معرفی 5 اپلیکیشن آموزش بیمه — به همراه منابع آموزشی

معرفی ۵ اپلیکیشن آموزش بیمه — به همراه منابع آموزشی

 در این پست، به معرفی چند اپلیکیشن آموزش بیمه (Insurance education application) خواهیم پرداخت. قبل از گرفتن مجوز فعالیت یک واحد نمایندگی جنرال بیمه (General insurance agency)، باید در آزمون آداب شرکت کرده و از پژوهشکده بیمه مرکزی (Central Insurance Research Institute)، گواهینامه رسمی دریافت کنید. اگر در به عنوان بازاریاب بیمه (Insurance marketer) فعالیت می‌کنید؛ نماینده رسمی بیمه عمر (Official life insurance representative) هستید یا کنجکاو به یادگیری اصول و قوانین بیمه بوده و زمان کافی برای مطالعه آیین نامه‌ها و منابع معرفی شده را ندارید؛ اپلیکیشن های کم حجم آموزشی بیمه، طراحی شده‌اند تا شما را در رسیدن به هدفتان یاری کنند. اگر علاقه‌مند به آشنایی با این اپلیکیشن ها هستید؛ با ما در ادامه این مقاله، همراه باشید.

مقدمه ای بر یادگیری مجازی قواعد و قوانین بیمه ای

همراهان گرامی، راستش اگر از من بخواهند که در چند جمله، دلیل ضرورت آموزش بیمه را بگویم؛ این چنین خواهم گفت: بیمه یک فرهنگ است. فرهنگی که هر فرد را عضوی از یک اجتماع بزرگ ساخته و با بهای اندکی، در فرداهای سخت، پشتوانه زندگی آنان خواهد بود. شاید با دیدن عنوان این پست، کنجکاو شوید بدانید؛ زمانی که تمام امور بیمه‌ای را وب سایت‌ها و دفاتر بیمه‌ای انجام می‌دهند؛ پلتفرم بیمه به چه کاری می‌آید؟! قبل از پاسخ به این سؤال، باید ابتدا بگویم که درواقع، تمام افرادی که در این مقاله مخاطب ما هستند؛ در سه گروه، دسته بندی می‌شوند.

گروه اول: کسانی هستند که می‌خواهند؛ در مورد یک یا چند مورد از زیرمجموعه‌های بیمه، بیشتر بدانند. این اشخاص هم می‌توانند دانشجویان رشته بیمه باشند و هم اشخاص معمولی. به مثال‌های زیر توجه کنید:

عموی بنده، به تازگی یک کارگاه ریخته گری تأسیس کرده و برایش این سؤال ایجاد شده است که در قبال کارگرانش چه مسئولیت‌هایی دارد. راه حل اصلی، مسئله ایشان این است که به یک دفتر بیمه‌ای مراجعه کرده و تمام سؤالاتشان را از یک کارشناس بپرسند اما اولاً ایشان سه شیفته مشغول کار هستند و نمی‌توانند در طول روز، به کارشناس بیمه مراجعه کنند؛ ثانیاً ترجیح می‌دهند که خودشان، در این زمینه تحقیق کنند.

یکی از دانشجویان، چند ماه پیش به دفتر بنده مراجعه کرد و از من خواست برای دخترخاله‌اش که دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته بیمه است؛ چند منبع معتبر برای تحقیق در زمینه خاصی از بیمه به نام بیمه اتکایی (Reinsurance) معرفی کنم. در واقع، موضوع پایان‌نامه ایشان، بیمه اتکایی بود و برای درک بهتر منابع انگلیسی، به چند منبع فارسی در این زمینه، نیاز داشتند.

گروه دوم: کسانی هستند که از شرکت‌های بیمه‌ای، درخواست نمایندگی رسمی صدور بیمه نامه کرده‌اند و ضمن مطالعه آیین نامه‌ها و بخش نامه‌های متعدد، نیاز دارند؛ خلاصه آنچه که مطالعه نموده‌اند را به همراه خود، داشته باشند تا در اوقات فراغتشان، در داخل تاکسی، اتوبوس یا سایر مکان‌ها، به مرور آموخته‌ها بپردازند.

گروه سوم: بازاریابان بیمه در گروه سوم قرار می‌گیرند. زمانی که یک نفر بخواهد به ما یک بیمه نامه بفروشد؛ همه ما، سعی می‌کنیم هر سؤالی که در این خصوص، به ذهنمان می‌رسد را بپرسیم تا یک بیمه نامه جامع و کامل خریداری کنیم. به این ترتیب، بازاریابان بیمه‌ای کسانی هستند که در جلسات معارفه و معرفی محصول بیمه‌ای، بارها و بارها از ایشان، سؤالات بسیاری پرسیده می‌شوند. این افراد، نیاز دارند؛ همواره اطلاعات خود را بروز کنند تا در پرزنت های بیمه‌ای، دچار مشکل نشوند.

دوستان عزیز، همان گونه که مشاهده می‌کنید؛ هر کدام از گروه‌های ذکر شده، به یک دیکشنری جامع، مختصر و مفید بیمه‌ای در قالب پلتفرم بیمه، نیاز دارند تا به آنچه می‌خواهند؛ در هر ساعت از شبانه روز و هر مکانی که در آن حضور دارند؛ دسترسی داشته باشند. در این مرحله است که انتخاب یک پلتفرم بیمه‌ای مناسب و استفاده از آن پیشنهاد می‌گردد.

هدف اپلیکیشن آموزش بیمه چیست؟

دوستان عزیز، با استفاده از اپلیکیشن آموزش بیمه که در این پست معرفی خواهند گردید؛ کنار هم یاد خواهیم گرفت که چگونه با ارتقاء اطلاعات بیمه‌ای، هم فروش بیمه و هم تولید محتوای بیمه‌ای را به نحو احسن انجام داده و به درجه علمی مطلوب، دست پیدا کنیم. علاوه بر آن، استفاده از آموزش‌های ویدیویی نیز می‌تواند کمک بزرگی به شما کند. اگر به دنبال یک منبع خوب برای آشنایی با بیمه هستید، پیشنهاد می‌کنیم به فرادرس مراجعه نمایید. برای دریافت آموزش بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

جالب است بدانید که فروشندگان حرفه‌ای بیمه و کسانی که پرزنت بالایی در حوزه بیمه انجام می‌دهند؛ هم روزانه از پلتفرم بیمه استفاده کرده و با بروز نگه داشتن اطلاعاتشان، حرفه‌ای شده‌اند. روشن است که پلتفرم بیمه هم مانند دیگر اپلیکیشن ها، اهداف و مزیت‌هایی دارد که در ادامه به مهم‌ترین این اهداف و مزایا اشاره شده است.

  • آموزش کارشناسان صدور بیمه نامه
  • مشاوره رایگان قبل، حین و بعد از ارائه بیمه نامه
  • پایش عملکرد بیمه
  • پیاده سازی بر روی انواع ساختارها و متد بازاریابی (Marketing method)
  • تشریح استانداردهای ارتباط با بیمه گذار
  • مستندسازی دقیق و حرفه‌ای
  • وفادار سازی بیمه گذاران و مشتریان
  • رعایت اصول و قواعد صدور بیمه نامه
  • جلوگیری از اتلاف وقت و صرفه جویی در هزینه دانش پذیر
  • دسترس پذیری ۲۴ ساعته

انواع موضوعات مورد تحقیق و شاخه های بیمه ای

تمامی بیمه نامه‌ها در چند گروه اصلی بیمه نامه‌های اجتماعی (Social insurance)، بیمه نامه‌های بازرگانی (Commercial insurance policies)، مسئولیت (Liability insurance policies)، اشخاص (Insurance policies for individuals) و اشیاء (Things) قرار می‌گیرند که هر کدام چند زیرمجموعه‌های متعدد بیمه‌ای را شامل می‌شوند و همواره جای بحث و تبادل نظر در مورد این مباحث وجود دارد. علاوه بر موارد گفته شده، مباحثی که همواره مورد توجه محققان بیمه قرار گرفته است؛ اقتصاد بیمه، قواعد، اصول و چهارچوب بیمه گری، بیمه اتکایی، بازاریابی بیمه، بیمه عمر، بیمه تأمین اجتماعی و غیره بوده است. لذا شما هم، در هر کدام از پلتفرم‌های زیر می‌توانید موضوعات بیان شده را دنبال کرده و بیاموزید.

معرفی ۵ اپلیکیشن آموزش بیمه — به همراه منابع آموزشی

اپلیکیشن آموزش بیمه چتر آتیه

هر کاربری که مشتاق به دانلود این پلتفرم بیمه‌ای باشد؛ می‌تواند تنها با پرداخت ۵۰۰۰ تومان، از گوگل پلی یا کافه بازار، این آپ را دانلود نموده و بر روی گوشی تلفن همراه خود، نصب کند. در یک کلام، هر آنچه که یک نماینده یا بازاریاب بیمه و یا هر کسی که به نحوی در صنعت بیمه فعالیت دارد؛ باید بداند؛ در این نرم افزار جمع آوری و ارائه گردیده است. در پلتفرم چتر آتیه، ابتدا به تعریف جامعی از بیمه پرداخته شده.

سپس تاریخچه پیدایش بیمه در ایران و انواع بیمه نامه‌هایی که در این کشور صادر می‌شود اعم از: انواع بیمه آتش سوزی مثل آتش سوزی مسکونی، مراکز اداری، تجاری، مراکز غیرصنعتی و صنعتی، انواع بیمه نامه‌های حمل و نقل مثل بیمه حمل و نقل دریایی و یا زمینی و غیره، انواع بیمه‌های عمر اعم از بیمه نامه‌های عمر گروهی یا انفرادی مثل بیمه عمر ساده زمانی، عمر و سرمایه گذاری، تمام عمر یا مانده بدهکار و غیره به طور کامل، توضیح داده شده است. اگر برایتان این سؤال پیش آمده است که حکم شرعی بیمه عمر چیست؟ یا در صورت ورشکستگی شرکت بیمه چه آینده‌ای در انتظار بیمه گذاران آن شرکت، خواهد بود؟؛ همه و همه در چتر آتیه، جهت آگاهی استفاده کننده از این نرم افزار، به طور کامل شفاف سازی شده است.

معرفی ۵ اپلیکیشن آموزش بیمه — به همراه منابع آموزشی

اپلیکیشن آموزش بیمه بازاریاب بیمه

گاهی پیش می‌آید که دوستان و آشنایان از بنده می‌خواهند تا پلتفرمی را به آن‌ها معرفی کنم که ضمن یادگیری اصول و قواعد بیمه، آنان را به سمت دریافت گواهینامه بین‌المللی آموزش بیمه سوق دهد. در این موارد، پیشنهاد بنده، پلتفرم بازاریاب بیمه است که از گوگل پلی و یا کافه بازار به صورت کاملاً رایگان قابل دانلود و نصب بر روی انواع گوشی‌های موبایل می‌باشد.

  • آموزش آشنایی با اوراق بهادار – صکوک بیمه های اعتباری – بیمه های اتکایی و پوشش ریسک آن — کلیک کنید

پلتفرم آموزش بیمه، در واقع به عنوان دوره آموزشی بازاریاب بیمه، در بین کاربران مجازی باب شده است. این اپلیکیشن، به عنوان یکی از مجموعه نرم افزارهای رایگان آموزشی، ارائه شده و توسط مرکز توسعه آموزش‌های مجازی پارس، طراحی و تدوین گردیده است. این نرم افزار کاربردی، حدوداً شامل ۳۰ درصد از محتوای کامل مجموعه پکیج می‌باشد و در صورت تمایل، هر کدام از شما عزیزان، می‌توانید با مراجعه به وب سایت مرکز (Elearnpars) بسته کامل را دریافت کرده؛ مطالعه نموده و ضمن شرکت در آزمون پایان دوره، گواهینامه‌های معتبر داخلی و بین‌المللی دوره آنلاین بازاریابی را از طرف شرکت آموزش‌های مجازی پارس، اخذ بفرمایید.

معرفی ۵ اپلیکیشن آموزش بیمه — به همراه منابع آموزشی

اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس

همان طور که از نام این پلتفرم آموزشی، پیداست؛ با استفاده از آن، می‌توانید به آموزش‌هایی فراتر از دروس تئوری دست پیدا کرده و آموخته‌هایتان را ملکه ذهنتان کنید. اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس به راحتی و بدون پرداخت هزینه، از طریق گوگل پلی قابل نصب بر روی گوشی‌های با سیستم عامل اندروید بوده و با هدف دسترسی سریع کاربران به یادگیری علم و مهارت به آموزش‌های ویدئویی با کیفیت، در حوزه‌های گوناگون علمی و مهارتی از جمله در زمینه بیمه، تهیه و تدوین شده است. کافی است این اپلیکیشن را بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب کرده و عبارت آموزش بیمه را در داخل این پلتفرم سرچ کنید.

در این صورت، تمام آموزش‌های مرتبط با عبارت مورد جست و جو، لیست شده و شما می‌توانید هر کدام از موضوعات را که به هدفتان نزدیک‌تر بود؛ انتخاب کرده و به یادگیری آن بپردازید. جالب است بدانید که در پلتفرم فرادرس، بیشتر از ۵۰۰۰ عنوان آموزش ویدیویی با کیفیت بالا، قابل دسترسی بوده و شما می‌توانید به واسطه آن در زمینه‌های مختلف علمی یا مهارتی، شروع به علم آموزی کرده و سطح علمی خود را ارتقا دهید.

معرفی ۵ اپلیکیشن آموزش بیمه — به همراه منابع آموزشی

برای دریافت اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

اپلیکیشن آزمون بیمه

بعد از هر آموزشی، اعم از آموزش تشریحی یا ویدئویی، نوبت به مرحله آزمون می‌رسد. اگر نماینده بیمه هستید و برای آزمون دریافت مجوز بیمه مرکزی آماده می‌شوید؛ غولی به نام آزمون آداب که اتفاقاً یک بار در ماه برگزار می‌شود؛ سد راهتان خواهد شد. اگر شما حدنصاب نمره قبولی را کسب نکنید؛ یک ماه دریافت مجوزتان به تعویق خواهد افتاد. بنابراین در این مورد خاص، توصیه می‌شود که حتماً از شبیه ساز آزمون آداب و عمر که در قالب پلتفرم آموزش بیمه به نام آزمون بیمه منتشر شده است؛ استفاده نمایید.

اپ آزمون بیمه، از کافه بازار قابل دانلود و نصب بر روی انواع گوشی‌های موبایل می‌باشد. آزمون بیمه، بیش از ۳۱۰۰ سؤال بیمه‌ای را شامل می‌شود که نه تنها قبلاً در آزمون‌های بیمه مرکزی آمده است؛ بلکه تکرار هم شده است. آزمون بیمه، کلیه منابع از جمله کتاب اصول بیمه، اکچوئری رسمی بیمه (Actuarial)، کلیه آیین نامه، بخشنامه‌های بیمه مرکزی و غیره را پوشش داده و هزینه استفاده از آن، تنها مبلغ ۴۰۰۰۰ تومان، تعیین گردیده است.

معرفی ۵ اپلیکیشن آموزش بیمه — به همراه منابع آموزشی

اپلیکیشن بیمه عمر

بسیاری از مخاطبین، یا نمایندگان بیمه عمر هستند؛ یا می‌خواهند در مورد بیمه نامه مناسب با نیازهایشان، اطلاعات بیشتر کسب کرده و اقدام به خریداری آن کنند. برای این گونه افراد، یک پلتفرم آموزش بیمه عمر که اتفاقاً دانلود و نصب آن در کافه بازار، رایگان است؛ پیشنهاد می‌گردد. در این اپ، تنها تمام توضیحات مربوط به اقسام بیمه عمر، دیرکرد اقساط، احکام شرعی و غیره آورده شده است؛ بلکه در این پلتفرم، بیمه عمر انواع شرکت‌ها اعم از شرایط و مزایای بیمه پاسارگاد، شرایط بیمه عمر البرز، شرایط و مزایای بیمه ایران، بیمه کارآفرین، پارسیان و شرایط عمومی بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان جهت مقایسه شما عزیزان، جمع آوری و منتشر شده است. اگر می‌خواهید با تکنیک‌های فروش بیمه عمر آشنا شوید پیشنهاد می‌کنیم آموزش ویدیویی زیر را از فرادرس مشاهده نمایید.

کلام آخر در رابطه با اپلیکیشن آموزش بیمه

همراهان گرامی، خسته نباشید. تا به این قسمت از مقاله، اهداف و مزایای پلتفرم‌های آموزش بیمه و مواردی که هر کدام از شرکت‌های ارائه دهنده، به آن پرداخته‌اند را به طور کامل، تشریح کردیم. با به‌روزرسانی خودکاری که تلفن همراهتان برای این اپ ها انجام خواهد داد؛ دیگر نیازی به مراجعه به سایت بیمه مرکزی و چک کردن مرتب اخبار و اطلاعیه‌های جدید نبوده و تمام تغییرات برایتان گزارش خواهد شد. اگر بازاریاب یا نماینده جنرال در شرکت بیمه هستید؛ می‌توانید با برنامه ریزی و استفاده منظم از تمام این نرم افزارها، حرفه‌ای شده و بدون دغدغه به انجام فعالیت فروش بیمه بپردازید. در غیر این صورت، می‌توانید نرم افزار متناسب با نیازتان را دانلود و بر روی تلفن‌های همراهتان اجرا نمایید تا سطح علمی خود را ارتقاء داده و در دانشگاه یا زندگی روزمره خود به کار ببندید. کامیاب باشید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید