میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد که افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان از شهریور به طور قطعی اجرا می‌شود.

خبر خوش برای بازنشستگان / افزایش حقوق ها از شهریور ماه اجرا می‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، پرداخت حقوق بازنشستگان از شهریور ماه در همه سطوح به طور قطعی اجرا می‌شود.

 مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در ارتباط با صدور احکام و پرداخت مابه‌التفاوت بازنشستگان توضیح داد.

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در گفتگو با شبکه یک سیما در ارتباط با افزایش حقوق بازنشستگان کارگری گفت: خوشحالیم که این مسیر به موفقیت رسید. از رئیس‌جمهور که در این رابطه حمایت کردند و شخصا به موضوع ورود کردند، تشکر می‌کنم. با اختیاراتی که به وزرای عضو هیات امنا سازمان تامین اجتماعی داده شد، اتفاق مثبتی افتاد و برای سایر سطوح ۳۸درصد به اضافه ۵۱۵هزار تومان تصویب شد. در نهایت هم مطالبات بازنشستگان پاسخ داده شد.

موسوی افزود: این درصد افزایش هم برای حداقل‌بگیران و هم برای سایر سطوح بی‌سابقه است. گرچه در این شرایط اقتصادی، ممکن است همه مشکلات معیشت را پوشش ندهد اما اتفاق در خور توجه و کم‌نظیری بود. در شهریور، احکام این عزیزان صادر می‌شود و پرداخت این ماه براساس احکام جدید خواهد بود.

به گفته وی، کارهای فنی صدور حکم انجام شده و بازنشستگان در چند روز آینده می‌توانند احکام جدید را در سامانه ببینند.

زمان پرداخت معوقات بازنشستگان اعلام شد

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در ارتباط با معوقات بازنشستگان توضیح داد: مابه‌التفاوت از اول فروردین ۱۴۰۱ پرداخت می‌شود. در مورد زمان و شرایط پرداخت با کانون بازنشستگان صحبت می‌کنیم. پرداخت مابه‌التفاوت جزو تعهدات ماست، بازنشستگان نگران نباشند حتما انجام خواهد شد.

موسوی در پاسخ به اینکه زمان دقیق پرداخت، چه زمانی‌ست؟ گفت: تلاش می‌کنیم از طریق سهامی که از دولت می‌گیریم بابت ۹۰هزار میلیارد تومان بدهی، پرداخت مطالبات بازنشستگان را انجام دهیم. این سهام غیرنقدی‌ست و باید به نقدینگی تبدیل شود تا بتوانیم پرداخت‌ها را صورت دهیم. در این زمینه مدل‌هایی هم پیش‌بینی شده است، عزیزان نگران نباشند. در اسرع وقت پرداخت معوقات آغاز می‌شود. ما می‌دانیم در این شرایط اقتصادی باید سریع بازنشستگان را به حقوق خودشان برسانند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید