کاخ امپراطوری توکیو: کاخ امپراطوری توکیو که قدمت آن به قرن 17 هم میلادی برمی‌گردد دارای دیوارهای بسیار بلندی است که گردا گرد کاخ کشیده شده‌اند. جالب است که بدانید ژاپن تنها کشوری در کل دنیاست که دارای طولانی‌ترین امپراطوری در تاریخ بوده است.

چیزهایی که در سفر به ژاپن می‌توانید تجربه کنید

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: کشور ژاپن جزیره‌ای در شرق قاره آسیا است که در امتداد اقیانوس آرام گسترش پیدا کرده است. ژاپن در جنوب شرق کشور روسیه قرار گرفته و توسط دریای اوکوتسک از روسیه جدا شده است.کشور ژاپن یکی از کشورهای بسیار شگفت انگیز در حوضه گردشگری است. این کشور نسبتا کوچک هرساله مردم زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب می‌کند و توانسته از این راه درآمد بالایی را به دست آورد. این کشور بسیار پیشرفته از نظر صنعت دارای مردمانی بسیار دل نشین و مهمان نواز است. مردم ژاپن به ژاپنی صحبت می‌کنند و زبان ژاپنی زبان رسمی و اصلی کشور ژاپن است. با ما همراه شوید تا درباره جاذبه‌های گردشگری ژاپن بیشتر بدانید.

بهترین جاذبه‌های گردشگری ژاپن کدامند؟

  • کاخ امپراطوری توکیو: کاخ امپراطوری توکیو که قدمت آن به قرن 17 هم میلادی برمی‌گردد دارای دیوارهای بسیار بلندی است که گردا گرد کاخ کشیده شده‌اند. جالب است که بدانید ژاپن تنها کشوری در کل دنیاست که دارای طولانی‌ترین امپراطوری در تاریخ بوده است. شما می‌توانید از بخش‌هایی از این کاخ بسیار بزرگ که دولت درنظر گرفته است دیدن کنید، اما بخش‌هایی از این کاخ در انحصار دولت هستند و مردمان عادی اجازه دیدن کردن از آن را ندارند. پل نیجوباشی جمله قسمت‌هایی است که نباید دیدن کردن از آن را از دست بدهید.

  • جزیره مقدس ایتسوکوشیما: این جزیره بسیار زیبا که با فاصله بسیار کمی از هیروشیما قرار دارد تبدیل به مکانی شده که هر ساله گردشگران زیادی از آن دیدن می‌کنند. در این جزیره معبد بسیار زیبایی وجود دارد که دیدن کردن از آن جزو واجبات سفر است.

  • قلعه اوزاکا: این قلعه که در سال 1586 و پس از میلاد مسیح ساخته شده است ازمحکم‌ترین دژهای نظامی ساخته شده در کشور ژاپن است. جالب است که قلعه اوزاکا بر روی یک تکه سنگ یک دست قرار گرفته است. این قلعه که بارها و بارها بازسازی و تعمیر شد در سال ۱۹۳۱ برای آخرین بار توسط دولت مورد بازسازی قرار گرفت. قلعه اوزاکا یک قلعه ۵ طبقه با ارتفاع ۴۲ متری است.

  • قلعه فوکوکا: بیش از هفتصد سال است که قلعه فوکوکا محل برگزاری دو هفته‌ای جشنواره‌های ژاپنی مثل یاماکاسا است. این قلعه که بر روی بلندی های تپه عظیم ساخته شده است مساحت ۴۷ هزار متری دارد. هر سال مردم زیادی هستند که برای شرکت کردن در فستیوال های جوکار درین قلعه حاضر می شوند و با پوشیدن لباس‌های پر زرق و برق و سنتی زیبای این جشن ها را دو چندان می‌کنند.

بهترین زمان برای سفر کردن به ژاپن چه موقع از سال است؟

آب و هوای ژاپن معتدل و تقریبا چهار فصل است. در زمستان در ماه دسامبر تا ماه فوریه مردمی که در نواحی ساحل اقیانوس آرام قرار دارند آب و هوایی کاملا خشک و آفتابی را تجربه می‌کنند. و جالب این است که اگر به سمت شمال حرکت کنید شاهد بارش برف هستید. جنوب ژاپن آب و هوایی نسبتا معتدل دارد و در فصل زمستان زیاد سرد نیست. با این حال اگر می‌خواهید از زیبایی‌های کشور ژاپن بیشتر لذت ببرید فصل بهار بهترین موقع برای سفر کردن به ژاپن است.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید