به گفته عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، باید شرط معدل سه سال آخر برای کنکور ۱۴۰۴ اجرا شود

متقلبان کنکور را به دادگاه معرفی کنید / به میل خودتان یک بار دیگر از آنها آزمون نگیرید

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن درخواست از دولت برای اجرای رتبه بندی معلمان طرح مهرآفرین گفت: اگر قرار است شرط معدل سه سال آخر باشد باید در کنکور ۱۴۰۴ اجرا شود.

دولت رتبه بندی معلمان مهرآفرین را اجرا کند

 عبدالرضا مصری که ادامه ریاست جلسه علنی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشت، بیان کرد: چون ما در قانون هیچ تفاوت و تبعیضی قائل نشدیم، خواهش می کنیم دولت هرچه سریع تر رتبه بندی معلمان را در مورد مهرآفرین اجرا کند.

وی در ادامه افزود: تعداد زیادی از کسانی که در آزمون سراسری شرکت کردند، متاسفانه سازمان سنجش نمره آنها را اعلام نکرده که این هم تبعیض دوم است. کسی که در کنکور شرکت کرده اگر تقلبی صورت گرفته اعلام و به دادگاه معرفی کنید، اما نمی شود به میل خودتان بگویید اینها یک بار دیگر آزمون دهند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس یازدهم با بیان اینکه دسته سوم کسانی هستند که شرط معدل برای آنها گذاشتید، اظهار کرد: نمی شود برای خیابانی که تا حالا دوطرفه بوده و اگر امروز تابلوی یکطرفه می زنیم بگوییم کسانی هم که در گذشته از اینجا عبور کرده اند جریمه شوند.

مصری تاکید کرد: اگر قرار است شرط معدل سه سال آخر باشد، باید کنکور ۱۴۰۴ شرط معدل سه ساله برگزار شود که امیدواریم به این موضوعات توجه شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید