بنابر گفته عبدالعلی رحیمی مظفری، عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، کاهش میزان سوخت آزاد موجود در کارت‌ها، در مبارزه با قاچاق سوخت موثر نیست.

 قیمت بنزین چه زمانی افزایش می‌یابد؟

به گزارش سلام نو عبدالعلی رحیمی مظفری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به طرح جدید دولت در خصوص کاهش میزان سوخت آزاد در کارت ها بیان کرد: مطالبی که این روزها برای افزایش قیمت بنزین، به دنبال این طرح مطرح می شود صرفا گمانه زنی و یا نظرات افراد است و تاکنون هیچ برنامه رسمی برای افزایش قیمت بنزین وجود نداشته است.

کنترل قاچاق سوخت نیازمند طرحی هوشمند است

وی در ادامه اظهار کرد: علی رغم اینکه عده ای معتقدند که با اجرای طرح کاهش سهمیه آزاد سوخت کارت ها می توان جلوی قاچاق بنزین را گرفت، ولی بنده با توجه به شناختی که از سیستم حمل و نقل دارم معتقدم که چنین اتفاقی نخواهد افتاد. ما اگر به دنبال جلوگیری از قاچاق سوخت هستیم باید اصل برنامه پیمایش و سامانه هوشمند مربوط به باربری ها و راهداری را کنترل کنیم.

نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برای جلوگیری از قاچاق سوخت، نیازمند طرح هوشمند هستیم، گفت: این طرحی که اجرا شده است یک مسکن جزئی است اما اصل درد در جای دیگری است که باید درمان شود.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید