​سرپرست معاونت بین‌الملل بانک صادرات ایران از راه‌اندازی باجه ارزی برای تسهیل فعالیت‌های بازرگانی و تجاری بین استان گلستان و منطقه آسیای میانه در شعبه مرکزی بانک در شهرستان گنبد کاووس خبر داد.

باجه ارزی بانک صادرات ایران برای تسهیل فعالیت‌های بازرگانی با کشورهای آسیای میانه راه‌اندازی شد

به گزارش سلام نو به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، داود مهدیان با اعلام این خبر افزود: این باجه ارزی با هدف استفاده، ایجاد ظرفیت‌ها و جذب منابع ارزی در استان گلستان و به دلیل مجاورت با کشور ترکمنستان و همچنین نزدیکی به منطقه آزاد تجاری اینچه‌برون راه‌اندازی شده و خدمت‌رسانی کاملی برای تسهیل فعالیت تجار و بازرگانان استان گلستان خواهد داشت.
وی با برشمردن ظرفیت‌ها و قابلیت‌های اقتصادی و صادراتی استان گلستان آمادگی این باجه را برای ارائه انواع خدمات ارزی و ریالی، مشاوره‌های مالی و ارزی، افتتاح انواع سپرده‌ها و حوالجات ارزی اعلام کرد.
مهدیان با اشاره به بازار ١٠٠ میلیارد دلاری تجارت بین‌المللی کشور گفت: بانک صادرات ایران با داشتن ٢٧٤ دایره و باجه ارزی و سابقه درخشان در ارائه خدمات تجاری و بازرگانی کشور سهم مهمی در مبادلات تجاری دارد و برای خدمت‌رسانی به بازرگانان در منطقه خلیج‌فارس، اروپا، آسیای میانه و سایر نقاط جهان از ظرفیت‌های کارآمدی برخوردار است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید