۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
کد خبر: 55386408

در جریان بازی دیشب استقلال و پیکان، حمید عباسی، مدیرعامل پیکان با اشاره به تفاوت‌های دو تیم درخصوص بازی تیمش مقابل استقلال اظهار نظر کرد.

پیکان شایسته پیروزی بود؟

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، حمید عباسی در مورد بازی پیکان مقابل استقلال، اظهار داشت: برای قضاوت نتایج و عملکرد یک تیم، باید به چند موضوع مهم از جمله امکانات، شرایط و ظرفیت‌های مالی و سرمایه‌، توجه داشت. مشخصا میان ما و استقلال، تفاوت‌های آشکاری وجود داشت که کارشناسان امر می‌توانند در این مورد بهتر صحبت کنند اما با وجود همه تفاوت‌ها، توانستیم از بازی مقابل استقلال، یک امتیاز کسب کنیم. 

وی افزود: نتیجه مطلوب و ایده‌آل برای همه ما، رقم خوردن پیروزی بود و لیاقت این نتیجه را داشتیم. چند فرصت بسیار خوب ساختیم و در مجموع، بازی غیرتمندانه‌ای مقابل استقلال ارائه دادیم. حداقل در دو صحنه می‌توانستیم به گل برسیم که دچار بدشانسی شدیم. این موضوع نشان می‌دهد بازیکنان ما علیرغم آن که جوان هستند، پخته و باتجربه بازی می‌کنند و تمرکز کافی برای مدیریت و کنترل حریفان را دارند. 

مدیرعامل باشگاه پیکان با اشاره به ثبت ۸ امتیاز در ۵ بازی ابتدایی این فصل، گفت: بودجه ما حتی قابل مقایسه با بودجه اکثر باشگاه‌ها نیست. پیکان یک "تیم ستاره" در اختیار دارد که در این فصل سخت و دشوار، با توکل بر لطف خدا و نیروی جوانی و البته تفکرات و تدابیر کادرفنی، توانسته تا اینجای کار راضی‌کننده پیش برود. تیم مدیریتی هم خود را حامی و پشتیبان می‌داند. ما به این تیم جوان و بازیکنان و مربیان خوبی که داریم، اعتماد کرده‌ایم و پیش چشم کارگران ایرانخودرو روسفید شدیم. 

وی تصریح کرد: فصل به تازگی شروع شده و رقابت‌های فراوانی در پیش داریم اما باید بازی به بازی و همراه با برنامه جلو برویم. همه ما مشغول کار کردن هستیم و نباید تمرکزمان را از دست بدهیم. امیدوارم تیم شایسته پیکان بتواند در بازی‌های بعدی هم عملکرد خوبی داشته باشد و لبخند رضایت را بر لب خانواده بزرگ ایرانخودرو بنشاند.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید