‌وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهدای لوح سپاس از حمایت، همراهی و همکاری ارزشمند بانک صادرات ایران در برگزاری شایسته سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قدردانی کرد.

قدردانی وزیر ارشاد از حمایت بانک صادرات ایران برای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب

به گزارش سلام نو به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، در نامه قدردانی محمدمهدی اسماعیلی خطاب به سیدضیاء ایمانی، مدیرعامل بانک صادرات ایران آمده است: «رشد و ارتقای فرهنگ مکتوب کشور ماموریتی است که نیل به آن مستلزم همکاری، همراهی و همدلی همه سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی فعال در کشور بوده و توجه به کتاب، پدیدآورندگان آثار و مخاطبان آن گامی بلند در مسیر شکوفایی و توسعه فرهنگی است.

همت والا، تلاش‌های شبانه‌روزی و پشتیبانی‌های بی‌شائبه جنابعالی و همکارانتان با به‌کارگیری تمام ظرفیت‌ها و تجربه‌ها برای میزبانی از صاحبان اصلی نشر مکتوب کشور و خدمت به مردم کتاب دوست ایران اسلامی در ایام برگزاری سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و نقش‌آفرینی‌های ارزنده در به ثمر نشستن اهداف این دوره از نمایشگاه موجبات دلگرمی اهالی فرهنگ و کتاب را فراهم ساخت و برگ زرینی از خدمت‌رسانی به مردم را در طلیعه دولت مردمی به یادگار گذاشت.

بدین وسیله و به رسم احترام از تلاش‌های جنابعالی و همکارانتان در عرصه فرهنگ و کتاب قدردانی کرده و دوام توفیق شما را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.»

بانک صادرات ایران با شعار «بانک صادرات ایران، حامی یار مهربان» به عنوان بانک عامل و پشتیبان سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با تجهیز شبکه گسترده خدمات بانکداری الکترونیک و تخصیص بن کارت و هدیه بانک در اردیبهشت‌ماه سال جاری، همچون گذشته، از این  نمایشگاه حمایت کرد.

این بانک همچنین در سال‌های گذشته نیز به منظور تحقق مسئولیت اجتماعی خود از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حمایت کرده و بانک عامل این رویداد بزرگ فرهنگی بوده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید