۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶
کد خبر: 55386478

جزیره کیش یکی از قشنگ‌ترین مقاصد ممکن در جنوب ایران است اگر دوست دارید هزینه سفر به کیش با هواپیما را بدانید با ما همراه باشید.

هزینه سفر به کیش با هواپیما

سلام نو _ سرویس گردشگری: منطقه آزاد کیش با قرارگیری در شهرستان بندر لنگه استان زیبای هرمزگان، یکی از جذاب‌ترین مناطق گردشگری ایران محسوب می‌شود به همین جهت هر ساله گردشگران و مسافران داخلی و خارجی بسیاری را به خود جذب می‌کند این در حالی است که تنها 40000 نفر جمعیت و 91.5 کیلومتر مربع وسعت دارد. گفتنی است که شمار زیادی از این مسافران سفر از طریق هواپیما را به عنوان وسیله رفت و برگشت انتخاب می‌کنند و از این رو سؤال می‌شود هزینه سفر به کیش با هواپیما چقدر است؟

فصل سفر به کیش

برای تخمین هزینه سفر به کیش با هواپیما بهتر است عوامل مختلفی در نظر گرفته شود، یکی از این عوامل تأثیرگذار زمان و فصل سفر به جزیره دل‌پذیر کیش است. این مقصد هیجان‌انگیز در دسته‌بندی اقلیمی در اقلیم گرم و مرطوب جای می‌گیرد و با توجه به میزان ساعات آفتابی آن در طی سال، دما در فصول مختلف بین گرم و خیلی گرم متغیر است در نتیجه پیک سفر به این نقطه ایران در فصول سرد پاییز و زمستان تا تعطیلات نوروزی ارزیابی می‌شود و به دلیل آب‌وهوای مساعد در این فصل‌ها تعداد گردشگر بیشتر است.

با در نظر گرفتن بهترین زمان سفر به جزیره، طبیعی است که هزینه سفر به کیش با هواپیما بیشتر از اواسط بهار تا آخر تابستان شود چرا که مدت فصل گرم، دما و رطوبت هوای کیش بالا است و به لحاظ خرید بلیط، بلیط ارزان‌تری نصیب مسافران می‌شود. پس توجه شود از مهم‌ترین عوامل تأثیر گذار در هزینه بلیط هواپیما به کیش بدون شک زمان انتخابی است، بعد از آن شهر مبدأ اهمیت پیدا می‌کند. جالب توجه است که فرودگاه بین‌المللی کیش در دل جزیره و مرکز آن قرار و از بسیاری از شهرهای ایران پرواز ورودی دارد.

هزینه سفر به کیش با هواپیما

مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در هزینه سفر به کیش با هواپیما

بعد از توجه به زمان سفر به کیش و در نظر گرفتن پیک‌های مختلف مهم است بدانیم چه عوامل دیگری بر هزینه سفر به کیش با هواپیما اثر دارد، مهم‌ترین آن شرکت هواپیمایی و نوع انتخابی ایرلاین خواهد بود البته کلاس پرواز و ساعت حرکت در هزینه سفر با هواپیما نیز نقش مهمی دارند. با توجه به ثابت نبودن قیمت بلیط و در حال نوسان بودن آن، امکان مشخص کردن دقیق مبلغ وجود ندارد، با این حال می‌توان از طریق سایت‌های مختلف یا مراجعه به آژانس‌های مسافربری تخمینی با دقت بیشتر برای هزینه سفر با هواپیما داشت.

نوع اقامت و تفریح در هزینه سفر به کیش نقش دارد

هزینه سفر به کیش با هواپیما فارغ از مبلغ پرواز رفت و برگشت به سبک و مدل انتخابی سفر بستگی زیادی دارد، اینکه یک سفر اقتصادی با تفریحات و خرید کمتر برنامه‌ریزی شود یا یک سفر لوکس با اقامتی گران‌قیمت، تفریحات زیاد و خریدهای سنگین. بسیاری جدای از هزینه سفر، کیش را انتخاب می‌کنند تا از آرامبخشی دریا و سکوت طبیعت آن نهایت استفاده را ببرنند و با کوله‌باری از آسودگی و خاطره خوش برگردند این در حالی است که گردشگران زیادی کیش را برای تفریحات بی‌شمار و متنوع آن انتخاب می‌کنند.

بی‌شک تعداد و مدت زمان تجربه تفریحات آبی و غیرآبی کیش در هزینه سفر به کیش با هواپیما تأثیر به سزایی دارد و هر یک از تفریحات هیجان‌انگیزی نظیر سافاری، پارک آبی، پرواز دو نفره، بانجی جامپینگ، دوچرخه‌سواری، شاتل سواری، بنانا سواری، فلای بورد، پاراسل، جت اسکی، شناور آکواریوم، غواصی و کایت بوردینگ هزینه خاص خود را دارند. علاوه بر برگزیدن تفریحات متفاوت در کیش، نوع اقامت نیز در هزینه سفر به این نقطه نقش مهمی دارد، اینکه اقامت در هتل باشد از 5 ستاره تا 2 ستاره مبلغ بسیار تغییر می‌کند یا اینکه اقامت در هتل آپارتمان، سوئیت و بوم‌گردی در نظر گرفته شود.

هزینه سفر به کیش با هواپیما

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید