سرپرست بانک سینا از توسعه یکپارچه کسب‌وکار نوین در بانک سینا خبر داد: محور سیاست‌های بانک سینا بر توسعه کسب‌وکار نوین استوار می‌شود

محور سیاست‌های بانک سینا بر توسعه کسب‌وکار نوین استوار می‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، غلامرضا فتحعلی با اشاره به تدوین نقشه راه سه‌ساله بانک سینا افزود: امیدواریم با اتکا به دانش و توان مدیریتی، با پیاده‌سازی برنامه‌های راهبردی و استراتژیک، جایگاه بانک را در صنعت بانکداری کشور ارتقاء دهیم.

وی با اشاره به اینکه مدل تحول کسب‌وکار بانک سینا در دست تدوین است، گفت: حرکت به سمت بانکداری جدید و مدرن با ارائه خدمات متنوع، همراه با تغییر فرایندها و تقویت ساختارها یک ضرورت و از رویکردهای مدیریتی بانک سینا است.

سرپرست بانک سینا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راهبردها و برنامه‌های در دست اقدام در راستای بهبود عملکرد این بانک بیان کرد: کاهش بهای تمام‌شده پول از طریق بهینه‌سازی ترکیب منابع، مدیریت مطالبات غیرجاری و افزایش بهره‌وری از دیگر موارد مورد توجه در این مسیر است.

وی همچنین مدیریت نسبت کفایت سرمایه و ارتقای تاب‌آوری بانک در مواقع بحران را از دیگر راهبردهای بانک سینا برشمرد و عنوان کرد: کاهش حجم دارائی‌های موزون به ریسک و افزایش سرمایه نظارتی از طریق افزایش سودآوری و کاهش تعدیلات نظارتی می‌تواند عامل مهمی در مدیریت نسبت کفایت سرمایه بانک باشد.

فتحعلی همچنین ورود بانک سینا به عرصه جدید در دنیای بانکداری نوین با رویکرد تحول دیجیتال را یکی از برنامه‌های مهم و اساسی بانک دانست و عنوان کرد: بهینه‌سازی محصولات، خدمات و کانال‌ها و توسعه هوشمندی در کسب‌وکار از طریق استقرار نظام‌های مبتنی بر داده از محورهای تمرکز بانک است.

سرپرست بانک سینا توسعه بانکداری باز و مشارکت با کسب‌وکارهای نوپا، افزایش بهره‌وری و توسعه توان و مزیت‌های رقابتی از طریق توسعه کانال‌های غیرحضوری و دیجیتال و بازمهندسی فرایندها و ساختارها با هدف پشتیبانی راهبردی و افزایش چابکی سازمانی را در مسیر تحول بانک ضروری دانست.

گفتنی است در این هم‌اندیشی دو روزه، عملکرد واحدهای مختلف بانک بررسی و در خصوص سیاست‌های کلان و راهبردی بانک و همچنین رویکرد کلان مدیریت راهبردی بحث و تبادل نظر می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید