سرهنگ سید علی میراحمدی جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان، از شهادت یک مأمور پلیس در دامغان توسط بیمار در بیمارستان خبر داد.

شهادت یک مأمور پلیس در دامغان توسط بیمار + عکس

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان جزئیات حادثه شهادت مأمور پلیس به دست یک بیمار اعصاب و روان در دامغان را تشریح کرد.

سرهنگ سید علی میراحمدی در این باره گفت: ظهر جمعه ۱۱ شهریور طی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری جوانی با پرسنل بیمارستان ولایت دامغان، عوامل گشت کلانتری ۱۲ پیروزی در محل بیمارستان حاضر شدند و با توجه به اینکه درگیری در محل بیمارستان بوده، به منظور جلوگیری از رعب و وحشت بیماران و ایجاد آرامش با ابراز همدردی با مرد ۳۹ ساله، سعی در آرام کردن او داشتند اما بیمار از اعتماد و عاطفه بالای همکارمان سوء‌استفاده و اقدام به ربایش اسلحه مأمور کرد.

«استوار دوم محمد جواد رحیمی» در سمنان به شهادت رسید

وی افزود: متهم با شلیک دو گلوله به سمت مأمور پلیس، وی را مجروح کرد که متأسفانه اقدامات پزشکی منتج به نتیجه نشد و افسر گشت انتظامی «استوار دوم محمد جواد رحیمی» به درجه رفیع شهادت نائل آمد. به اذعان شاهدان عینی حاضر در بیمارستان اگر حضور بموقع مأمور و اقدام ایثارگرانه وی در محل نبود چه بسا ضارب چند نفر از کارکنان بیمارستان یا شهروندان حاضر را مورد حمله قرار می‌داد که با اقدام بموقع این مأمور حتی بعد مجروح شدن مانع از این اتفاق شد.

وی افزود: قاتل ۳۹ ساله که مجرد و سابقه اعتیاد دارد، ساعت ۹ صبح همان روز به واسطه مشکلات خانوادگی و درگیری با آنها به پشت بام منزل مراجعه و اقدام به خودکشی داشته که با حضور مأموران انتظامی و اورژانس اجتماعی از اقدام به خودکشی وی جلوگیری و از طریق اورژانس اجتماعی به بیمارستان هدایت و تحت مداوا قرار می‌گیرد که در ساعت ۱۲:۳۷ اقدام به برهم زدن نظم بیمارستان و درگیری با کارکنان بیمارستان کرد.سرهنگ میراحمدی اظهار کرد: با حضور بموقع مأموران انتظامی، قاتل که در حال فرار از محل بود توسط مأموران شناسایی، دستگیر و تحت پیگرد قانونی قرار گرفت.

برپایی آیین تشییع شهید مدافع امنیت در شاهرود

سرهنگ باقر صفرزاده، معاون اجتماعی و فرهنگی نیروی انتظامی استان سمنان از برپایی آیین تشییع شهید مدافع امنیت در شاهرود خبر داد و گفت: مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع امنیت استوار محمدجواد رحیمی با حضور اقشار مختلف مردم شهیدپرور استان صبح یکشنبه ۱۳ شهریور رأس ساعت ۹ برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مراسم ازمحل کانون بسیج تا میدان امام خمینی (ره) شاهرود و از آنجا به سمت گلزار شهدای زادگاهش روستای جیلان برگزار می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۵دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید