بنابر گفته شرکت آمازون، در نخستین روز از انتشار سریال گران قیمت ارباب حلقه‌ها، این سریال با بیش از ۲۵ میلیون بازدیدکننده رکورد بازدید سریال‌های این شرکت را شکسته است.

ارباب حلقه‌ها رکورد بازدید آمازون را شکست

به گزارش سلام نو به نقل از رویترز، شرکت «آمازون» روز شنبه اعلام کرد که سریال گران‌قیمت «ارباب حلقه‌ها» در روز نخست انتشار بیش از ۲۵ میلیون بازدیدکننده در سراسر جهان داشته است؛‌ آماری که برای سرویس «پرایم ویدئو» این شرکت یک رکورد محسوب می‌شود.

روز جمعه، «آمازون»‌ دو قسمت نخست سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» را برای بیش از ۲۴۰ کشور و منطقه منتشر کرد؛ البته این شرکت اعلام نکرده است که تعداد بینندگان اعلام‌شده، کل یا بخشی از قسمت‌های اول و دوم این سریال را تماشا کرده‌اند.

این نخستین‌باری است که سرویس «پرایم ویدئو»‌ آماری درباره تعداد بینندگان یک پروژه را منتشر می‌کند.

قسمت‌های جدید سریال «حلقه‌های قدرت»‌ به طور هفتگی تا ۱۴ اکتبر منتشر خواهند شد. این سریال‌ داستان وقایعی را روایت می‌کند که به قلم «جی. آر. آر. تالکین»‌ نوشته شده‌ و در عصر دوم جهان خیالی سزرمین میانه اتفاق می‌افتد. داستان سریال «حلقه‌های قدرت» به ۴۰۰۰ سال پیش از وقایع مجموعه فیلم‌ها و رمان‌های «ارباب حلقه‌ها»‌ و «هابیت»‌ بازمی‌گردد.

«آمازون» قصد دارد ساخت سریال «حلقه‌های قدرت»‌ را تا پنج فصل ادامه دهد.

فصل نخست این سریال که در «نیوزلند» فیلمبرداری شده است، بیش از ۴۶۵ میلیون دلار هزینه داشته است، در نتیجه این سریال گران‌ترین سریال تلویزیونی محسوب می‌شود که تاکنون ساخته شده است.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید