مأموران تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ۴۰۰کیلو تریاک را از یک دستگاه تریلر در بزرگراه آزادگان کشف و ضبط کردند.

توقیف یک دستگاه تریلر حامل ۴۰۰ کیلو تریاک در تهران
به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب،  رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف ۴۰۰کیلو تریاک از یک دستگاه تریلر در بزرگراه آزادگان خبرداد.

 سرهنگ ضرغام آذین در تشریح جزئیات این خبر، گفت: مأموران تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در رصدهای اطلاعاتی خود متوجه شدند که دو تن از سوداگران مرگ با استفاده از یک دستگاه تریلر به استان‌های مرزی در شرقی کشور مراجعه و با تهیه محموله بزرگی از موادمخدر پس از گذشتن از شهر شیراز به سمت تهران حرکت کرده‌اند.

وی ادامه داد: مراقبت های ویژه پلیسی ادامه داشت تا اینکه با نزدیک شدن خودرو به شهر تهران، تیم‌های مختلفی از این پلیس در محورهای مواصلاتی جنوب تهران مستقر شده به این ترتیب خودروی مذکور در بزرگراه آزادگان شناسایی و توقیف شد. مأموران در بازرسی از این خودرو ۴۰۰ کیلوگرم تریاک را کشف و ضبط کرده و دو نفر را هم در این رابطه دستگیر کردند.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت، وی با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل متهمان به مراجع قضائی، گفت:‌ قطعا این محموله سنگین موادافیونی به منظور نابودی افراد جامعه و قشر جوان بارگیری شده که به لطف الهی و در سایه تلاش ماموران پلیس قبل توزیع کشف و ضبط شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید