تهران یکی از شهرهایی است که بیشتر با شلوغی و ترافیک شناخته می‌شود ولی برخلاف تصورتان این شهر زیبا جاذبه‌های تاریخی و دیدنی‌های بسیار متفاوتی دارد، در نتیجه مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند و این مسافران به اقامتگاه، هتل و ویلای مناسب نیاز دارند.

با بهترین قیمت ها، در تهران ویلا اجاره کنید

ویلا یکی از اقامتگاه‌های مناسبی است که می‌توانید برای سکونت و اقامت در دوران سفر آن را انتخاب کرده و لذت ببرید، زیرا بر خلاف هتل فضای بیشتری در اختیارتان قرار می‌دهد و اگر دسته‌جمعی سفر رفته باشید، نیازی نیست که در اتاق‌های جداگانه بمانید. جالب است بدانید که بسیاری از تهرانی‌ها هم به دنبال اجاره ویلا در تهران هستند تا بتوانند در فضایی بزرگ‌تر و البته لوکس به همراه دوستان و خانواده خود در آن‌ وقت بگذرانند یا مهمانی و تولد بگیرند.

در تهران ویلاهای مختلفی با بهترین قیمت‌ها پیدا می‌شود؛ بنابراین اگر می‌خواهید آخر هفته را تفریح کرده یا مهمانی برگزار کنید، اما فضای کافی ندارید، با اجاره ویلا می‌توانید برنامه متفاوتی را تجربه کنید. اگر هم مسافر تهران هستید، اجاره ویلا می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اجاره اقامتگاه باشد اما یک سوال مهم، در اجاره ویلا باید به چه نکاتی توجه کرد؟

اجاره ویلای مناسب با بهترین امکانات در تهران

اگر مسافر شهر تهران هستید و به دنبال اقامتگاه و ویلای مناسب می‌گردید، به‌راحتی می‌توانید ویلای موردنیاز خود را پیدا کنید و با اجاره یک یا چند روزه از اقامت خود نهایت لذت را ببرید؛ بنابراین اگر قصد اجاره ویلا دارید، فراموش نکنید که امکان رزرو ویلاهای تهران از ارزان تا لاکچری فقط در جاباما وجود دارد.

این ویلاها انواع مختلفی دارند، مثلاً استخردار، دوبلکس و ... که امکانات و البته قیمت آن‌ها هم متفاوت است.

در ویلاهای لاکچری امکانات تفریحی زیادی وجود دارد که می‌توانید هنگام اجاره ویلا در مورد آن سوال کنید! مثلاً در برخی ویلاها میز بیلیارد و در برخی دیگر استخر، سونا و جکوزی هم وجود دارد. البته گاهی اوقات هم انتظار امکانات خاصی را دارید اما هنگامی که وارد ویلا می‌شوید، متوجه می‌شوید که چنین امکاناتی وجود نداشته است. در این صورت ممکن است نتوانید ویلا را کنسل کنید؛ بنابراین بهتر است پیش از اجاره در مورد همه چیز سؤال کنید تا مشکلی پیش نیاید.

راهنمای اجاره ویلا مناسب با بودجه و شرایط

اگر قصد اجاره ویلا در تهران را دارید، مناطق مختلفی وجود دارند که در آن‌ها ویلاهای لاکچری و معمولی پیدا می‌کنید. شما می‌توانید متناسب با شرایط، سلیقه، منطقه و بودجه خود یک ویلای مناسب اجاره کنید.

رزرو ویلا و اقامتگاه‌های مختلف میتواند به صورت آنلاین انجام شود و بعد از اجاره فقط باید در زمان مشخص به محل رفته و اقامتگاه خود را تحویل بگیرید.

همچنین، در بخشی از این سایت ها مسافران قبلی هر اقامتگاه نظر و تجربه خود را از سکونت در آن محل نوشته‌اند تا بتوانید از این تجربیات هم استفاده کرده و بهترین انتخاب را داشته باشید و اگر یک اقامتگاه مشکلی داشت؛ محل دیگری را برای خود انتخاب کنید.

نکاتی برای اجاره ویلا در تهران

اگر قصد اجاره ویلا در تهران را دارید، برخی امکانات وجود دارند که اگر به آن دقت کنید می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. در این بخش می‌خواهیم به نکاتی که برای اجاره ویلا نیاز دارید، بپردازیم تا با رعایت آن‌ها یک انتخاب عالی داشته باشید.

  • امکانات اولیه را فراموش نکنید!

اولین نکته‌ای که هنگام اجاره ویلا باید به آن دقت کنید، امکانات اولیه است. در هر ویلایی امکانات اولیه برای مهمانان فراهم شده اما گاهی اوقات شما به امکاناتی نیاز دارید که در آن محل فراهم نیست و در این صورت باعث نارضایتی می‌شود و ممکن است کنسلی رزرو و جابه‌جایی هم  کار راحتی نباشد.

بنابراین پیش از آن که بخواهید هزینه اجاره را پرداخت کنید، در مورد امکانات آن سوال کنید. اگر هم امکانات خاصی  مثلاً اتو، سشوار یا قهوه‌ساز و ... را مدنظر دارید، حتماً در مورد آن بپرسید.

  • لوکیشن ویلا و دسترسی راحت

یکی دیگر از نکات مهم که هنگام اجاره ویلا باید به آن دقت کنید، لوکیشن و دسترسی‌های ویلا است. لوکیشن ویلا روی مسائل مختلف تأثیر دارد و باید ببینید که  محل سکونت مناسب برای شما کجا است.

گاهی اوقات ممکن است ویلایی در یک محل خوش‌آب‌وهوا اجاره کنید اما پس از اجاره متوجه شوید که امنیت کافی ندارد یا محله‌اش مناسب نیست و به هیچ ایستگاه تاکسی، مترو، داروخانه یا امکانات مشابه دسترسی ندارید، در چنین شرایطی نمی‌توانید با خیالی آسوده در آن محل اقامت داشته باشید و در نهایت نیاز به تغییر محل سکونتتان دارید؛ بنابراین به لوکیشن ویلا هنگام اجاره دقت کنید تا در یک منطقه مناسب و امن باشد.

  • نزدیک بودن به محل موردنظر

گاهی اوقات افراد هدفشان از سفر و اجاره ویلا، ماموریت‌های کاری یا حضور در بیمارستان برای درمان است که در این شرایط باید ویلایی اجاره کنید که به محل موردنظر نزدیک باشد تا خیلی در ترافیک نمانید یا هزینه زیادی برای رفت‌وآمد نپردازید. مثلاً اگر هدف شما از سفر به تهران اداری است، باید ببینید که ویلای موردنظر چقدر با محلی که کار دارید فاصله دارد. اگر فاصله زیاد باشد، باید چند ساعت را در ترافیک و مسیر باشید که خوشایند نیست. درحالی‌که با اجاره یک ویلا در نزدیکی محل موردنظر خود به‌راحتی می‌توانید از تفریح خود لذت ببرید، درحالی‌که کار خود را هم انجام می‌دهید.

  • قوانین اجاره ویلا

هنگامی که ویلایی را اجاره می‌کنید، باید به قوانین آن احترام بگذارید. هر ویلا قوانین خاص خود را دارد و باید حتماً پیش از پرداخت در مورد آن سؤال کنید تا مشکلی پیش نیاید.

 قوانین هر ویلا خاص هستند و درصورتی‌که رعایت نکنید، با مدیر یا مسئول آنجا به مشکل برمی‌خورید. مثلاً اگر حیوان خانگی دارید، باید در مورد این موضوع از صاحب ویلا سوال کنید تا ببینید که اجازه بردن حیوان به داخل ویلا را دارید یا خیر؛ همچنین اگر قصد برگزاری مهمانی یا جشن را دارید، باید با سوال کردن در مورد قوانین  آن مطلع شوید.

  • قیمت ویلا

یکی دیگر از موضوعاتی که اهمیت بسیار زیادی دارد و هنگام اجاره ویلا باید به آن دقت کنید، قیمت رزرو و اجاره هر شب ویلا است. هر فرد بودجه خاصی برای اجاره ویلا در نظر گرفته، اگر هزینه اجاره ویلا بیشتر از بودجه موردنظر شما باشد، نمی‌توانید آن را اجاره کنید! بنابراین باید حتماً در مورد قیمت ویلا سؤال کنید تا مشکل خاصی به وجود نیاید و بتوانید با اطمینان بهترین انتخاب را داشته باشید.

  • هزینه کنسلی اجاره ویلا

یکی دیگر از نکاتی که هنگام اجاره ویلا باید به آن دقت کنید، هزینه کنسلی است. هزینه کنسلی زمانی است که شما ویلا را اجاره کرده و هزینه آن را پرداخت کردید، یعنی ویلا برای شما رزرو شده است. حالا اگر بخواهید آن را کنسل کنید، باید هزینه کنسلی هم بپردازید.

پیش از رزرو هر محل و پرداخت هزینه اجاره حتماً در مورد هزینه کنسلی از صاحب ویلا سؤال کنید تا اگر ناگهان قصد کنسل‌کردن را داشتید، پول شما سوخت نشود. این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد و باید حتماً حواستان به آن باشد. گاهی اوقات اتفاق ناخواسته می‌افتد که مجبور به کنسل کردن ویلا هستید و اگر هزینه کنسلی زیاد نباشد، مشکلی خاصی نخواهد داشت.

انتخاب بهترین محل برای سکونت در سفر به تهران

تا اینجا به موارد مهمی که برای اجاره ویلا تهران به آن نیاز دارید، آشنا شدید. این نکات نه‌ تنها برای رزرو اقامتگاه در تهران، بلکه برای اجاره ویلا در دیگر شهرها نیز مهم است و با رعایت آن‌ها می‌توانید از محل سکونت خود در دوران سفر نهایت لذت را برده و خاطرات خوبی را تجربه کنید.

اقامتگاه بوم گردی اطراف تهران

برای کسانی که یک تجربه منحصر به فرد از اقامت در اطراف تهران می‌خواهند، انتخاب اقامتگاه های بومگردی نزدیک تهران بهترین گزینه است. در این اقامتگاه ها می‌توانید حس و حال محلی و روستایی را با فاصله کمی از تهران تجربه کنید. در ادامه چند مورد از بهترین اقامتگاه های بومگردی برای اجاره در اطراف تهران را معرفی می‌کنیم:

اقامتگاه بوم گردی حاج محمد ، در فیروزکوه روستای فرح آباد، منطقه قندال، ۱۲۸ اصلی، ۱۷ فرعی پیدا کنید.

اقامتگاه بوم گردی متا اقامتگاه بومگردی دیگری است که در فیروزکوه وجود دارد. برای پیدا کردن آن باید به روستای امیریه فیروزکوه بروید و خیابان امام رضا را پیدا کنید و بعد از کوچه دلنوازان به این اقامتگاه برسید.

دهکده عشایری آرش کمانگیر از دیگر اقامتگاه‌های جذاب فیروزکوه است. برای رفتن به این اقامتگاه باید در جاده سواد کوه نرسیده به گردنه گدوک این دهکده را پیدا کنید.

اقامتگاه بوم گردی سوته دلان فیروزکوه در کیلومتر ۱۰ محور دلی‌چای قرار دارد.

اقامتگاه بوم گردی آرتین در دماوند زیبا قرار دارد. همانطور که می‌دانید باید از جاده فیروزکوه به سمت دماوند بروید. برای پیدا کردن این اقامتگاه 27 کیلومتر هم از دماوند جلوتر بروید و به روستای سربندان خیابان شهدا وارد شوید.

اقامتگاه بوم گردی کدخدا اقامتگاه دیگری است که در دماوند قرار دارد؛ این اقامتگاه در ۲۵ کیلومتری شرق دماوند، روستای خسروان،‌ انتهای کوچه مسجد قرار دارد.

اقامتگاه بوم گردی کوچه غار رودافشان هم در ماوند واقع شده است برای رسیدن به این اقامتگاه به سمت فیروزکوه بروید، بعد از آبسرد، روستای سیدآباد، نزدیک به غار رودافشان آن را پیدا خواهید کرد.

با بهترین قیمت ها، در تهران ویلا اجاره کنید

اقامتگاه بوم گردی روژان دیگر اقامتگاه بومگردی اطراف تهران است که در ماوند قرار دارد. ، ۲۰ کیلومتر بعد از دماوند، روستای سید آباد را پیدا می‌کنید و این اقامتگاه در همان روستا است.

اقامتگاه بوم گردی عمو مش رضا در ورامین قرار دارد. اگر قصد اقامت در ورامین را دارید؛ به روستای کویر آباد بروید و بعد از میدان ولیعصر به جاده قاسم آباد برسید. اقامتگاه در این جاده قرار گرفته است.

اقامتگاه بوم گردی ننه آقا ورامین از دیگر اقامتگاه‌های این شهرستان است که در جواد آباد، روستای خاوه قرار دارد.

با بهترین قیمت ها، در تهران ویلا اجاره کنید

اقامتگاه بوم گردی قجرآباد در روستای قجرآباد شهریار قرار دارد و اگر قصد لذت بردن از هوای شهریار درتمام فصول را دارید بد نیست که به این اقامتگاه بروید.

اقامتگاه بوم گردی محمدحسین خان  در قرچک، روستای امین آباد قرار دارد.

با بهترین قیمت ها، در تهران ویلا اجاره کنید

اجاره ویلا ارزان اطراف تهران

ممکن است هزینه‌ای که برای چند روز مسافرت در نظر گرفته‌اید محدود باشد و نیاز داشته باشید که قبل از هر چیز به قیمت ویلا توجه کنید. ویلا ارزان اطراف تهران وجود دارد که می‌تواند برای افرادی که هزینه کمتری برای سفرشان در نظر دارند بسیار مفید باشد. اقامتگاه‌ها و ویلاهای سنتی معمولا نسبت به ویلاهای مدرن تر از هزینه‌های مناسب‌تری برخوردار هستند. علاوه بر آن شما می‌توانید امکانات ارائه شده را هم مد نظر قرار دهید و با توجه به آن یک مکان مناسب انتخاب کنید که بتوانید هزینه کمتری صرف کنید. با بررسی ویلاهای اطراف تهران در سایت جاباما می‌توانید اقامتگاه مورد نظرتان را پیدا کنید.

منبع: https://www.jabama.com/

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید