رئیس فدراسیون فوتبال درباره بیانیه قوه قضاییه درمورد تخلفات اش گفت: هر سه پرونده منع تعقیب خورده و پرونده های دیگر نیز با توجه به اعتراض سازمان بازرسی بار دیگر رسیدگی است.

واکنش مهدی تاج به انتشار لیست تخلفاتش: اگر تخلفی داشتم صلاحیت مرا تأیید نمی کرد
به گزارش سلام نو به نقل از فارس، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: قوه قضائیه گفت که من ۳ پرونده دارم، همانگونه که یک نامزد دیگر سه پرونده و نامزدی دیگر نیز یک پرونده دارند.

مهدی تاج درباره بیانیه قوه قضاییه درمورد لیست تخلفات خودش اظهار داشت: دبیرکل محترم قبلی فدراسیون استعلامی را از قوه قضائیه درباره کاندیدها انجام داده و خواسته ببیند آنها چه پرونده های قضایی دارند. البته این موضوع در آیین نامه نبوده اما قوه قضائیه گفته من ۳ پرونده دارم. همانگونه که یک نامزد دیگر سه پرونده و نامزدی دیگر نیز یک پرونده دارند.

پرونده ها مربوط به فوتبال است

وی افزود: هر سه پرونده من مربوط به فوتبال است. هر سه منع تعقیب خورده و پرونده های دیگر نیز با توجه به اعتراض سازمان بازرسی بار دیگر رسیدگی است. یکی از آنها مربوط به بکار گیری بازنشستگان و بهاروند و ساکت است. یکی از آنها در خصوص پرونده تبلیغات محیطی و مربوط به سال ۹۵ است. در این پرونده‌ها قرار منع تعقیب صادر شده و اعتراض کرده‌اند.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: من، امیر عابدینی، علی کفاشیان، مرحوم حاج جعفری و علی حسن پور در این پرونده ها هستیم.هیچکدام از پرونده‌هایی که به ما گفته‌اند نه اثبات شده و نه قرار یا حکمی خورده است. به نظر سازمان بازرسی بوده یک بار هم منع تعقیب خورده و بار دیگر در حال رسیدگی است.

تاج تصریح کرد: اینکه تمام رسانه‌ها بیایند و بگویند مرکز قوه قضاییه اعلام کرده درست نیست زیرا چنین نامه‌ای را به کمیته بدوی و نهادهای نظارتی هم داده‌اند. آنها نیز بررسی کرده و حتماً دیده‌اند چیزی در آنها نیست که صلاحیت مرا تأیید کردند. همانگونه که کمیته بدوی نیز این کار را انجام داده است اینکه به یکباره شب گذشته فضای رسانه‌ایی در یکی از برنامه‌های تلویزیونی درست شود یا امروز تجمعی را همان برادران پیش‌بینی و طراحی کنند و همزمان در تمام رسانه‌ها پخش شود را یک جریان رسانه‌ای می‌دانم آن هم در آستانه اتفاقاتی که قرار است در فدراسیون فوتبال بیفتد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید