باتوجه به اینکه احمد گل‌محمدی عضو هیات علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی، سال گذشته بر اثر کرونا درگذشت، مجله دولت‌پژوهی برای مشارکت دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و استادان علم سیاست، در ویژه‌نامه این استاد فراخوانی را منتشر کرد.

ویژه‌نامه زنده‌یاد احمد گل‌محمدی منتشر شد

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، مرداد سال گذشته احمد گل‌محمدی عضو هیات علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت تا پس از شوک بزرگ از دست دادن داود فیرحی در آبان‌ماه دو سال پیش، بار دیگر جامعه علوم سیاسی کشور افسوس خورد و سوگوار شود. گل‌محمدی اگر چه استاد علم سیاست و در زمان درگذشتش رئیس گروه علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی بود، اما بیشتر به دلیل ترجمه‌اش از کتاب «ایران بین دو انقلاب» یرواند آبراهامیان که تعداد تجدیدچاپ‌های آن بیش از هر کتاب دیگری در حوزه تاریخ معاصر است شناخته می‌شد.

اکنون مجله دولت‌پژوهی که سال پیش آخرین مقاله داود فیرحی در نقد اندیشه ایرانشهری را در فقدان این استاد نامدار منتشر کرده بود، درصدد برآمده است تا در اولین سالگرد فقدان احمد گل‌محمدی‌ نیز ویژه‌نامه‌ای منتشر کند. هیئت تحریریه این مجله که در دانشگاه علامه طباطبایی منتشر می‌شود با انتشار اعلامیه‌ای چنین گفته است: «ضمن گرامیداشت یکمین سالگرد درگذشت استاد و دولت پژوه ارجمند دکتر احمد گل‌محمدی، عضو هیات تحریریه فصلنامه دولت پژوهشی، هیات تحریریه در نظر دارد شماره تابستان ۱۴۰۱ این نشریه را به "ویژه نامه گرامیداشت نخستین سالگرد درگذشت دکتر احمد گل‌محمدی" اختصاص دهد و مقالات واصله را پس از داوری سریع، خارج از نوبت در این شماره منتشر نماید.بدین ترتیب از استادان گرامی انتظار دارد مقالات تک نفره خود را در مورد ابعاد دولت (ترجیحا آسیب شناسی دولت در ایران) حداکثر تا یکم شهریور ماه به دفتر نشریه ارسال دارند. (لازم است در توضیحات مقاله تاکید کنند که برای یادبود دکتر گل محمدی است.) شایان ذکر است که این شماره از لحاظ اعتبار مشابه سایر شماره‌های نشریه است که به استاد فقیدمان تقدیم خواهد شد.»

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید