سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز، از کلاهبرداری یک مرد با لباس نیروی انتظامی از طریق سایت دیوار خبر داد و از مردم درخواست کرد که او را شناسایی کنند.

مراقب باشید؛ این مرد پلیس قلابی است + عکس

به گزارش سلام نو به نقل از صدا و سیما، پلیس آگاهی استان البرز با انتشار تصویر شخصی که با پوشیدن لباس مامور انتظامی اقدام به کلاهبرداری از طریق سایت دیوار می کرد، از شهروندان خواست چنانچه توسط این شخص مورد کلاهبرداری قرار گرفتند برای شکایت و پیگیری موضوع به پلیس آگاهی البرز مراجعه کنند.

سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اعلام این خبر گفت: در پی ارجاع چندین فقره پرونده کلاهبرداری سایت دیوار از سوی فردی با لباس کارکنان انتظامی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه کارآگاهان حاکی از این بود که متهم با شناسایی طعمه‌های خود از طریق سایت دیوار، به هنگام مراجعه به محل اعلام شده از سوی مالباخته لباس کارکنان انتظامی را به تن می‌کرد و با ارائه رسید جعلی پرداخت اقلام مختلف اعم از گوشی طلا و غیره را دریافت و متواری می‌شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز تصریح کرد: در ادامه کارآگاهان پس از انجام تحقیقات گسترده و به‌کارگیری اقدامات پلیسی در نهایت موفق به شناسایی و دستگیری متهم شده و تاکنون ۱۹ نفر از مالباختگان را شناسایی کرده‌اند.

سرهنگ نادربیگی در پایان خاطرنشان کرد: با دستور دادیار شعبه ۱۶ دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳ کرج تصویر بدون پوشش متهم منتشر می‌شود تا چنانچه شهروندان توسط این شخص مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند برای پیگیری پرونده خود به پلیس آگاهی استان البرز واقع در کرج ـ میدان طالقانی ـ بلوار تعاون ـ ساختمان پلیس آگاهی مراجعه کنند.

مراقب باشید؛ این مرد پلیس قلابی است + عکس

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید