قتل زن ۳۲ ساله ای در جنوب تهران توسط فرزندان او به پلیس اطلاع داده شد و آن ها اعلام کردند که جسد مادرشان را در راه پله ساختمان پیدا کرده اند.

دلیل مرد تهرانی برای قتل زنش: سرش توی گوشی بود!

به گزارش سلام نو، ایران نوشت: ساعت ۶:۳۰ عصر سه‌شنبه ۶ اردیبهشت مأموران کلانتری ۱۶۰ خزانه در تماس با بازپرس جنایی از قتل زن جوانی در خانه‌اش خبر دادند.

با ورود تیم جنایی به محل، آنها با جسد زن ۳۲ ساله در راه پله‌های منتهی به پشت بام مواجه شدند. ماجرا از این قرار بود که مقتول به همراه دختر و دو پسر و شوهرش در آن خانه زندگی می‌کرد اما روز حادثه وقتی فرزندانش به خانه برگشتند و متوجه شدند مادرشان در خانه نیست به تلفن همراه مادرشان زنگ زدند که با شنیدن صدای زنگ تلفن همراه او از راه پله‌ها به آنجا رفتند و با جسد مادرشان رو به رو شدند.

تحقیقات میدانی حکایت از آن داشت که مقتول از مدتی قبل با شوهرش که در یک کارواش مشغول به کار است اختلاف و درگیری داشته است.
زن همسایه هم در تحقیقات گفت: «مقتول و شوهرش همیشه باهم اختلاف داشتند و ساعت ۱۲ ظهر بود که دوباره صدای درگیری آنها را شنیدم. نیم ساعتی این مشاجره طول کشید و بعد تمام شد.
از سویی مشخص شد که به‌دنبال این جنایت، همسر مقتول نیز ناپدید شده است.
مدارک و شواهد حکایت از دست داشتن همسر ۵۰ ساله مقتول در این جنایت داشت. تحقیقات برای دستگیری مرد میانسال ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت رد متهم را در اطراف تهران به‌دست آورده و پس از هماهنگی‌های قضایی او را بازداشت کردند.

به رفتارهای همسرم مشکوک شده بودم


وی ضمن اعتراف گفت: از دو سال قبل به رفتارهای همسرم مشکوک شده بودم، او مدام سرش داخل گوشی بود و این رفتارها شک مرا برانگیخته بود. روز حادثه بچه‌ها نبودند و سر همین مسأله دعوایمان شد. همسرم با چاقو به من حمله کرد و حتی دستم زخمی شد، من که خیلی عصبانی شده بودم همسرم را با دست خفه کردم. بعد هم از خانه فرار کردم و به اطراف تهران رفتم و در این مدت در یک کارواش کار می‌کردم.با اعتراف متهم به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران، متهم در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار داده شد و تحقیقات ادامه دارد.
کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید