جعفر شمس بیرانوند فرمانده انتظامی شهرستان ورامین، جزییات یک فقره اسیدپاشی بروی یک دستگاه خودرو را تشریح کرد و گفت: عامل اسید پاشی دستگیر شد.

جزییات اسید پاشی در شهرستان ورامین

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا،  فرمانده انتظامی شهرستان ورامین گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی فردی که در این شهر اقدام به اسیدپاشی روی خودرو کرده بود دستگیر شد.

چندی پیش فردی اقدام به اسیدپاشی روی یک خودرو در شهرستان ورامین کرد که جعفر شمس بیرانوند پیش از ظهر امروز دوشنبه ۱۴ شهریور ماه از دستگیری اسیدپاش خبر داد.

اسیدپاشی بر روی خودرو در ورامین

جعفر شمس بیرانوند اظهار کرد: به دنبال گزارش مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره اسیدپاشی بر روی خودرو تیگو پنج در شهرستان ورامین، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت و مأموران به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: با حضور مأموران در محل مشخص شد یک دستگاه خودرو شاسی بلند تیگو پنج مورد اسیدپاشی قرار گرفته و خسارت دیده است و فرد اسیدپاش نیز متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع مأموران تلاش گسترده‌ای برای دستگیری فرد اسیدپاش را آغاز و توانستند با انجام کارهای اطلاعاتی مخفیگاه وی و دو نفر همدستش را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی آنها را دستگیر کنند.

وی افزود: متهم اصلی دستگیر شده در تحقیقات، انگیزه خود از اسیدپاشی را اختلافات و خصومت شخصی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین از معرفی فرد اسیدپاش و همدستانش به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید