در ویدیو زیر شاهد تصاویری تلخ از کتک زدن یک دختر دانش آموز دبیرستانی سیاهپوست توسط یک افسر پلیس آمریکایی در کلاس درس خواهید بود که انتشار این ویدیو با انتقاد شدید گروه‌های حامی حقوق مدنی در آمریکا مواجه شده است.

تصاویر ناراحت کننده از کتک زدن دختر جوان دبیرستانی توسط پلیس + فیلم

به گزارش سلام نو؛ رکنا به نقل از خبرگزاری پی‌تی‌آی نوشت: در تصاویری که از این اتفاق منتشر شده، پس از آنکه یک دختر نوجوان سیاهپوست دبیرستانی که مشغول ارسال اس‌ام‌اس با تلفن همراهش بوده، از تحویل دادن تلفن همراهش خودداری می‌کند یک افسر پلیس به کلاس درس آمده و او را به زمین می‌زند و پرتاب می‌کند. این افسر پلیس در توجیه اقدامش گفت این دختر تنها جراحت سطحی برداشته و معلم کلاس و یکی از ناظمان مدرسه اقدام او را مناسب ارزیابی می‌کنند!

با این حال به دنبال انتشار ویدیوی این رویارویی میان افسر پلیس و نوجوان سیاهپوست چنان واکنش شدیدی علیه افسر پلیس به وجود آمده که او از وزارت دادگستری و پلیس اف‌بی‌آی تقاضای کمک کرده است.

لئون لات، یک کلانتر پلیس این افسر را به نام "بن فیلدز" که معاون ارشد وی بوده، بدون حقوق معلق کرده است.

به گفته لات، کاری که این افسر در دبیرستان اسپرینگ ولی در کلمبیا واقع در کارولینای جنوبی انجام داده موجب شده که بخواهد از کار برکنار شود.

در ویدیوهایی که توسط دانش‌آموزان گرفته شده و در فضای مجازی منتشر شده فیلدز به این دختر سیاهپوست هشدار می‌دهد که صندلی خود را ترک کند و یا به زور او را بیرون می‌کشد.

پس از خودداری کردن این دختر افسر پلیس صاعد خود را دور گردن او حلقه کرده و وی را به همراه میز یک نفره‌ای که پشت آن نشسته بود چرخانده و روی زمین می‌اندازد و پس از آن به سمت جلوی کلاس درس پرتاب کرده و به دستانش دستبند می‌زند.

لات در یک کنفرانس خبری گفت که در ویدیوها می‌توان دید که این دختر تلاش دارد در حالی که به زمین می‌افتد به افسر پلیس حمله کند اما او تنها برایش اقدامات این نیروی پلیس مهم است.

همچنین این افسر پلیس یک نوجوان دیگر را که به اقداماتش اعتراض کرده بود نیز بازداشت کرده است.

به گفته این دانش‌آموز دستگیر شده پس از آنکه مدیر مدرسه به دختر نوجوان سیاهپوست گفت که نشسته و تلفن همراهش را کنار بگذارد، این دختر نوجوان از این کار خودداری کرد و بعد از آن یک افسر پلیس برای بازداشت او به سر کلاس آمد.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید