۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰
کد خبر: 55385193

بنابر گفته رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس، دیاباته با قراردادی یکساله به پرسپولیس پیوست و قرارداد او در فصل آینده نیز قابل تمدید است.

دیاباته عاشق هواداران پرسپولیس است

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، رضا درویش درباره پیوستن شیخ دیاباته به باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: با این بازیکن قرارداد یک ساله امضا شد که در فصل آینده هم در صورت رضایت طرفین امکان تمدید قرارداد وجود دارد. دیاباته در صحبت های خود عنوان کرد که از وقتی که به ایران آمد، همواره علاقه خاصی به هواداران پرسپولیس داشته است.

وی درباره عقد قرارداد با این بازیکن گفت: بیشتر نقل و انتقالات تحت تاثیر بحث دلالی بود و الحمدالله ما در جذب بازیکنان خود تحت تاثیر فضای دلالی و دلال بازی قرار نگرفتیم. برخی دلال ها از احساسات این هواداران سوء استفاده کردند و به دنبال خواسته های خود بودند اما هواداران ما هوشیار بودند و اجازه ندادند افکار پلید سیستم دلالی بر آن ها فائق آید. ما بارها گفتیم باشگاه پرسپولیس همواره به دنبال جذب بازیکنان خوب خواهد بود و فقط هواداران باید صبر داشته باشند. کما اینکه این دو بازیکن خارجی که جذب پرسپولیس شدند، کم نظیر هستند و کمتر به فوتبال ایران آمده اند.

درویش درباره صدور آی تی سی دیاباته گفت: یکشنبه آی تی سی ایشان می رسد و نظر کادرفنی است که این بازیکن مقابل هوادار بازی کند یا به میدان نرود. کادرفنی در این باره باید تصمیم بگیرد.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه هم گفت: یکی از کارهای خوبی که در دولت سیزدهم در حد خصوصی سازی انجام شد، حضور بانوان در مسابقات فوتبال است. شما دیدید که چقدر با احترام و خوب با فضای سالم در ورزشگاه بودند و انگیزه بالایی به آقایان داد تا شعارهای خوبی در فضای ورزشگاه داده شود.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید