۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸
کد خبر: 55385733

اعضای یک باند ۴ نفره از زنان سارق که در نقش فالگیر به خانه مردم می رفتند در دام ماموران آگاهی استان اصفهان افتادند.

بازداشت ۴ زن فالگیر در اصفهان

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا؛  رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری ۴ زن فالگیر که با بیهوش کردن افراد مُسن طلاجات آنها را سرقت می‌کردند، خبر داد.

سرهنگ حسین ترکیان، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در این خصوص اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از زنان مُسن مبنی بر سرقت طلاجات از منازل آنها، موضوع با حساسیت ویژه‌ای در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته از شاکیان مشخص شد اعضای یک باند ۴ نفره از زنان سارق به صورت دو به دو به منازل افراد مُسن رفته و به بهانه‌های مختلف خود وارد منزل آنها شده و با بیان اینکه در  فالگیری تبحر دارند از آنها می‌خواستند تا چشمانشان را برای لحظه‌ای ببندند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: پس از اینکه زنان، چشمانشان را می‌بستند دهان و بینی آنها را گرفته و با دستمالی که آغشته به مواد بیهوشی بود آنها را بیهوش کرده و بلافاصله طلاجات داخل منزل را سرقت کرده و به وسیله یک دستگاه خودروی سواری که راننده نیز همدستشان بود متواری می‌شدند.

سرهنگ ترکیان بیان کرد: با تلاش شبانه‌روزی و انجام یک سری اقدامات تخصصی و پلیسی مشخصات خودرویی که سارقان از آن استفاده می‌کردند شناسایی و در رصد هوشمندانه کارآگاهان قرارگرفت و درنهایت با اقدامی ضربتی در یکی از خیابان‌های شهر اصفهان متوقف و راننده آن نیز دستگیر شد.

وی تصریح کرد: با دستگیری راننده خودرو و تحقیقات از وی هر ۴ زن این باند که در سرقت‌ها دست داشتند نیز دستگیر و به پلیس آگاهی استان اصفهان انتقال یافتند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه متهمان تاکنون به ۷ فقره سرقت اعتراف کردند، ارزش اموال به سرقت رفته توسط این افراد را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۴ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و متهمان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

وی با بیان اینکه تمامی مال باختگان این پرونده شناسایی شدند، گفت: چنانچه افراد مُسن دیگری به این شیوه مورد سرقت قرار گرفتند، می‌توانند به منظور شناسایی سارقان و تنظم شکایت به پلیس آگاهی استان اصفهان واقع در شهرک قائمیه مراجعه کنند

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید