روابط عمومی نیروی دریایی سپاه جزئیات توقیف و رهاسازی شناور نیروی دریایی امریکا در خلیج فارس را اعلام کرد.

جزئیات توقیف شناور آمریکایی توسط نیروهای سپاه

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، روابط عمومی نیروی دریایی سپاه در اطلاعیه ای جزئیات توقیف و رهاسازی شناور نیروی دریایی تروریست امریکا توسط رزمندگان غیور این نیرو در خلیج فارس را اعلام کرد.

متن اطلاعیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در پی ادعای مضحک فرمانده سازمان تروریستی سنتکام مبنی بر تلاش نیروی دریایی سپاه برای تصرف یک شناور بدون سرنشین امریکایی در خلیج فارس و اتهام فعالیت های بی‌ثبات کننده، غیرقانونی و غیر حرفه‌ای به حافظان امنیت و منافع ملی کشورمان در این منطقه راهبردی که توسط رسانه‌های وابسته به امپراتوری سلطه و صهیونیسم باز نشر داده شد؛ جهت تنویر افکار عمومی به آگاهی می‌رساند:

در روز سه‌شنبه ۸ شهریورماه یک فروند شناور بدون سرنشین آمریکایی که ارتباطات ناوبری آن قطع شده بود از سوی شناور پشتیبانی نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس به منظور جلوگیری از نا ایمن شدن مسیر تردد شناورهای تجاری و نفتکش ها کنترل و یدک شد.

اقدام به موقع و هوشمندانه دریا دلان نیروی دریایی سپاه در کنترل و یدک نمودن شناور مذکور ، با هدف ایمن‌سازی مسیر کشتیرانی و جلوگیری از وقوع حادثه احتمالی که طی هفته‌های اخیر چند مورد از آن در منطقه رخ داده است، صورت گرفت.

پس از بررسی های به عمل آمده و مسلم شدن خطای آمریکایی ها و اطمینان از عدم هرگونه تهدید نسبت به امنیت و منافع ملی ایران اسلامی، هشدارهای لازم به نیروی دریایی امریکا مبنی بر عدم تکرار این گونه وضعیت ها و رفتارهای غیرقانونی داده شد و شناور مذکور با تصمیم فرمانده شناور پشتیبانی نیروی دریایی سپاه رها گردید.

همانگونه که بارها تاکید شده است حضور نیروهای تروریستی ارتش ایالات متحده امریکا در خلیج فارس، ثبات و امنیت پایدار این منطقه حساس و راهبردی را همواره به مخاطره انداخته است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید