در ویدیو زیر شاهد تصاویری از لحظه نجات جان ماهیگیر برزیلی خواهید بود که پس از سوراخ شدن و غرق شدن قایقش به مدت یازده روز در وسط اقیانوس شناور باقی مانده بود.

نجات معجزه آسای ماهیگیر پس از گذشت ۱۱ روز از غرق شدن قایقش در اقیانوس + فیلم

به گزارش سلام نو، یک ماهیگیر محلی اهل برزیل که به مدت ۱۱ روز در آب‌های سرد اقیانوس اطلس سرگردان بود سرانجام نجات یافت. "رومالدو ماسدو رودریگوئز " ۴۴ ساله چند روز پس از ترک ساحلی در ایالت آماپا برزیل در اواخر ژوئیه دچار حادثه شد.

رودریگوئز پس از سوراخ شدن قایق ۷ متری اش در وسط اقیانوس مجبور شد به داخل آب پریده و برای زنده ماندن از یخچال خودش که روی آب شناور مانده بود بالا برود. رودریگوئز در طول این ۱۱ روز بدون آب و غذا بود و معتقد است دست کم ۵ کیلو وزن کم کرده است.

در ویدیویی که از لحظه نجات این ماهیگیر در تاریخ ۱۱ آگوست تهیه شده است او را در داخل این یخچال فریزر شناور روی آب در نزدیک یک کشتی ماهیگیری سورینامی در فاصله ۴۵۰ کیلومتری محلی که قایقش غرق شد نشان می‌دهد. سرنشینان این کشتی پس از پیدا کردن رودریگوئز در حالی که دچار کم آبی شدید شده بود او را به کف کشتی منتقل و به او آب و غذا دادند.

او پس از نجات خود در مورد این تجربه وحشتناکش به رسانه‌های محلی گفت: «آنچه مرا بیشتر از همه اذیت می‌کرد تشنگی بود. این یخچال برای من خدا بود. یک معجزه. من فکر می‌کردم مورد حمله کوسه‌ها قرار خواهم گرفت، چون ماهی‌های کنجکاو زیادی در دریاهای آزاد وجود دارند.»

رودریگوئز در مورد لحظه نجات خود نیز گفت: «صدایی شنیدم و دیدم یک قایق بالای سر فریزر من است. آن‌ها آرام آرام نزدیک‌تر شدند و من دیدم کمتر شد. بعد گفتم خدای من قایق. دست هایم را بالا بردم و کمک خواستم.»

"کارلوس پورتو"، یک افسر پلیس محلی گفت: «او بسیار لاغر و ناتوان بود، اما روحیه خوبی داشت. زخم‌هایی روی بدنش دیده می‌شد که بر اثر تابش خورشید ایجاد شده بود. او به علت گرمای شدید، نمک و نور مشکلات بینایی پیدا کرده است، اما آرام و در سلامت است.»

گفته می‌شود او پس از نجات توسط ماهیگیران سورینانی ۱۶ روز را در زندان گذراند، اما کابوس رودریگوئز سرانجام پس از آنکه هواپیمای حامل او در فرودگاه کشورش در بِلام مرکز ایالت پارا برزیل بر زمین نشست خاتمه یافت.

ماهیگیر برزیلی که پس از سوراخ شدن قایقش به مدت ۱۱ روز در وسط اقیانوس روی یخچال شناور مانده بود به طور معجزه آسایی نجات یافت.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید