فکر می‌کنم همه می‌توانند موافق باشند که هیچ کشور دیگری مانند کره شمالی روی زمین وجود ندارد. این مخفی‌ترین ملت در جهان است که شهروندان خود را از دنیای خارج منزوی نگه می‌دارد. این یک دیکتاتوری توتالیتر است که ورود یا خروج را بسیار دشوار می‌کند و همه چیزهایی که در مورد آن می‌دانیم آنقدر عجیب است که سرتان را به هم می‌ریزد.

۳ مقصد عجیب و غریب برای مسافرت + عکس

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: ممکن است همه چیز در مورد حقایق تصادفی و چیزهای بی اهمیت، به خصوص وقتی که مربوط به سفر باشد، برای شما اهمیت داشته باشد. بنابراین، وقتی متوجه شدم که همه این کشورها چیز جالبی دارند که آنها را به مقاصد سفر منحصربفرد تبدیل کند، نتوانستم در کنار هم قرار دادن این مطلب مقاومت کنم. این به معنای چیزهایی است که مختص آنهاست و بسیاری از کشورهای دیگر به اشتراک نمی‌گذارند. بخوانید ببینیم شما چه فکر می‌کنید.

کره شمالی

۳ مقصد عجیب و غریب برای مسافرت + عکس

 فکر می‌کنم همه می‌توانند موافق باشند که هیچ کشور دیگری مانند کره شمالی روی زمین وجود ندارد. این مخفی‌ترین ملت در جهان است که شهروندان خود را از دنیای خارج منزوی نگه می‌دارد. این یک دیکتاتوری توتالیتر است که ورود یا خروج را بسیار دشوار می‌کند و همه چیزهایی که در مورد آن می‌دانیم آنقدر عجیب است که سرتان را به هم می‌ریزد.

 قبلا فقط یک کره وجود داشت. این کشور در سال ۱۹۱۰ توسط ژاپن ضمیمه شد و تا پایان جنگ جهانی دوم تحت سلطه ژاپن باقی ماند. پس از تسلیم ژاپن، کره به کره شمالی (معروف به جمهوری دموکراتیک خلق کره) که توسط روسیه و جمهوری کره (معروف به کره جنوبی) تحت کنترل ایالات متحده آمریکا اشغال شده بود، تقسیم شد.

کیم ایل سونگ، اولین رئیس‌جمهور کره شمالی، مردم خود را از نظر اقتصادی و دیپلماتیک با سایر نقاط جهان به بهانه اتکا به خود قطع کرد. آنهایی که به طور مستمر از آنها پیروی کردند، قوانین و مقرراتی را ایجاد کردند که منطقی نبود. از مجموعه‌ای از مدل‌های موی تأییدشده برای مردان و زنان، برنامه‌های کنترل‌شده دولتی و قطع برق در شب تا همه چیز دولتی، کره شمالی برای بسیاری واقعی به نظر نمی‌رسد.

 ما می‌دانیم که اکثریت جمعیت دچار سوء تغذیه هستند و به غذا دسترسی ندارند. آزادی هیچ چیزی وجود ندارد و مجازات وحشیانه است. همه تحت نظر هستند و هرگونه رفتار خرابکارانه به مقامات گزارش می شود.

روسیه

۳ مقصد عجیب و غریب برای مسافرت + عکس

 روسیه به دلایل مختلفی فهرست مقاصد منحصر به فرد سفر را ایجاد می‌کند. این کشور از نظر جغرافیایی بزرگترین کشور جهان است که در دو قاره اروپا و آسیا قرار دارد. روسیه با ۱۱ منطقه زمانی، تنها کشور در جهان است که بیشترین مناطق زمانی متوالی را دارد.

روسیه به دلیل وسعت بسیار خود دارای طولانی‌ترین راه آهن در جهان است، راه آهن ترانس سیبری. این کشور عمیق‌ترین دریاچه جهان (بایکال) را در خود جای داده است و برخی از پایین‌ترین دماها را در خارج از قطب شمال و جنوب ثبت کرده است.

تاریخ روسیه غنی و اغلب پرتلاطم است و مملو از خونریزی و مرگ است. اگرچه به اندازه کره شمالی افراطی نیست، اما مکان آسانی برای سفر نیست. قوانین مشکوک، فساد و رفتار با مردم (از گروه‌های به حاشیه رانده شده و مخالفان سیاسی) اغلب گردشگران را از رفتن به آنجا باز می‌دارد.

 ما نمی‌توانیم درباره روسیه صحبت کنیم و از گذشته آن به عنوان اتحاد جماهیر شوروی یاد نکنیم. دولت کمونیستی که پس از پایان جنگ جهانی دوم ایجاد شد، بسیاری از کشورهای دیگر را جذب کرد و با مشت آهنین بر آنها حکومت کرد. پس از سقوط اتحاد جماهیر شوروی، ۱۵ کشور دوباره ظهور کردند و بسیاری دیگر شاهد فروپاشی دولت‌های کمونیستی خود بودند. شما می‌توانید چیزهای زیادی در مورد روسیه بگویید، اما نمی‌توان انکار کرد که هیچ کشور دیگری مانند آن وجود ندارد.

شهر واتیکان

۳ مقصد عجیب و غریب برای مسافرت + عکس

شهر واتیکان احتمالا علاوه بر تعجب آور به لیست مقصد سفر منحصر به فرد نیست. این کوچکترین کشور مستقل جهان است که از طریق اندازه و جمعیت جهان است و یک کشور در رم است. واتیکان یک سلطنت مطلق است که توسط پاپ با پول، قوانین و قدرت خود حکومت می‌کند. این صندلی کلیسای کاتولیک است و یک ارتش به طور انحصاری از نگهبانان سوئیس تشکیل شده است. واتیکان همچنین تمایز تنها کشور را به عنوان یک سایت میراث جهانی یونسکو اختصاص داده است.

یک گذرگاه مخفی بین واتیکان و Castel Sant'Angelo وجود دارد که چندین پاپ برای فرار از زمان فرار استفاده می‌شود. اتحاد ایتالیا حکومت سکولار پاپ را به پایان رساند و بسیاری از سرزمین‌های پاپ را دستگیر کردند، که با پاپ به خوبی نرفتند. این اختلاف در نهایت در سال ۱۹۲۹ با پیمان‌های بعدی امضا شده توسط بنیتو موسولینی به نام پادشاه ویکتور امانوئل III به پایان رسید. این وضعیت دولت مستقل واتیکان را به دست آورد و جبران خسارت از دست دادن دولت پاپ، به مبلغ بیش از ۱ میلیارد دلار در پول امروز بود.

کد خبرنگار: ۲۱
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    11 0
    باباجان چند بار باید بگیم این متن ها را درست ترجمه کنید واقعا" خجالت آور هست به عنوان نمونه همین پاراگراف آخر را خودتان بخوانید و کلاهتان را قاضی کنید اگر چیزی متوجه شدید به ما هم بگید
  • IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    0 1
    مجبوریدمگه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید