۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
کد خبر: 55385354

مصطفی لشگری، مدیرباشگاه پرسپولیس، به پرونده اختلاس ۹۲ هزار میلیاردی باشگاه سپاهان واکنش نشان داد.

 مدیر پرسپولیس به سپاهان نیش زد

به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، رقابت‌های لیگ برتر هنوز وارد هفته‌های اصلی نشده، طعنه و کنایه باشگاه‌ها به یکدیگر شروع شده است. در این میان و تقریبا مثل همیشه، جدال حاشیه‌ای تیم‌های سپاهان و پرسپولیس پررنگ‌تر شده است.

به گزارش فرارو ، پرسپولیس به تازگی با شیخ دیاباته، مهاجم سابق باشگاه استقلال به توافق رسیده تا حالا زوج خط حمله‌اش در کنار یورگن لوکادیا خارجی شوند. این موضوع، اما با واکنش مدیررسانه‌ای باشگاه سپاهان مواجه شده و او از نمایندگان مجلس خواسته به قرارداد این بازیکنان در پرسپولیس ورود کنند. او نوشته است: «لوکادیا و دیاباته جمعه ۳ میلیون یورو قیمت خورده اند. یعنی حدود ۹۰ میلیارد تومان برای دو نفر! از جیب چه کسی این هزینه‌ها انجام شده است. نماینده‌های محترم مجلس کجای مجلس نشسته‌اند؟ این‌ها تخلف نیست؟ نمی‌شود که به آب خوردن یک تیم گیر داد، از آن طرف دریا را به نام تیم دیگری بزنید.»

بعد از انتشار چنین توئیتی، هواداران پرسپولیس خیلی سریع واکنش نشان داده و با اشاره به خریدهای گران‌قیمت سپاهان در این فصل گوشزد کرده‌اند هنوز هم خریدهای سپاهان رقم‌های بسیار بالاتری دارند. مسئله اصلی، اما پاسخی است که مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس به صحبت‌های طرف اصفهانی داده است. او در توئیتر، با اشاره به صحبت‌های مطرح شده، یک جمله کوتاه نوشته و ادعا کرده مطرح شدن چنین مواردی برای فراموشی ماجرای اختلاس ۹۲ هزارمیلیاردی در مجموعه فولاد مبارکه است. «ترجمه: نماینده‌های محترم مجلس! تو را خدا به فرافکنی ما توجه کنید. چیه گیر دادید به یک اختلاس ۹۲ هزارمیلیاردی؟»

(عکس) کنایه نیش‌دار مدیر پرسپولیس به سپاهان؛ ۹۲ هزارمیلیارد کجا رفت؟

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید