یکی از ابزارهای جلب توجه صرافی‌های ناشناس داخلی، تبلیغ خرید و فروش اتوماتیک و آسان پرفکت مانی بدون پرداخت کارمزد است.

امن ترین روش مبادله و خرید پرفکت مانی برای کاربران ایرانی

تأمین امنیت دارایی‌های دیجیتال یکی از چالش‌های اصلی سرمایه گذاری در این حوزه است. در دنیای ارزهای دیجیتال مسئولیت حفاظت از دارایی‌های هر کاربر بر عهده خود اوست و این ‌کار باید به بهترین شکل ممکن انجام شود. یکی از سیستم‌های مالی که پس از تحریم‌های اقتصادی همچنان برای کاربران ایرانی در دسترس است و جزو پلتفرم‌های محبوب نقل و انتقال ارزهای دیجیتال و فیات محسوب ‌می‌شود، پرفکت مانی است.

با توجه به استفاده گسترده از سیستم پرفکت مانی توسط کاربران ایرانی و اهمیت بالای امنیت روش‌های خرید و فروش در این سیستم، تصمیم داریم در مقاله پیش‌رو تمام آنچه را که باید برای حفظ امنیت دارایی‌های پرفکت مانی خود بدانید، برایتان توضیح دهیم. پس از خواندن این مطلب، با امن ترین روش مبادله و خرید پرفکت مانی نیز آشنا خواهید شد.

آیا امکان هک پرفکت مانی وجود دارد؟

پرفکت مانی یکی از محبوب ترین سرویس های مالی بین‌المللی برای کاربران ایرانی است که از طریق آن می‌توانند خریدهای اینترنتی، خرید و فروش ارزهای دیجیتال، تبدیل درآمد دلاری به ریال و مواردی از این دست را انجام دهند. در حال حاضر خرید و فروش و استعلام قیمت پرفکت مانی از طریق پلتفرم‌های معاملاتی ارز دیجیتال یا همان صرافی های آنلاین انجام‌ می‌شود و کاربران ایرانی هیچ‌گونه محدودیتی در استفاده از خدمات این سرویس ندارند.

به طور کلی پرفکت مانی سیستم‌های امنیتی قدرتمندی دارد، ولی خطر هکرها همیشه در کمین است و این احتمال وجود دارد که حساب‌های پرفکت مانی یا موجودی کیف پول‌های الکترونیک تریدرها در اثر کلاهبرداری، فیشینگ یا هک خالی شود. در واقع دارایی های پرفکت مانی شما همیشه در معرض خطر هک قرار دارند، به شرطی که از آنها درست محافظت کنید!

امن ترین روش مبادله و خرید پرفکت مانی برای کاربران ایرانی

چگونه امنیت دارایی های پرفکت مانی را حفظ کنیم؟

پیش از اینکه به سراغ معرفی روش امن مبادله و خرید و فروش پرفکت مانی برویم، در قدم اول باید بیاموزیم که چطور از این دارایی‌ها به ‌درستی محافظت کنیم. برای نگهداری امن دارایی‌های دیجیتال و پرفکت مانی، اجرای نکات زیر ضروری است:

  1. مراقب امنیت دستگاه های شخصی خود باشید

اولین خطری که دارایی‌های شما را تهدید می‌کند، ویروس‌های رایانه‌ای، هکرها، تروجان‌ها و امثال این‌ها هستند که احتمالاً باید نام آن‌ها را شنیده باشید. اگر دوست ندارید لپتاپ، گوشی تلفن همراه، تبلت یا هر وسیله ای که در آن دارایی‌های دیجیتال خود را نگهداری می‌کنید، گرفتار این مشکلات شود، مراقب امنیت دستگاه های شخصی خود باشید.

برای حفظ امنیت کیف پول پرفکت مانی، حساب پرفکت مانی و نام کاربری، رمز عبور یا هر اطلاعات دیگری که جزو داده های محرمانه دارایی‌های پرفکت مانی شما محسوب می‌شوند، باید به این نکات توجه کنید:

  • رایانه شخصی، تبلت، تلفن همراه یا هر وسیله ای که از طریق آن به‌ حساب یا دارایی پرفکت مانی خود دسترسی پیدا می‌کنید به آنتی ‌ویروس معتبر مجهز کنید
  • اطلاعات شخصی حساب خود اعم از نام کاربری، کلید خصوصی و... را در اختیار دیگران قرار ندهید
  • برنامه‌های ناشناس، غیر معتبر یا دارای تبلیغات را نصب نکنید
  1. از کیف پول‌های سخت‌ افزاری معتبر و شناخته‌ شده استفاده ‌کنید

کیف پول‌های سخت ‌افزاری مختلفی در بازار وجود دارند، توصیه می‌کنیم از کیف پول‌هایی که جزو برندهای معتبر و ثابت ‌شده هستند، استفاده‌ کنید. باید مطمئن شوید که کیف پول‌ها به ‌شکلی امن از دارایی شما مراقبت می‌کنند.

برخی از ویروس‌ها و هکرها، در آخرین لحظه جای آدرس هکر را با آدرس شما تغییر می‌دهند و در هنگام تایید تراکنش، دارایی پرفکت مانی حساب شما به‌ حساب هکر منتقل می‌شود. در حالی ‌که فایروال کیف پول‌های معتبر و قوی در سخت گیرانه‌ترین حالت ممکن از دارایی شما مراقبت می‌کنند.

  1. مراقب ایمیل های خود و حملات فیشینگ باشید

مراقب لینک هایی که توسط ایمیل های ناشناس برای شما ارسال می‌شوند، باشید. معمولاً این ایمیل‌ها رایج ترین روش برای حملات فیشینگ هستند. سعی کنید همیشه از آدرس یا URL دقیق صرافی که با آن کار می‌کنید یا URL اصلی پرفکت مانی وارد صفحه کاربری خود شوید.

از ایمیل مخصوص حساب خود در سایر سایت‌ها استفاده نکنید. اطلاعات این ایمیل را در اختیار دیگران قرار ندهید. از همان سیستمی که کیف پول پرفکت مانی شما روی آن نصب است، برای باز کردن یا چک کردن ایمیل‌ها استفاده نکنید. حملات فیشینگ چندان پیچیده نیستند، آنها فقط از غفلت شما سوء استفاده می‌کنند.

  1. مراقب کلاهبرداری در شبکه های اجتماعی باشید

اغلب ما در طول روز بارها از گوشی تلفن همراه یا تبلت خود برای چک کردن شبکه های اجتماعی استفاده می‌کنیم. معمولاً در اینستاگرام و یوتیوب تبلیغات مختلفی مبنی بر ارائه ارز دیجیتال رایگان می‌بینیم. بعضی از آنها از شما می‌خواهند که در ابتدا مقداری ارز به یک آدرس یا لینک خاص جابه‌جا کنید. هیچ وقت گول این تبلیغات را نخورید، چون اکثر آنها برنامه هایی برای هک حساب یا دستگاه شما هستند.

صرافی های معتبر ایرانی؛ امن ترین روش برای خرید و فروش پرفکت مانی

صرافی‌های معتبر، روی ساختارهای امنیتی خود سرمایه‌گذاری قابل ‌توجهی می‌کنند. این ساختار امنیتی شامل بخش‌های مختلفی می‌شود؛ از امنیت سایت و شبکه گرفته تا هوش ‌مصنوعی، پروتکل‌ها، تجهیزات، پایگاه‌های پردازش داده‌ها، کارکنان، شرکای شخص ثالث و حتی روابط با مراجع ‌قضایی بین‌المللی، همگی در کنار هم ساختار امنیتی یک صرافی را تشکیل می‌دهند. بنابراین می‌توان گفت صرافی‌های آنلاین داخلی فضای امنی برای ذخیره یا نقل و انتقال دارایی‌های دیجیتال ما هستند.

مزیت استفاده از صرافی‌های آنلاین و معتبر ایرانی، دسترسی به بستری امن برای خرید و فروش پرفکت مانی است. در صرافی‌های کوچک و نامعتبر امکان هک حساب مشتریان، کلاهبرداری یا سوء استفاده از دارایی کاربران وجود دارد. حتی ممکن است دارایی‌های شما را دریافت و سپس با تمام سرمایه‌ها فرار کنند. اما در صرافی های معتبر سد دفاعی و امنیتی سایت از سرمایه کاربران محافظت می‌کند و این امکان وجود ندارد که کسی بتواند سرمایه کاربران را از حساب آنها یا حین مبادله و خرید و فروش به سرقت ببرد.

امن ترین روش مبادله و خرید پرفکت مانی برای کاربران ایرانی

کدام صرافی آنلاین پرفکت مانی بهتر است؟

یکی از ابزارهای جلب توجه صرافی‌های ناشناس داخلی، تبلیغ خرید و فروش اتوماتیک و آسان پرفکت مانی بدون پرداخت کارمزد است. این پیشنهاد بدون شک خیلی از کاربران را وسوسه می‌کند، ولی همان طور که در بخش قبلی توضیح دادیم، بهترین روش استفاده از خدمات صرافی‌های معتبر و شناخته‌ شده است. ایکس پِی اکسچنج یکی از همین پلتفرم‌های معتبر معامله ارزهای دیجیتال است که به‌ صورت تخصصی در زمینه خرید، فروش و مبادله پرفکت مانی با سایر ارزهای دیجیتال، فیات و پول ملی فعالیت می‌کند.

زمانی‌ که از خدمات این صرافی معتبر استفاده می‌کنید، بدیهی است که حفظ امنیت حساب کاربری و دارایی‌های شما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار باشد. چون ایکس پِی اکسچنج با رمزگذاری داده‌ها و احراز هویت کاملا اتوماتیک کاربران (بدون نیاز به عکس سلفی و تایید تلفن ثابت)، امنیت حساب‌های شما را ضمانت کرده ‌است. برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با سایر خدمات این صرافی معتبر می‌توانید به نشانی xpayex.com مراجعه کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید