نمایش ایسکمیا به نویسندگی، طراحی و کارگردانی آرین زرین‌پور که از ششم شهریور ماه در ماشاخانه ملک به اجرا در آمده بود قرار بود تا یازدهم شهریور نمایش داده شود اما این نمایش به مدت شش شب دیگر روی صحنه خواهد بود.

نمایش ایسکِمیا به مدت ۶ شب تمدید شد

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی گروه، نمایش «ایسکمیا» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی آرین زرین‌پور که از ششم شهریور در ماشاخانه ملک اجرای خود را آغاز و قرار بود تا یازدهم شهریور روی صحنه باشد، به مدت شش اجرا تمدید شد.

محسن کریمی، رسول بابایی، ماریه قزل، مهسا شیرزاد، سعید محبی، صبا رنجبر، آنیتا عطایی، امین پورفرد، مهدی ترابی، امین سنجربیگی، مهران مکاری و آرین زرین‌پور در این نمایش بازی می‌کنند.

«ایسکمیا» اولین تجربه‌ی کارگردانی آرین زرین‌پور هست که براساس رمان کوتاهی به همین نام نوشته وی، به نمایش‌نامه تبدیل شده است.

در خلاصه داستان آمده است: ایوان آلکسیف نویسنده‌ای که در زندگی حرفه‌ای و شخصی‌اش با شکست مواجه شده، در آسایشگاه روانی بستری است که دختر ناخواسته‌اش به ملاقاتش می‌آید.

محمدهادی درخشنده (دستیار کارگردان)، عباس شیراوند (مدیر صحنه)، رضا خضرایی (طراح نور)، فاطمه محمدی (طراح گریم)، آرزو ناصریان (طراح لباس)، امیرعباس بادروج (طراح صدا)، آریا اربابی (عکاس)، کیارش شاهانی، علی بهادری (گروه موسیقی)، هانیه روحانی، فرانک مرادپور (مجریان گریم)، درسا کتال (دستیار لباس)، مهران مکاری، امین سنجربیگی، امیرحسین قربانی (دستیاران صحنه)، آوا فیاض (مشاور رسانه و تبلیغات) و عاطفه آقاسی (تبلیغات مجازی) زرین‌پور را در این نمایش همراهی می‌کنند.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید