۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
کد خبر: 55385398

به گفته حمید رضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، بازار مسکن از رکود خارج خواهد شد و مسکن استطاعت پذیر در دستور کار قرار دارد.

اتفاق مهم بازار مسکن در شهریور ماه

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، حمید رضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در در آئین آغاز ساخت ۵ هزار واحد مسکونی در شهر تهران گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از منابع شهرداری تهران در اختیار سازمان نوسازی قرار دارد تا اقدامات نوسازی انجام شود.

او ادامه داد: سال آینده در این تاریخ تحولات عظیم زیرساختی در نفر آباد صورت می‌گیرد و ۴۰ درصد تملک زمین‌های نفر آباد در اختیار ما قرار دارد و باید بخش خصوصی نیز وارد عمل شود.

صارمی با اشاره به سیمان ری گفت: این پروژه یک ماه و نیم آینده دیگر افتتاح می‌شود.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با اشاره به توسعه گری گفت: این اولین دیدگاهی است که در تهران آغاز شده و در ادامه مسکن استطاعت پذیر را در دستور کار خود قرار دادیم.

او ادامه داد: با وجود اینکه هدف گذاری ۱۸۰ واحد در دستور کار بود که ۱۳۰ هزار واحد با وزارت مسکن ساخته می‌شود اما بر اساس پیش بینی‌ها ۶ هزار پروانه در بافت صادر می‌شود و ۵۰ هزار واحد با دیگر نهادها ساخته می‌شود و ۳۰ هزار واحد نیز با انجمن انبوه سازان ساخته می‌شود. تفاهم نامه ساخت هزار واحد در زمین‌های استان شاه عبدالعظیم حسنی امروز به امضا می‌رسد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران تصریح کرد: ما از ننهاده‌ای دیگر می‌خواهیم اگر کمک نمی‌کنند کارها را نیز قفل نکنند، شورای شهر و شهرداری در این مسیر سختی‌هایی را تحمل کردند و اکنون در شهریور ماه اتفاق مهمی رخ می‌دهد و پس از ۸ سال امسال از رکود مسکن خارج می‌شویم. ۱۶ طرح موضعی به تصویب رسیده است. تمامی این طرح‌ها در بافت است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید