در ارتفاع ۱۵۰۰ متری از سطح دریا واقع شده و دارای تپه‌های عجیب و غریب، جنگل‌های زمرد و چشم‌اندازی زیبا است.

پیشنهاداتی برای طبیعت گردی تابستانی در هند + عکس

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: تابستان های هند می تواند بسیار نابخشودنی باشد. هنگامی که دما به بالای ۴۰ درجه سانتیگراد می رسد، کوه های مرتفع یک استراحت خوشایند هستند. از کوه های غول پیکر هیمالیا در شمال تا زمرد تپه های مزرعه چای سبز در جنوب، مکان های زیادی برای بازدید در تابستان در هند وجود دارد.

دالاهو

پیشنهاداتی برای طبیعت گردی تابستانی در هند + عکس

شهر کوچک دالاهو که در دامان هیماچال پرادش قرار دارد، قطعه‌ای از بهشت برای همه مسافران است. این شهر دارای جذابیت دنیای قدیم، چشم‌اندازهای طبیعی مسحورکننده، دره‌های پوشیده از کاج، مراتع پوشیده از گل، رودخانه‌های پر جریان، کوه‌های مه آلود باشکوه و برخی از تماشایی‌ترین مناظر جهان است.

پهلگام

پیشنهاداتی برای طبیعت گردی تابستانی در هند + عکس

پهلگام با زیبایی‌های طبیعی دست نخورده و باشکوه، ضیافتی برای چشم‌ها و حواس است. غوطه‌ور در فضای سبز سرسبز و رشته‌های هیمالیا جذاب، لحظاتی از آرامش را در خانه خود طبیعت می‌طلبد.

اوتی

پیشنهاداتی برای طبیعت گردی تابستانی در هند + عکس

کوه‌های آنجا همیشه سبز پوشیده‌اند و اوتی نیز از این امر مستثنی نیست. برای هر عاشق کوهستان، ایده سفر به شهری که به عنوان ملکه تپه‌ها شناخته می‌شود، جذابیتی دارد که مانند هیچ چیز دیگری نیست که در دنیا وجود دارد. اوتی که زمانی به عنوان مقر تابستانی شرکت هند شرقی در نظر گرفته می‌شد و به عنوان اوداگاماندالام شناخته می‌شد، یک ایستگاه تپه‌ای در تامیل نادو است که به عنوان یک مقصد توریستی بسیار محبوب برای هرکسی که به دنبال مکانی زیبا است عمل می‌کند. استراحت و ریلکس شدن اوتی در میان تپه‌های نیلگیری در ارتفاع ۲۲۴۰ متری از سطح دریا قرار دارد و در تمام طول سال از آب و هوای مطلوبی برخوردار است.

کوهیما

پیشنهاداتی برای طبیعت گردی تابستانی در هند + عکس

کوهیما پایتخت تپه‌ای ناگالند است که یکی از هفت ایالت هند است. کوهیما نام انگلیسی است که توسط انگلیسی‌ها داده شده است و از گل‌های کوهی موجود در منطقه گرفته شده است. این شهر که به خاطر محیط بی‌نظیر و زیبایی دست نخورده‌اش مشهور است، سرزمینی از فرهنگ فولکلور است که در طول اعصار گذشته است.اده روی، کمپینگ و پیاده‌روی ایده آل است.

در ارتفاع ۱۵۰۰ متری از سطح دریا واقع شده و دارای تپه‌های عجیب و غریب، جنگل‌های زمرد و چشم‌اندازی زیبا است. این مکان برای همه شما علاقه مندان به ماجراجویی است زیرا برای پی

گانگتوک

پیشنهاداتی برای طبیعت گردی تابستانی در هند + عکس

بسیار جذاب، به طرز دلپذیری پرهیاهو و در ابرها حلقه زده! گانگتوک، پایتخت سیکیم، همچنین می‌تواند منظره‌ای تماشایی از کوه کانچن جونگا در افق دوردست به شما بدهد. ایستگاه تپه‌ای بکر که در میان کوه‌ها و ابرها قرار گرفته است، همچنین پایگاهی برای بسیاری از کوهنوردان به سمت رشته‌ کوه‌های هیمالیا است. زیبایی منشوری مسحورکننده و جاده‌های پر پیچ و خم زیبای تپه‌ای. اگر از منظره چشم پرنده در تله کابین دیده شود، نفس گیرتر می‌شود.

هری هارشوار

پیشنهاداتی برای طبیعت گردی تابستانی در هند + عکس

هری هارشوار که توسط چهار تپه احاطه شده است و رودخانه ساویتری از میان شهر می‌گذرد، به خاطر معبد لرد هری هارشوار معروف است و یک مقصد ساحلی محبوب آخر هفته به خصوص برای مردم بمبئی و پونا است.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید