قیمت ارزهای دیجیتالی در بازار امروز ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ اعلام شد و آخرین قیمت بیت کوین ۱۹ هزار و ۲۵۰ دلار تعیین شد.

قیمت ارزهای دیجیتالی ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ / قیمت بیت کوین چند؟

به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، بیت‌کوین بعد از ۲۴ ساعت سنگر ۱۹ هزار دلار را پس گرفت. ارزش اتریوم در شبانه‌روز قبلی ۸.۵ درصد رشد داشته است

قیمت بیت‌کوین امروز پنجشنبه ۱۷ شهریور دوباره به پله‌های ابتدایی کانال ۱۹ هزار دلار رسید. بیت‌کوین درحالی صبح امروز ۱۹ هزار و ۲۵۰ دلار معامله شد که دیروز رهبر بازار ارز دیجیتال ۱۸ هزار و ۷۰۰ دلار ارزش داشت و به کمترین سطح قیمت خود در ۷۰ روز اخیر رسیده بود. همزمان با رشد سه درصدی قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت قبلی، ارزش کل بازار ارز دیجیتال دوباره از مرز یک تریلیون دلار عبور کرد. اتریوم که از نظر تسلط به سرمایه بازار به‌عنوان دومین توکن مهم دنیا شناخته می‌شود، بازدهی مثبت هشت درصدی داشته و در این مدت چهار درصد به ارزش کاردانو و دوج‌کوین اضافه شده است.

قیمت بیت‌کوین؛ ۱۹ هزار و ۲۵۰ دلار

قیمت بیت‌کوین بعد از ۲۴ ساعت دوباره به محدوده ۱۹ هزار دلار رسید. بیت‌کوین صبح امروز ۱۹ هزار و ۲۵۰ دلار ارزش داشت که این رقم ۵۵۰ دلار بیشتر از دیروز محسوب می‌شود و معادل رشد سه درصدی ارزش رهبر بازار ارز دیجیتال طی شبانه‌روز گذشته است. در این مدت بیشترین قیمت بیت‌کوین ۲۰ هزار و ۳۸۵ دلار به‌ثبت رسیده و کمترین سطح آن ۱۸ هزار و ۶۵۵ دلار بوده است. باوجود رشد سه درصدی قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت قبلی، بازدهی هفتگی این ارز دیجیتال هنوز منفی است. چون پنجشنبه ۱۰ شهریور هر واحد بیت‌کوین ۲۰ هزار و ۱۰۰ دلار معامله می‌شد. با درنظر گرفتن قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین، فاصله این ارز دیجیتال با بیشترین نرخ تاریخی خد که محدوده ۶۸ هزار دلار است، الان ۷۲ درصد فاصله دارد. حجم معاملات بیت‌کوین صبح امروز ۳۶۸ میلیارد دلار محاسبه شد که بیانگر سهم ۳۶.۱ درصدی این ارز دیجیتال از کل سهم بازار است.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۶۳۰ دلار

قیمت اتریوم با رشد هشت درصدی در شبانه‌روز گذشته به هزار و ۶۳۰ دلار رسید. اتریوم صبح دیروز هزار و ۵۰۵ دلار ارزش داشت و طی این مدت بین دو عدد هزار و ۵۰۲ دلار و هزار و ۶۷۶ دلار نوسان داشته است. جهش ۱۲۵ دلاری قیمت اتریوم در شبانه‌روز قبلی، بازدهی هفتگی این ارز دیجیتال را به مثبت ۵.۵ درصد رساند. حالا اتریوم نسبت به قله تاریخی خود که رقم چهار هزار و ۸۵۱ دلار است و آبان پارسال به‌ثبت رسیده، چیزی حدود ۶۶ درصد یعنی تقریبا سه هزار و ۲۲۰ دلار فاصله دارد. همچنین حجم ۲۰۰ میلیارد دلاری معاملات آن معادل ۱۹.۵ درصد از کل سهم بازار ارز دیجیتال محسوب می‌شود.

قیمت انواع ارز دیجیتال

قیمت کاردانو و دوج‌کوین در شبانه‌روز گذشته چهار درصد افزایش پیدا کرده، اما بازدهی ترون و شیبا در این مدت صفر درصد بوده است. قیمت کاردانو صبح امروز بخ ۰.۴۷۶ دلار ارتقا پیدا کرد درحالی که دیروز ADA با قیمت ۰.۴۵۹ دلار معامله می‌شد. بازدهی هفتگی کاردانو هم به حدود شش درصد رسیده است. قیمت دوج‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته از ۰.۰۵۸ دلار به ۰.۰۶۱ دلار رسید و مثل کاردانو چهار درصد رشد داشت. قیمت شیبا، اما در این مدت روی پله ۰.۰۰۰۰۱۲ دلار ایستاد. ترون هم که صبح امروز ۰.۰۶۰ دلار خرید و فروش می‌شد، دیروز با همین قیمت معامله می‌شد.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال

هفته قبل

دیروز

امروز

بیت‌کوین

۲۰ هزار و ۱۰۰ دلار

۱۸ هزار و ۷۰۰ دلار

۱۹ هزار و ۲۵۰ دلار

اتریوم

هزار و ۵۵۰ دلار

هزار و ۵۰۵ دلار

هزار و ۶۳۰ دلار

کاردانو

۰.۴۴ دلار

۰.۴۵ دلار

۰.۴۷ دلار

دوج‌کوین

۰.۰۶۰ دلار

۰.۰۵۸ دلار

۰.۰۶۱ دلار

شیبا

۰.۰۰۰۰۱۲ دلار

۰.۰۰۰۰۱۲ دلار

۰.۰۰۰۰۱۲ دلار

ترون

۰.۰۶۳ دلار

۰.۰۶۰ دلار

۰.۰۶۰ دلار

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید