۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
کد خبر: 55386414

فرشاد زادخور مدیرکل راه آهن شمال شرق « ۱ »، جزئیات برخورد هولناک قطار مشهد-اصفهان با گله شتر را بیان کرد و گفت: این حادثه موجب تلف شدن یک شتر شد.

تصادف قطار با گله شتر در دامغان!

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، فرشاد زادخور درباره جزئیات برخورد قطار مشهد-اصفهان با گله شتر گفت: این حادثه موجب توقف ۲۰ دقیقه ای قطار و آسیب به لوکوموتیو شماره « ۱۵۴۴» شد.

مدیرکل راه آهن شمال شرق « ۱ »  روز گذشته از برخورد قطار مسافربری مشهد-اصفهان با یک گله شتر در خروجی ایستگاه امروان دامغان و تلف شدن یک نفر شتر در این حادثه خبر داد.

فرشاد زادخور در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به ورود گله شتر به حریم راه آهن و خروجی ایستگاه امروان شهرستان دامغان، این مهم در ادامه موجب برخورد قطار مسافربری مشهد-اصفهان با آن می شود که موجب تلف شدن یک نفر شتر می شود. 

وی افزود: با توجه به وقوع این حادثه موجب توقف ۲۰ دقیقه ای قطار و آسیب به لوکوموتیو شماره « ۱۵۴۴» می شود که با حضور تیم بحران اداره کل راه آهن شمال شرق « ۱ » در محل حادثه، نسبت به خروج لاشه از خط اقدام و پاکسازی محل انجام می شود. 

مدیرکل راه آهن شمال شرق « ۱ » گفت: با توجه به مخاطرات ورود احشام به حریم ریلی و پیشگیری از سوانح احتمالی برای قطار و مسافران، انتظار می رود که مالکان شتر همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید