جسد یک جوان فعال فضای مجازی پشت فرمان یک خودرو در نزدیکی بیمارستان پیدا شد که برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی فرستاده شد.

فعال فضای مجازی در کرمان به قتل رسید

به گزارش سلام نو به نقل از ایران، همزمان با کشف جسد پسر جوان پشت فرمان خودرو در شهر پاریز سیرجان، دادستان این شهر از رسیدگی ویژه به پرونده خبر داد.

محسن نیک‌ورز، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان در رابطه با مرگ یک فعال فضای مجازی در شهر پاریز سیرجان گفت: در پی گزارش مشاهده خودروی مشکوک در نزدیکی بیمارستان امام رضا (ع) سیرجان، مأموران کلانتری ۱۱ سیرجان سحرگاه پنجشنبه ۱۰ شهریور به محل عزیمت کردند و در نخستین بررسی‌ها دریافتند پیکر بی‌جان یک جوان تقریباً ۳۰ ساله پشت فرمان قرار دارد.

وی در ادامه گفت: از آنجا که آثار خاصی مبنی بر خفگی یا وارد شدن ضربات جسم سنگین و تیز بر بدن وی دیده نشد، جسد برای مشخص شدن علت مرگ و انجام آزمایش‌های تخصصی تحویل پزشکی قانونی شهرستان شد.

دادستان سیرجان اضافه کرد: آخرین تماس متوفی ساعت ۲۳ چهارشنبه ۹ شهریورماه با مادرش بوده و جنازه وی چند ساعت بعد در خودروی شخصی‌اش پیدا شده است.

این مقام قضایی با بیان اینکه رسیدگی ویژه به این پرونده در دستور کار دادستانی قرار دارد، گفت: افراد از گمانه‌زنی‌های غیرکارشناسی و دامن زدن به شایعات اجتناب کنند و با اظهارنظرهای غیراخلاقی موجب رنجش خانواده‌ها نشوند که در این رابطه نیز با افراد خاطی برخورد خواهد شد.

وی در پایان اعلام کرد: گزارش تکمیلی پس از اعلام نظر پزشکی قانونی و انجام تحقیقات تکمیلی از طریق روابط عمومی دادگستری کرمان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید