۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
کد خبر: 55385950

در هتل سی نور مشهد ۲۸۶ باب اتاق و سوئیت اقامتی دارد که می‌توانید متناسب با تعداد نفرات و سلیقه خود آن‌ها را انتخاب کنید.

نظرات در مورد هتل سی نور مشهد

هتل سی نور مشهد یکی از هتل‌های ۵ ستاره‌ این شهر است که در سال ۱۳۹۳ مصادف با میلاد امام رضا مورد بهره برداری قرار گرفته است. این هتل طی فعالیت چند ساله خود توانسته به یکی از بهترین هتل‌های مشهد تبدیل شده و رضایت مسافران خود را طی این سال‌ها به دست آورد. در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر با این هتل و نظرات مسافران آن آشنا شویم.

هتل سی نور مشهد

همانطور که در بالا اشاره شد، هتل سی نور مشهد یکی از هتل‌های ۵ ستاره این شهر مقدس است که دارای ۲۲ طبقه و ۲۸۶ باب واحد اقامتی و سوئیت است. این هتل در خیابان ۱۷ شهریور واقع شده و دارای دسترسی عالی به مراکز خرید، مکان‌های گردشگری و البته حرم مطهر امام رضا (ع) است. این هتل دارای امکانات رفاهی عالی و پرسنلی آموزش دیده و مجرب است و همواره به دنبال آن است که رضایت خاطر مشتریان خود را به طور کامل به دست آورد.

شما می توانید انواع هتل های ۳ ستاره ، ۴ ستاره، ۵ ستاره از جمله رزرو هتل جواد مشهد را به صورت اینترنتی انجام دهید.

اتاق ها و سوئیت های هتل سی نور مشهد

در هتل سی نور مشهد ۲۸۶ باب اتاق و سوئیت اقامتی دارد که می‌توانید متناسب با تعداد نفرات و سلیقه خود آن‌ها را انتخاب کنید. اگر دوست دارید یک چشم انداز عالی و زیبا از شهر مشهد داشته باشید و بتوانید از پنجره اتاق خود حرم مطهر امام هشتم را ببینید، واحدهای طبقه‌های بالا بهترین انتخاب برای شما خواهند بود.

در این هتل می‌توانید از سوئیت‌های سلام، پرنسس، رضوی، رویال، پرزیدنت و اتاق‌های دو تخته، سه تخته و دبل استفاده کنید. قیمت هر کدام از این سوئیت‌ها و اتاق‌ها با توجه به امکاناتی که به شما ارائه می‌کنند با یکدیگر متفاوت است. برای مثال سویت پرزیدنت با ارائه یک اقامت شاهانه و عالی هزینه بیشتری در مقایسه با اتاق‌ها و سوئیت‌های دیگر دارد.

امکانات اتاق‌ها و سوئیت‎های هتل

در هر اتاق و سوئیت از هتل سی نور مشهد، امکانات مناسب و عالی در اختیار شما قرار می‌گیرد. درهر اتاق یک تلفن، شبکه پخش فیلم، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع و مناسب، چای ساز، حمام، تلویزیون، وای فای رایگان و سیستم گرمایش و سرمایش وجود دارد.

در هر اتاق دو سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی وجود دارد تا مهمانان بتوانند از هر کدام که مایل هستند استفاده کنند. روم سرویس و مبلمان شیک و راحت برای آسایش مسافران در اتاق در نظر گرفته شده است. در صورتی که بخواهید صبحانه را در اتاق صرف کنید، برای شما آماده خواهد شد.

این مطلب را هم  بخوانید:  بهترین سایت رزرو تور استانبول زمینی کدام است

نظرات در مورد هتل سی نور مشهد

رستوران و فست فود هتل سی نور مشهد

در این هتل ۵ ستاره شهر مشهد می‌توانید از غذاهای ایرانی و فرنگی خوشمزه و میان وعده‌هایی که توسط سرآشپزبانی حرفه‌ای آماده می‌شود، لذت ببرید. در طبقه سوم هتل یک رستوران سنتی با فضایی زیبا و کاملا ایرانی وجود دارد که لذیذترین غذاهای اصیل ایرانی را می‌توانید در آن میل کنید.

در طبقات ۱۶ و ۱۷ دو رستوران مرتفع وجود دارد که چشم اندازی فوق العاده و زیبا به شهر مشهد و حرم مطهر امام رضا دارند. در بوفه صبحانه شما می‌توانید غذای خود را از میان ۷۰ مدل متنوع و خوشمزه انتخاب کنید. در این هتل همچنین یک روف گاردن زیبا وجود دارد که می‌توانید در آن لذیذترین نوشیدنی‌ها، دسرها و میان وعده‌های موجود در یک کافی شاپ را امتحان کنید.

نظرات در مورد هتل سی نور مشهد

هزینه اقامت در هتل سی نور مشهد چقدر است؟

هزینه اقامت در این هتل با توجه به نوع اتاق و سوئیت انتخابی شما متفاوت خواهد بود. در حداقل هزینه اقامت در یکی از اتاق‌های این هتل چیزی حدود ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به ازای هر شب است. در صورتی که بخواهید از سوئیت‌های هتل نیز رزرو کنید، هزینه اقامت شما در هر شب بیش از ۵ میلیون تومان خواهد شد. هزینه اقامت کودکان زیر ۲ سال در این هتل رایگان بوده و برای کودکان ۲ تا ۶ سال هزینه نصف قیمت دریافت خواهد شد.

دیگر امکانات و خدمات هتل سی نور

مانند هر هتل ۵ ستاره دیگر، این هتل نیز دارای امکانات رفاهی بسیار مناسب و قابل قبولی است. از جمله این امکانات می‌توان به مرکز خرید، اتلیه، ترانسفر فرودگاهی، سرویس حرم، سالن ورزشی، چایخانه سنتی، اتاق چمدان، کافی نت، سونا و جکوزی و ماساژ اشاره کرد.

نظرات مسافران هتل سی نور مشهد

برای آن که بتوانیم با خدمات و کیفیت این هتل ۵ ستاره بیشتر آشنا شویم، بهتر است بدانیم نظرات مشتریان قبلی آن‌ها راجع به این هتل چیست؟ بیش از ۸۰ درصد مسافران این هتل برای سفرهای بعدی خود نیز هتل سی نور را انتخاب کرده‌اند و به آن بازگشته‌اند. این عدد نشان دهنده رضایت مندی بالای مسافران هتل است. از طرف دیگر طبق نظرسنجی از میزان رضایت مشتریان، مسافران هتل تا ۹۵ درصد از خدمات دریافتی هتل رضایت داشته اند.

بهداشت و نظافت روزانه هتل، برخورد خوب و محترمانه پرسنل، کیفیت عالی غذاها، اتاق‌هایی راحت و ایزوله و البته موقعیت مکانی هتل از جمله ویژگی‌هایی است که مسافران آن را از عوامل رضایت اقامت در هتل سی نور مشهد عنوان کرده‌اند.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید