از روزهای گذشته شاهد اجرایی شدن شیوه جدید پرداخت نان در نانوایی ها بوده ایم، اما متاسفانه این شیوه جدید موجب درگیری خونین در یک نانوایی در نازی آباد تهران شده است.

چاقو خوردن شاگرد نانوا به دلیل کارتخوان های جدید نانوایی در نازی آباد + فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا؛ این حادثه روز یکشنبه ۶ شهریور ماه رخ داد و همه را شوکه کرد. صدای فریادهایی که از نانوایی شنیده می شد، توجه رهگذران را به خود جلب کرد. و آن ها  مردی را دیدند که خشمگین با چاقو ضربات متعددی را به نانوا زد و پا به فرار گذاشت. بلافاصله ماموران پلیس در جریان این حادثه خونین قرار گرفتند و همزمان مردم با استفاده ار پارچه و گاز استریل سعی کردند محل خون ریزی بدن شاگرد نانوا را بپوشانند و جان او را نجات دهند.

متاسفانه اورژانس ۲۰ دقیقه طول کشید تا خود را به محل حادثه برساند و تکنیسین اورژانس با اقدامات اولیه، شاگرد نانوایی را که به سختی نفس میکشید و نیمه جان شده بود به بیمارستان بهار لو انتقال داد.

علت درگیری در نانوایی نازی آباد چه بود؟

درحالی که شاگرد نانوایی در بیمارستان تحت جراحی قرار گرفته بود ماموران کلانتری ۱۳۰ نازی آباد وارد عمل شدند و در تحقیقات میدانی متوجه شدند که شاگرد نانوایی، پوریا نام دارد و ۴ ماه است که از نیشابور به تهران آمده و به تازگی در این نانوایی مشغول به کار شده است.

تحقیقات به عمل آمده نشان می دهد که فرد متواری شاگرد کبابی بوده و هیچ خصومت قبلی بین او و پوریا وجود نداشته است و چاقوکشی بخاطر اعتراض مشتری به شیوه پرداخت پول نان بوده است.

نحوه پرداخت جدید پول نان

بنابر تصمیمات مسئولان مربوطه از مدت ها پیش به منظور جلوگیری ازگران فروشی، نانوایی ها موظف هستند فقط با استفاده از کارت خوان های جدید که تعداد نان و قیمت مصوب در آن توسط ارگان و نه نانوایی ها مشخص شده است پول نان را دریافت کنند. متهم قصد داشته پول نقد بدهد که پوریا شاگرد نانوا از گرفتن آن امتناع کرده و خواسته از کارتخوان استفاده کند که این امر موجب خشمگین شدن او می شود و پس از درگیری ضربات متعدد چاقو را به پهلو و دنده نانوا وارد می کند.

نجات شاگرد نانوا از مرگ

پزشکان بیمارستان بهارلو پس از جراحی پوریا توانستند او را از مرگ نجات دهند.

بنابر این گزارش تحقیقات پلیس برای بازداشت مرد چاقوکش ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید