ریکاردو ساپینتو سرمربی جدید استقلال تهران ترکیب این تیم برای دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان را مشخص کرد.

 ترکیب ۱۱ نفره شاگرادان ساپینتو مقابل نفت مسجدسلیمان

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال پس از اینکه فصل را با شکست دو بر صفر مقابل سپاهان آغاز کرد، در دو دیدار اخیرش به برتری برابر ملوان انزلی و مس کرمان، دو تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر دست یافته و امروز در مسابقه‌ای خارج از خانه به مصاف نفت مسجدسلیمان می‌رود.

سید حسین حسینی برای چهارمین بازی پیاپی دروازه‌بان استقلال است؛ عارف غلامی و رافائل سیلوا، دو مدافع میانی این تیم هستند و صالح حردانی و سید ابوالفضل جلالی در سمت راست و چپ خط دفاعی برابر نفت مسجدسلیمان به میدان می‌روند.

روزبه چشمی و سعید مهدی، دو هافبک دفاعی منتخب ساپینتو برای دیدار با نفت MIS هستند که جلوتر از آنها مهدی مهدی‌پور بازی می‌کند.

کوین یامگا و محمد محبی، وینگرهای راست و چپ استقلال برابر نفت مسجدسلیمان هستند و پیمان بابایی در راس خط حمله به میدان می‌رود.

ترکیب استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان به صورت زیر است:

سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، صالح حردانی، سید ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، سعید مهری، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، محمد محبی و پیمان بابایی.

ترکیب استقلال در دیدار امروز مقابل نفت مسجدسلیمان نسبت به مسابقه اخیرش برابر مس کرمان دو تغییر داشته که آرش رضاوند و سجاد شهباززاده نیمکت‌نشین شده‌اند و سعید مهدی و پیمان بابایی به جای آنها بازی می‌کنند.

گفتنی است، دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و استقلال از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه شهید بهنام محمدی آغاز خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید