به نظر می رسد که فدراسیون فوتبال ایران به دنبال این است که کی روش را به عنوان جانشین اسکوچیچ در تیم ملی انتخاب کند.

 کی‌روش به زودی جانشین اسکوچیچ می‌شود؟

داود پرهیزکار، سرپرست دبیرکلی فدراسیون صبح امروز با ارسال دعوت‌نامه به اعضای هیئت رییسه خواستار تشکیل جلسه فوری برای صبح فردا شد. هر چند تا الان دستور جلسه فردا مشخص نشده اما می‌توان حدس زد، تصمیم گیری در مورد تیم ملی از اولویت برخوردار است. 

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، با یک سرچ ساده درباره مواضع مهدی تاج در خصوص دراگان اسکوچیچ و حفظ او در کسوت سرمربیگری تیم ملی به این نتیجه می‌رسید که رییس فعلی فدراسیون حمایتی ساده هم از مربی کروات نداشته و در عوض از خاطراتش با کارلوس کی‌روش به نیکی یاد کرده و به صراحت اعلام کرد این مربی پرتغالی در تفکراتش جا دارد و برای همکاری دوباره با او به صورت جدی فکر می‌کند. 

البته این همه ماجرا نیست. رحیم زارع، یکی از نمایندگان مجلس که از جمله حامیان مهدی تاج بود تا حدودی تفکرات او را لو داد و اعلام کرد از بین کارلوس کی‌روش، برانکو ایوانکوویج و امیر قلعه نویی یکی به عنوان سرمربی کارش را در تیم ملی ایران شروع خواهد کرد. صحبت های این نماینده مجلس احتمال تغییر سرمربی تیم ملی را بیشتر از قبل کرده است. حالا باید منتظر ماند و دید در ساعت آینده چه اتفاقی برای نیمکت تیم ملی رخ می دهد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید