۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵
کد خبر: 55386654

زن آدم ربایی دختربچه شش ساله ای را که به همراه مادربزرگش برای اقامه نماز به مسجد رفته بودند، به سرقت برد.

کودک ربایی در یک مسجد در تهران!

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا،  زن جوان که به بهانه نذری، دختر ۶ ساله را از مسجد ربوده و برای رهایی او ۵۰ میلیون تومان خواسته بود وقتی پلیس را در یک قدمی خود دید کودک را رها کرد و گریخت.

زنی میانسال هراسان با پلیس تماس گرفت و از ربوده شدن نوه‌اش خبر داد.وی گفت: برای اقامه نماز ظهر به مسجدی در نزدیکی خانه مان در میدان شوش رفته بودم و نوه دختری‌ام به نام نرگس نیز همراهم بود.

زن جوانی کنارم نشسته بود وقتی می‌خواستم نماز بخوانم به بهانه اینکه نذری می‌دهند از من خواست تا نوه ۶ ساله‌ام را همراه او بفرستم تا به او غذای نذری بدهد. من هم که از ماجرا بی‌خبر بودم قبول کردم و خودم سرگرم نماز شدم.

کودک ربایی ۵۰ میلیونی

او ادامه داد: نمازم که تمام شد، متوجه شدم کیف دستی‌ام که حاوی کارت عابر بانک و تلفن همراهم بود ناپدید شده است. ساعتی منتظر نوه‌ام و  زن ناشناس ماندم اما وقتی خبری از  آنها نشد نگران و هراسان به خانه برگشتم تا اینکه لحظاتی بعد زن ناشناس از تلفن همراه خودم با پدر نرگس تماس گرفت.

او مدعی شد که نوه‌ام را دزدیده است و برای آزادی نوه‌ام ۵۰ میلیون تومان می‌خواهد. بلافاصله با پلیس تماس گرفتیم و خبر دادیم.به دنبال اعلام این خبر، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شده و به خانواده دختر کوچولو آموزش لازم داده شد.

در ادامه بررسی‌ها و با آموزش‌های کارآگاهان، خانواده نرگس از زن کودک ربا خواستند تا شماره کارتی برای ارسال پول به آنها بدهد. در این مرحله زن ناشناس شماره کارت مادربزرگ نرگس را که داخل کیف پیرزن به همراه رمزش بود، به خانواده کودک داد.

۶ ساعت گروگانگیری

تحقیقات برای یافتن کودک ادامه داشت تا اینکه ساعت ۷ شب، رد زن جوان در پارکی در خیابان خراسان زده شد. پارک به محاصره کارآگاهان اداره یازدهم و مأموران کلانتری ۱۱۶ مولوی درآمد و در تماسی که رئیس اداره مبارزه با آدم ربایی داشت، او را مجاب کرد که کودک ربوده شده را رها کند.

به دنبال صحبت‌های رئیس اداره یازدهم، زن کودک ربا در حالی که مأموران پلیس پارک را تحت محاصره داشتند به ناچار دخترک را رها کرده و متواری شد.سرهنگ کارآگاهان مرتضی نثاری، معاون جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت با اعلام این خبر گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس، نرگس در کمتر از ۶ ساعت به آغوش خانواده‌اش بازگردانده شد و تحقیقات برای دستگیری زن کودک ربا ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید