مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: بانک صادرات ایران از تمامی ظرفیت‌های موجود و قانونی خود برای حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری در استان خراسان‌جنوبی و کمک به اقتصاد مردم این منطقه استفاده خواهد کرد.

بانک صادرات ایران از اقتصاد و تولید خراسان‌جنوبی با تمام توان حمایت می‌کند

به گزارش سلام نو به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، سیدضیاء ایمانی همزمان با هفته دولت در سفر به استان خراسان‌جنوبی ضمن بازدید از ۸ شعبه بانک، با استاندار این استان دیدار و برای حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری در این استان اعلام آمادگی کرد و گفت: بانک صادرات ایران از تمامی ظرفیت‌های موجود و قانونی خود برای حمایت از  تولید و سرمایه‌گذاری در استان خراسان جنوبی و کمک به اقتصاد مردم این منطقه استفاده خواهد کرد و برای تقویت ارایه خدمات و محصولات نوین در این استان آمادگی دارد.

سید ضیاء ایمانی در این دیدار که با حضور معاون اعتباری بانک و مدیر شعب بانک صادرات ایران در استان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و جمعی از مدیران همراه بود، برای حمایت از سرمایه‌گذاری، استمرار اشتغال، پشتیبانی از  تولید واحدهای اقتصادی و تجاری راهکارهایی را مطرح و برای استفاده از ظرفیت‌های موجود بانک و بهره گرفتن از  ظرفیت‌های قانونی اعلام آمادگی کرد.

استاندار خراسان‌جنوبی  نیز در این نشست که با دعوت از سرمایه‌گذاران چند واحد تولیدی بزرگ استان و با هدف بررسی مسایل و مشکلات آنها برگزار شد، خواستار افزایش خدمات بانک صادرات ایران شد.

جواد قناعت در این دیدار با برشمردن ظرفیت‌ها و قابلیت‌های تجاری و بازرگانی استان خراسان‌جنوبی خواستار افزایش تعداد شعب و خدمات بانک صادرات ایران در مرزهای این استان شد و گفت: خراسان‌جنوبی دارای چهار مرز برای ورود و خروج کالا است و از ظرفیت تجاری فراوانی برخوردار است.

وی با قدردانی از زحمات و خدمات بانک صادرات ایران در خراسان‌جنوبی و حمایت از واحدهای اقتصادی، ضرورت حمایت بیشتر از سرمایه‌گذاران در این استان را مورد تاکید قرار داد.

سیدضیاء ایمانی در این سفر همچنین ضمن بازدید از ۸ شعبه بانک در بیرجند و اقصی نقاط مرزی استان خراسان جنوبی و دیدار با کارکنان بانک، در جریان فعالیت‌ها و خدمات آنها قرار گرفت و دستورات لازم برای استفاده از تمامی ظرفیت‌های بانک به ویژه محصولات و خدمات نوین بانک برای خدمت به مردم و واحدهای اقتصادی این استان را صادر کرد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید