۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲
کد خبر: 55385608

باتوجه به اینکه تیم ملی فوتبال ایران برای رفتن به اردوی اتریش آماه می‌شود، فهرستی از بازیکنان شاغل در لیگ برتر ایران اعلام شده اما ادعا شده دراگان اسکوچیچ نام ۳ ستاره تیم ملی را که از مهدی تاج حمایت کردند از این لیست حذف کرده است.

اسکوچیچ ۳ ستاره حامی تاج را حذف کرد

به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، تیم ملی فوتبال ایران مهیا می‌شود تا ۲۷ شهریور راهی اردوی اتریش شود تا در تنها فیفادی باقی‌مانده برابر تیم‌های اروگوئه و سنگال به میدان برود. از همین رو، به تازگی فهرست بازیکنان شاغل در لیگ برتر ایران اعلام شده و ملی‌پوشان منتظر هستند تا این فهرست کامل شود.

به گزارش فرارو ، دراگان در شرایطی قرار است اردوی پیش رو را برگزار کند که جایگاهش در تیم ملی لرزان است و باید مقابل بازیکنانی بایستند که تعدادی از آن‌ها چندی پیش به طور رسمی خواستار برکناری‌اش شده‌اند. اگرچه او اعلام کرده نام بزرگی از تیم ملی حذف نمی‌شود، ولی امروز روزنامه «ایران ورزشی» ادعا کرده دراگان ۳ ستاره تیم ملی را خط می‌زند. آنطور که از شواهد امر پیداست، احسان حاج صفی و کریم انصاری‌فرد به طور قطعی خط خورده‌اند. جالب آنکه این دو بازیکن در تیم مهدی تاج هم بوده‌اند. در بخشی از این گزارش آمده است: «شنیده می‌شود اسکوچیچ به دلیل برخی اتفاقات فضای مجازی قصد دارد لیست تیم ملی را تغییر بدهد و در این راه هم دست روی دو سه بازیکن باتجربه گذاشته و به بهانه‌های مختلف دوست ندارد آن‌ها را در اردوی اتریش کنار خود داشته باشد. به عنوان نمونه یکی از بازیکنان باتجربه که ظرف روزهای اخیر خبرساز شده و البته نشان داده در تیم مهدی تاج قرار دارد، فعلاً از لیست تیم ملی دور مانده. او که سال‌هاست در اردوهای تیم ملی حضور دارد، در فهرست اسکوچیچ نیست و بازگشت خبرساز و کوتاهش به ایران هم باعث شده تا بیشتر از قبل مورد غضب سرمربی تیم ملی قرار بگیرد.

حذف دو بازیکن کلیدی

دو بازیکن دیگری که در لیست حضور ندارند، جزو بازیکنانی هستند که آن‌ها هم سال‌ها در تیم ملی حضور داشته و جزو بازیکنان کلیدی ایران در جام جهانی قبل بودند. یکی از آن‌ها به تازگی تیم جدید خود را انتخاب کرده و دیگری هم هر وقت در ترکیب تیم ملی قرار گرفته درخشیده و نشان داده مربیان مختلف می‌توانند روی او حساب ویژه‌ای باز کنند. حذف چند بازیکن از لیست اسکوچیچ می‌تواند به بروز مشکلاتی بزرگ منجر شود و دو سه ماه مانده به جام جهانی شرایطی پیچیده را به وجود بیاورد.

ماجرا وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانیم این سه بازیکن از طیف بازیکنانی هستند که مهدی تاج را مورد حمایت قرار دادند. حالا اگر چنین اتفاقی رخ بدهد، اعتبار تاج هم میان آن‌ها از بین می‌رود؛ بنابراین وجود چنین لیستی می‌تواند مسئولان جدید فدراسیون فوتبال را به تکاپو بیندازد تا برای پایان دودستگی در تیم ملی اقدامی فوری انجام بدهند و تصمیمی بگیرند که منافع فوتبال ایران را تأمین کند. یا اسکوچیچ را حفظ کنند و با او برای از بین بردن اختلاف‌ها جلسه بگذارند یا مربی جدیدی بیاورند تا او لیستی جدید تهیه کند و اسامی بازیکنان مورد نظرش را به فدراسیون فوتبال ارائه بدهد.»

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید