردد.

رفت‌وآمد در انگلستان نیز بسیار آسان است و محبوب‌ترین مقاصد توریستی آن به‌خوبی با قطار و اتوبوس به هم متصل می‌شوند. سفر به این کشور تجربه‌ای فراموش‌نشدنی برای شما رقم میزند.

در ادامه حتما لیست ما از بهترین مکان‌های دیدنی در انگلستان را مطالعه کنید.

استون هنج

۴ جاذبه توریستی برتر انگلستان + عکس

استون هنج در ۱۰ مایلی شمال شهر تاریخی سالزبری در دشت سالزبری، شناخته‌شده‌ترین بنای ماقبل تاریخ اروپا است. این بنا آن‌قدر محبوب است که بازدیدکنندگان برای بازدید از این مکان، از مدت‌ها قبل بلیت ورودی خریداری میکنند.

نمایشگاه‌های مختلفی در این مکان برگزار می‌شود و از طریق انتقال تجربیات سمعی و بصری و بیش از ۲۵۰ شی‌ء باستانی نحوه برپایی مگابیت‌ها را بین ۳۰۰۰ تا ۱۵۰۰ قبل از میلاد توضیح می‌دهد و اطلاعاتی درباره زندگی در این زمان به اشتراک می‌گذارد.

پس از قدم زدن در نقاط مختلف مجاور این سنگ‌های عظیم، از کپی‌های معتبر خانه‌های نوسنگی دیدن کنید تا ابزارها و وسایل زندگی روزمره نوسنگی را ببینید. این سازه‌ها شیوه زندگی در ۴۵۰۰ سال پیش را نشان می‌دهند.

برج لندن

۴ جاذبه توریستی برتر انگلستان + عکس

برج لندن یکی از بهترین جاذبه‌های لندن است و دارای زندان، قصر، خزانه گنج و رصدخانه است. این مکان که به‌عنوان میراث جهانی شناخته می‌شود، مهم‌ترین ساختمان در انگلستان به حساب می‌آید و بازدیدکنندگان را ساعت‌ها مشغول نگه میدارد.

مرکز این قلعه برج سفید است. این مکان که در سال ۱۰۷۸ توسط ویلیام فاتح ساخته شد، میزبان نمایشگاه‌های شگفت‌انگیزی مانند خط پادشاهان، قدیمی‌ترین جاذبه جهان برای بازدیدکنندگان است که در سال ۱۶۵۲ با نمایش قابل‌توجهی از زره‌های سلطنتی تأسیس شد.

از دیگر نکات برجسته این مکان می‌توان به نمایشگاه چشمگیر جواهرات، تورهای کلاسیک واردر، ضرابخانه سلطنتی و نمایشگاه‌ها و نمایش‌هایی درباره زندانیان و اعدام‌ها اشاره کرد. درمجموع برج لندن حدود ۱۸ هکتار است.

اگر با بچه‌ها سفر می‌کنید، حتما رویدادهای ویژه این برج برای بچه‌ها را بررسی کنید، ازجمله ˮمدرسه شوالیه‌ها“ و دیگر برنامه‌های همه‌جانبه که بینشی سرگرم‌کننده از تاریخ قلعه ارائه می‌دهند.

حمام‌های رومی و شهر حمام گرجستان

۴ جاذبه توریستی برتر انگلستان + عکس

اگر فقط برای بازدید از یک شهر کوچک در انگلستان وقت دارید، بهترین پیشنهاد بازدید از حمام‌های رومی است. این شهر فوق‌العاده زیبا در سامرست دارای جاذبه‌های توریستی خارق‌العاده‌تر از آن چیزی است که می‌توان انتظار داشت در یک روز از آن دیدن کنید.

درحالی‌که این مکان بیشتر به خاطر حمام‌های رومی با قدمت ۲۰۰۰ ساله ساخته‌شده در اطراف چشمه‌های آب گرم آن شهرت دارد، اما به‌خاطر خانه‌های شهری عسلی‌رنگ آن، مانند خانه‌های رویال کرسنت، شهرت دارد.

حدود ۵۰۰ ساختمان شهر دارای اهمیت تاریخی یا معماری هستند، واقعیتی که منجر به ثبت میراث جهانی به کل شهر شده است. شهر حمام مکانی ایده‌آل برای کاوش در برخی از خیره‌کننده‌ترین مناطق گردشگری انگلستان، ازجمله دره آون، تپه‌های مندیپ و تعداد بی‌شماری دیگر نقاط دیدنی خارق‌العاده سامرست است.

موزه بریتانیا

۴ جاذبه توریستی برتر انگلستان + عکس

موزه بریتانیا با مجموعه‌ای از آثار باستانی که از بهترین‌های جهان هستند، بیش از ۱۳ میلیون اثر از آشور، بابل، مصر، یونان، امپراتوری روم، چین و اروپا را در خود جای داده است. معروف‌ترین آثار باستانی مرمرهای الجین از پارتنون در آتن و همچنین سنگ معروف روزتا هستند.

اما بسیاری از قطعات برجسته دیگر در اینجا وجود دارد که کمک می‌کند این مکان به یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید در لندن تبدیل شود. مجموعه مصر باستان بزرگ‌ترین مجموعه خارج از قاهره است و گنجینه نقره رومی متعلق به قرن چهارم که به‌عنوان گنجینه میلدنهال شناخته می‌شود، در سال ۱۹۴۲ در سافولک کشف شد و بسیار دیدنی است.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید