به گفته سیدکمال‌الدین سجادی دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان، بر اساس ماده ۱۲۵ قانون مدیریت خدمات کشوری حقوق کارمندان متناسب با تورم است.

حقوق کارمندان و بازنشستگان افزایش می‌یابد؟

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان گفت: حقوق کارمندان و مزایای آنها بر اساس ماده ۱۲۵ این قانون و مطابق با میزان تورم باشد و متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان براساس قوانین جزء لاینفک خواسته‌های بازنشستگان است.

سیدکمال‌الدین سجادی در همایش روز کارمند که از سوی تشکل متبوعش برگزار شد، با بیان اینکه کارمندان خدوم و زحمتکش مطالبات و خواسته‌های متعددی دارند که باید به آنها توجه شود، اظهار کرد: ارتقاء شأن و منزلت کارمند، ممانعت از تجمل گرایی و اسراف در وزارتخانه‌ها و توجه به سلامت اداری و جلوگیری از تخلفات و روابط ناسالم بین ارباب رجوع و کارمندان از مهم‌ترین اولویت‌های این بخش است.

وی افزود: آقای رئیسی می‌تواند به عنوان یک الگوی مناسب برای سایر مدیران در این زمینه مورد توجه قرار گیرد. قانون مدیریت خدمات کشوری که جامعه اسلامی کارمندان در تدوین آن نقش و همکاری خوبی با دولت وقت داشته باید به درستی اجرا شود به ویژه حقوق کارمندان و مزایای آنها بر اساس ماده ۱۲۵ این قانون و مطابق با میزان تورم باشد.

وی با بیان اینکه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان بر اساس قوانین مدیریت خدمات کشوری جزء لاینفک خواسته‌های بازنشستگان است، ادامه داد: ما خواستار توجه ویژه و عملی دولت و مجلس در این زمینه هستیم تا رفع تفاوت میان حقوق بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی و تناقضات صورت گرفته در این زمینه را شاهد باشیم.

کد خبرنگار: ۱۴
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید