انتخاب توالت عمومی برای برپایی مراسم جشن عروسی توسط زوج جوان در روزهای اخیر به سوژه رسانه ها و کاربران فضای مجازی بدل شده است.

برگزاری عجیب ترین مراسم عروسی یک زوج جوان در توالت عمومی + علت چه بود؟ / عکس

به گزارش سلام نو، انتخاب محل عجیب مراسم ازدواج مادر عروس را دچار مشکل تنفسی کرد اما بعد از گذشت چند روز و فراهم شدن شرایط بازهم توالت عروسی را میزبان بود.

وقتی صحبت از متفاوت بودن باشد ممکن است بعضی از اهالی ذوق و فن دست به کار عجیبی بزنند که تا به حال در طول تاریخ انجام نشده است مثل این عروس و دامادی که برای برگزاری مراسم ازدواج خود توالت و دستشویی را انتخاب کردند.

 "برین " و "ماریا" تصمیم گرفتند تا مراسم ازدواج خود را داخل دستشویی برگزار کنند و این تصمیم آنها موجب بد شدن حال مادر عروس شد و او را راهی درمانگاه کرد.عروس و دامادی که نه از لحاظ پوشش و نه از لحاظ مراسم ازدواجشان هیچ شباهتی به عروس و دامادهای دیگر نداشتند به همراه اعضای خانواده و دوستانشان در حال برگزاری مراسم بودند که ناگهان به دلیل شرایط خاص محل برگزاری مراسم مادر عروس دچار مشکل تنفسی شد .

مشکل مادر عروس جدی بود برای همین نیروهای اورژانس فورا او را به نزدیک ترین درمانگاه رساندند .

Eyewitness News گزارش داد که بعد از کنسل شدن مراسم به دلیل نبود مادر عروس زوج جوان مجبور شدند 45 روز مراسم خود را به تعویق بیاندازند اما بعد از بهبودی حال مادر عروس آنها بازهم تصمیم خود را برای برگزاری مراسم ازدواج داخل توالت عملی کردند تا در نهایت به خواسته شان رسیده باشند.

عروسی در توالت

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید