فروش بلیت پروازهای اربعین با قیمت مصوب 6 میلیون تومان از ساعت 8 صبح امروز 12 شهریور آغاز شد اما افزایش درخواست‌ها، خرید بلیت اربعین را مختل کرد.

اختلال در وب سایت شرکت‌های هواپیمایی؛ مشکل چیست؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی اعلام کرد به دلیل درخواست‌های زیاد کاربران در سایت ایران‌ایر، برخی مشکلات فنی ایجاد شده، اما به‌زودی زائران می‌توانند نسبت به خرید بلیت اقدام کنند.

با نزدیک شدن به اربعین حسینی و آغاز مسافرت زائران به کربلای معلی، تلاش‌ها برای خرید بلیت از ایران به عراق نیز آغاز شده است. با وجود این، در حال حاضر وب‌سایت ایران‌ایر و برخی شرکت‌های هواپیمایی دیگر، دچار اختلال شده‌اند و امکان فروش بلیت از طریق آن‌ها وجود ندارد.

این در حالی است که شهریار افندی‌زاده -معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی- تاکید کرده بود که فروش بلیت‌های اربعین فقط از طریق سایت‌های خود ایرلاین‌ها انجام شود و آژانس‌های هواپیمایی فروش بلیت نخواهند داشت.

در این راستا حسام قربانعلی سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی، درباره مشکلات خرید آنلاین بلیت‌های هواپیمایی جمهوری اسلامی به مقصد عتبات عالیات گفت: به دلیل درخواست‌های زیاد کاربران در سایت ایران‌ایر، برخی مشکلات فنی ایجاد شده که در حال رفع این مشکل هستیم و به‌زودی زائران می‌توانند به خرید بلیت اقدام کنند.

او درباره تعداد زائران اربعین از این هواپیمایی بیان کرد: ۱۵ هزار صندلی از مبدا تهران به کربلا و ۱۵ هزار صندلی برای بازگشت از این مسیر در هواپیمایی جمهوری اسلامی در نظر گرفته شده که بالغ بر ۱۰۰ پرواز را شامل می‌شود؛ همچنین پروازهای ایران‌ایر به مقصد کربلای معلی تنها از فرودگاه امام خمینی (ره) در تهران انجام خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید