فدراسیون فوتبال در واکنش به استعفای وحید شمسایی از تیم ملی فوتسال ایران گفت: امیدواریم حضور داشته باشد.

مخالفت فدراسیون فوتبال با استعفای وحید شمسایی

به گزارش سلام نو به نقل از احسان اصولی عضو هیات رئیسه و سخنگوی فدراسیون فوتبال عصر امروز چهارشنبه آخرین وضعیت استعفای وحید شمسایی از تیم ملی فوتسال ایران را تشریح کرد.

اصولی گفت: شمسایی شفاهی استعفا کرد. از دیروز بعدازظهر چند بار با او صحبت کردم. نظر تاج و هیات رئیسه ادامه همکاری با شمسایی است. از او خواستیم اگر چنین موضوعی است مکتوب ارائه کند که گفت این کار را می‌کند. امیدواریم خدمت شمسایی باشیم ولی ایشان نپذیرفت. ای کاش بپذیرد.

سرپرست کمیته فوتسال تاکید کرد: تیم ملی در اردو است و تورنمنت تایلند و جام ملت‌های آسیا را در پیش دارد. بازیکنان امشب دوباره به اردو بر می‌گردند و ساعت ۹ صبح فردا تمرین دارند. امیدوارم شمسایی در این چند ساعت باقیمانده تصمیمش را تغییر بدهد و خدمتش باشیم. برنامه‌های خوبی داشت و ما هم کنارش بودیم. هرچه خواست را تامین کردیم. بر اساس نظر او و کادر فنی عمل کردیم.

اصولی ادامه داد: شمسایی خودش گفت سرباز است. سرباز باید خودش را سرباز بداند و در میدانی که وارد شده است… او دو میدان پیش رو داشت. ای کاش بپذیرد و حضور داشته باشد. منتظر گرفتن نظر نهایی هستیم و اگر نظر مکتوب دارد بفرماید. در این صورت فرایند فوتسال و اتفاقات پیش رو بسیار اهمیت دارد و باید سریع اقدام کنیم و تصمیم گیری بشود. من، آقای تاج و هیات رئیسه با شمسایی در تماس بودیم و امیدوارم تجدیدنظر کند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید