دریافت کارمزد برای خرید و فروش تمام ارزهای دیجیتال در دو حالت تحت شبکه و پلتفرم ارائه کننده خواهد بود. کارمزد شبکه امری غیر قابل اجتناب بوده و بر اساس شبکه پشتیبان هر ارز دیجیتال میزان درصد مشخصی طبق قرارداد هوشمند از مشتریان دریافت خواهد شد.

خرید بدون کارمزد ارز دیجیتال از ایرانیکارت

پرداخت دستمزد برای جابجایی هر نوع محصول، کالا یا وسیله فیزیکی برای تمام افراد به امری معمول تبدیل شده است. حتی در سیستم بانکداری نیز کسر مبلغی به عنوان کارمزد نقل و انتقال پول به عنوان حق‌الزحمه از حساب مشتری کسر خواهد شد. تنوع کارمزد در جهان رمز ارزها بیشتر بوده و حتی بر اساس شبکه، بستر و نوع ارز دیجیتال میزان دستمزد جابجایی متفاوت خواهد بود. خبر خوش برای کاربران ایرانی خرید بدون کارمزد ارز دیجیتال از ایرانیکارت به عنوان برترین صرافی آنلاین کشور است.

در تمام صرافی‌های دیجیتال میزان مشخصی کارمزد برای خرید، فروش یا نقل و انتقال هر رمز ارز از حساب کاربری مشتریان کسر خواهد شد. چنین امری در ابتدای یادگیری اصول تریدر کردن یا خرید و فروش سرمایه کم چندان مهم نبوده ولی در زمان انجام معاملات سنگین مبالغ هنگفتی از جیب مشتریان خارج خواهد شد. طی این مقاله به دنبال بررسی اهمیت خرید بدون کارمزد ارز دیجیتال از ایرانیکارت خواهیم بود. در صورتی که علاقه‌مند به کسب اطلاعات لازم در خصوص دلایل خرید ارز دیجیتال هستید؛ تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

چرا باید روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنیم

بشریت در طول تاریخ زندگی خود بارها و بارها منابع مهم و ارزشمند خود را تغییر داده و پس از گذراندن دوران مبادله کالا به کالا اهمیت پول، طلا و اشیاء قیمتی به وضوح افزایش یافت. در کشورهای مثل ایران که میزان تورم و رشد قیمت‌ها بسیار بالا بوده در صورت حفظ وجه نقد در حساب بانکی دچار ضرر مالی هنگفتی خواهید شد. طی چند دهه گذشته خرید املاک، مستغلات و سرمایه‌گذاری روی خودروها توانسته میزان زیادی از افراد را به سود مناسب برساند و یا از افت ارزش پول آن‌ها جلوپیری کند.

اما با ورود بیش از حد اشخاص به این حوزه‌ها در کنار اجرای طرح‌های مالیاتی و رکود زیاد بازار؛ کاهش میزان مشارکت صاحبان سرمایه را در پی داشته است. خرید طلا و اشیاء قیمتی نیز به دلیل تغییرات قیمت خرید و فروش طلای دسته اول و دوم در کوتاه مدت جوابگو نبوده و از این رو با پیدایش حوزه جدید رمز ارزها شاهد حضور بسیاری از افراد با میزان سرمایه ناچیز تا هنگفت هستید. خرید ارز دیجیتال در دو حالت فعالیت روزانه با عنوان شغلی تریدر و سرمایه‌گذاری طولانی مدت چند ماه الی چند ساله با استقبال زیادی روبرو شده است.

خرید بدون کارمزد ارز دیجیتال از ایرانیکارت

 چگونه ارز دیجیتال مناسب برای خرید را انتخاب کنیم

در صورت داشتن اطلاعات کافی، تجربیات شخصی و یا تقلید کامل از حرکات شخصی موفق در این حوزه افراد را به سوددهی مناسبی خواهد رساند. تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال امری مهم و بسیار ضروری بوده و تنها با تسلط کامل بر نرم‌افزار، نمودار و گراف‌های ارائه شده توسط صرافی معتبر به دست خواهد آمد. اطلاع از شرایط حاکم بر بازار جهانی، مناقشات سیاسی، جنگ بین کشورها و حتی برخی ورود و خروج برخی از سرمایه‌گذاران بسیار بزرگ موجب تغییر قیمت خواهد شد. در ابتدا باید به تمام نکات آماری و منابع اطلاعاتی موثق دست یافته و سپس اهداف کوتاه و بلند مدت خود را مشخص نمایید.

سپس با خرید بدون کارمزد ارز دیجیتال از ایرانیکارت به میزان مشخص می‌توانید به جمع فعالان این حوزه اضافه شوید. بسیاری از افراد در دام نوسانات بازار افتاده و با هر افزایش قیمتی اقدام به خرید و با نزولی شدن ارزش رمز ارز مبادرت به فروش می‌نمایند! در چنین حالتی پس از بازه زمانی بسیار کوتاهی تمام سرمایه خود را از دست خواهید داد! حتی در صورت سود مناسب بخشی از ارز دیجیتال خود را بابت کارمزد به صرافی باید بپردازید. جهت جلوگیری از چنین رخدادی می‌توانید مبادله و معاملات خود را در صرافی ایرانی کارت انجام دهید.

برای خرید ارز دیجیتال به چه نکاتی باید توجه کنیم

تمام ارزهای لیست شده در صرافی‌های مختلف ارزش خرید و سرمایه‌گذاری را نداشته و تعداد زیادی از آن‌ها پس از گذشت مدت زمان مشخص تمامی اهداف ارائه شده را سپری نکرده و سود قابل توجه‌ای برای سرمایه‌گذاران خود تامین نخواهند کرد. از این رو برخی از خصوصیات رمز ارز مناسب صرف هزینه و سرمایه‌گذاری مالی و زمانی را در لیست زیر در اختیار شما قرار گرفته است:

  • پروتکل‌های امنیتی: سرمایه دیجیتال شما فرقی با وجه نقد نداشته و باید با استفاده از انواع روش‌های محافظتی از آن حفاظت شود. امنیت رمز ارزش از سوی شبکه تحت پوشش تا حد زیادی تامین شده ولی انتخاب کیف پول دیجیتال یا سخت‌افزاری بسته به میزان سرمایه کاربر در کنار دیگر تمهیدات انتخاب گذرواژه قوی، راه‌اندازی ورود چند مرحله‌ای، ثبت ایمیل پشتیبان و عدم ارائه اطلاعات به دیگر اشخاص حائز اهمیت است.
  • ارز غیرمتمرکز: در صورت وجود اطلاعات مالی در محلی ثابت موجب فشارهای دولتی جهت اتخاذ سود حاکمیتی شده و در این حالت مشتریان ضرر خواهند کرد. درصد زیادی از رمز ارزها مانند: بیت کوین و اتریوم در حالت غیرمتمرکز بوده و ارزش بسیار بالایی را نیز به خود اختصاص داده‌اند.
  • سرعت انتقال: در زمان خرید ارز دیجیتال در کم‌ترین زمان ممکن و به سرعت به کیف پول دیجیتالی مشتری منتقل شود.
  • کارمزد صرافی: میزان درصد مشخصی از سوی تمام صرافی‌ها جهت نقل و انتقال یا فروش رمز ارز به کاربران در نظر گرفته شده است. خرید بدون کارمزد ارز دیجیتال از ایرانیکارت راه حل مناسبی جهت کاهش این هزینه‌کرد خواهد بود.
  • حجم معاملات و امکان فروش آنی: ارزهای دیجیتال در سطح جهانی به فروش رسیده و صرافی‌ها پلی برای انجام این معاملات هستند. امکان خرید مجدد یا فروش رمز ارز توسط کاربران در زمان نیاز امری مهم قلمداد شده و در غیر این صورت آن ارز دارای اعتبار مناسب نخواهد بود.
  • حجم ثابت تعداد توکن: در نظر گرفتن تعداد مشخص واحد توکن برای هر رمز ارز و در صورت صلاحدید شرکت سوزاندن تعدادی از واحدها موجب افزایش سرمایه کاربران خواهد شد. از طرفی برخی از شرکت‌ها به منافع خود فکر کرده و پس از مدتی برای تعادل در بازار اقدام به افزایش تعداد خواهند نمود. در چنین حالتی نیز مشتریان به سود دهی متناسب با صرف هزینه مالی و زمانی نخواهند رسید.

خرید بدون کارمزد ارز دیجیتال از ایرانیکارت

خرید ارز دیجیتال بدون کارمزد در صرافی ایرانیکارت

دریافت کارمزد برای خرید و فروش تمام ارزهای دیجیتال در دو حالت تحت شبکه و پلتفرم ارائه کننده خواهد بود. کارمزد شبکه امری غیر قابل اجتناب بوده و بر اساس شبکه پشتیبان هر ارز دیجیتال میزان درصد مشخصی طبق قرارداد هوشمند از مشتریان دریافت خواهد شد. اما کارمزد پلتفرم توسط صرافی ارائه کننده خدمات تعیین شده و هر کدام از صرافی‌ها بر اساس نیاز خود درصدی را برای معاملات انجام شده در نظر خواهند گرفت. کارمزد پلتفرم برای کاربران جدید چندان مهم نبوده و این امر به دلیل کم‌تجربه بودن آن‌ها است!

تریدرهای که به شکل روزانه و طولانی مدت (ماهانه یا سالانه) یا اشخاصی که سرمایه‌گذاری با مبلغ بسیار زیاد مبادرت به خرید و فروش نموده به اهمیت این درصد ناچیز پی خواهند برد. خرید بدون کارمزد ارز دیجیتال از ایرانیکارت به همراه انجام سریع معاملات موجب شده تا ایرانیکارت در زمره بهترین صرافی‌های رمز ارز ایرانی قرار گیرد. از دیگر خدمات شاخص صرافی ایرانیکارت می‌توان به: سرویس مشاوره خرید، پشتیبانی آنلاین و تلفنی شبانه روزی در تمام ایام هفته اشاره داشت. مشتریان می‌توانند در ازای پرداخت وجه میزان برابری از ارز دیجیتال خود را دریافت کرده و با سپرده‌گذاری درست در آینده سود بیشتری کسب نمایند.

کد خبرنگار: ۹
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اسفندیار IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    0 0
    مطلب جالبی بود بنظرم هنوز جای پایین اومدن داره و حتما باید روی ارز دیجیتال بخشی از پولمونو سرمایه گذاری کنیم
  • یاور IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    0 0
    فعلا که توی ضرر هستیم بعید بدونم به این زودیا جایی بره ولی خب صبر میکنیم اینقد ارز دیحیتال بولد شده نمیدونم چیکار کنم امیدوارم زودتر بالا بره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید