۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳
کد خبر: 55384525

مسیر تهران به چابهار آن‌قدر هیجان‌انگیز است و شما از میان فضاها و شهرهای گوناگون می‌گذرید که باید با هم نگاهی به این مسیر جذاب داشته باشیم.

مسیر تهران به چابهار

سلام نو - سرویس گردشگری: چابهار شهر زیبای بندری ایران، که از تماشای دریای عمان در کنار سواحل چابهار خسته نخواهید شد. شهری جنوبی و زیبا با مردمی خونگرم و بی‌آلایش، که شما از زندگی کردن در کنار آن‌ها لذت خواهید برد. هر زمان قصد مسافرت به چابهار را داشته باشید، چابهار میزبان شما است. شهر چهارفصل ایران که، حتی گرما و یا سرمای هوا از زیبایی و جذابیت شهر چابهار کم نمی‌کند. اگر مشتاق سفر به چابهار هستید با در مقاله مسیر تهران به چابهار با ما همراه باشید.

شهر چابهار آن‌قدر زیبایی و جذابیت دارد، که شما در مدت یک هفته اقامت هم نمی‌توانید از همت آن‌ها بازدید کنیم. علاوه بر آن مسیر تهران به چابهار نیز پر از جاذبه‌های دیدنی است، که نمی‌توان از آن‌ها گذشت و از وسوسه سفر با ماشین شخصی فرار کرد. اگر بخواهید از زیبایی‌های مسیر لذت ببرید باید با وسیله‌هایی مانند اتوبوس و ماشین شخصی سفر کنید. برای سفر به چابهار با اتوبوس و یا ماشین لازم است، از شرایط مسیر تهران به چابهار باخبر باشید، تا برای شما مشکلی پیش نیاید.

مسیر تهران چابهار و فاصله زمانی

همان‌طور که می‌دانید چابهار در جنوب شرقی ایران قرار دارد. پس وجود فاصله زمانی و مکانی بسیار میان چابهار و تهران دور از انتظار نیست. مسیر تهران به چابهار ۱۸۱۳ کیلومتر است. پس شما برای رسیدن به چابهار سفر طولانی را در پیش دارید. اگر طالب دیدن مکان‌های گردشگری میان راه هستید، حتماً سفر با ماشین شخصی را انتخاب کنید. برای آشنایی با مسیر تهران به چابهار با ما همراه باشید.

تنوع مسیر تهران به چابهار

شما برای سفر به چابهار زیبا می‌توانید، از روش‌های مختلف اقدام به سفر کنید. هر یک از روش‌های سفر به چابهار مزیت‌های مربوط به خودشان را دارند. شما باید متناسب با شرایطتان یکی از روش‌ها را انتخاب کنید. شما برای سفر به چابهار می‌توانید، از قطار، هواپیما، اتوبوس و یا ماشین شخصی استفاده کنید. برای آشنایی با مزیت هر یک از روش‌ها مقاله مسیر تهران به چابهار را دنبال کنید.

مسیر تهران به چابهار با ماشین شخصی، لذت دو چندان سفر

اگر تصمیم گرفته‌اید، که با ماشین شخصی خودتان به چابهار سفر کنید باید بدانید که سفر طولانی را در پیش دارید. اما نترسید، در مسیر تهران به چابهار آن‌قدر مکان‌های زیبای گردشگری وجود دارد، که شما از طولانی بودن مسیر لذت نیز خواهید برد. علاوه بر اینکه شما هنگام سفر با ماشین شخصی از زیباها مسیر تهران به چابهار لذت خواهید برد. مزیت دیگری نیز دارد، شما زمانی که با وسایل حمل‌ونقل عمومی سفر می‌کنید، مجبور به اجرای قوانینی هستید، اما در سفر با ماشین شخصی خودتان تصمیم گیرنده برای سفر هستید.

مسیر تهران به چابهار با ماشین شخصی

خوب حالا آماده سفر به چابهار می‌شویم. زمانی که از تهران خارج می‌شوید، مقصد بعدی شما شهر مقدس قم خواهد بود. شما می‌توانید به قم بروید و بعد از زیارت حضرت معصومه سلام‌الله علیها و استراحتی کوتاه دوباره مسیر خود را پیش بگیرید.

بعد از قم حال به شهر سهراب سپهری و گلاب می‌رسید. کاشان زیبا با مشهد اردهالش منتظر استقبال از شما است. به شما پیشنهاد می‌کنیم، اگر در فصل گلاب‌گیری به شیراز سفر کرده‌اید، حتماً به نیاسر کاشان سری بزنید و فرآیند گلاب‌گیری را از نزدیک تماشا کنید. شما در کاشان مکان‌های تاریخی بسیاری را خواهید یافت، شما می‌توانید به حمام فین کاشان بروید و از زیبایی‌های تاریخی آن لذت ببرید.

بعد از شهر زیبای کاشان شما به شهر نصف جهان خواهید رسید. کمتر کسی را می‌توان یافت که با مکان‌های گردشگری اصفهان آشنایی نداشته باشد. اصفهان با گز شیرینش و مکان‌های گردشگری‌اش می‌تواند، یک روز شما را میهمان خود بکند. به‌علاوه با توجه به طولانی بودن مسیر بهتر است، در جایی توقف کنید و شب را در آنجا سپری کنید.

مسیر تهران به چابهار

بعد از گذراندن شب در اصفهان، بهتر است صلح زود به سمت یزد راه بیفتید. به دلیل کویری بودن مسیر یزد و گرمای هوا، سفر در خنکای صبح بسیار مناسب‌تر است. یزد شهر تاریخی و مذهبی ایران زمین، دارای بناهای تاریخی و سوغاتی‌های کم‌نظیری است.

مسیر تهران به چابهار

حالا دیگر کمی از مسیر باقی‌مانده است و شما به شهر کرمان رسیده‌اید. شما می‌توانید در کرمان از مسیری عبور کنید که از نزدیک شهر بم را ملاقات کنید و مسیر دیگری را انتخاب کنید و به رفسنجان بروید. البته نه می‌توان از پسته رفسنجان گذشت و نه از ارگ بم.

مسیر تهران به چابهار

خوب وارد استان سیستان و بلوچستان شدیم، استان سیستان و بلوچستان نیز پر از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی است. اما می‌دانیم که دیگر طاقت شما برای دیدن چابهار سر آمده. بعد از طی کردن مسیری چند ساعته به شهر چابهار می‌رسیم. حالا این شما و این شهر چهارفصل ایران زمین.

مسیر تهران به چابهار با هواپیما

سفر با هواپیما به چابهار سفری راحت و سریع است، اما دیگر مزیت ارزانی را ندارد. شما می‌توانید با هواپیما در طی یک ساعت و نیم به فرودگاه کنارک برسید و بعد از آن راهی شهر چابهار بشوید. برای یافتن بلیتی مناسب بهتر است با تورهای مسافرتی به چابهار همراه شوید.

مسیر تهران به چابهار

سفر به چابهار با قطار

خوب شما می‌توانید سفر خود را کمی طولانی و کم‌خطر کنید و با قطار مسیر تهران به چابهار را طی کنید. اما لازم است توجه داشته باشید، قطار مستقیم به چابهار وجود ندارد و شما باید بلیت قطار به مقصد بند عباس را تهیه کنید. سپس از بندرعباس عازم شهر چابهار شوید.

مسیر تهران به چابهار

مسیر تهران به چابهار با اتوبوس

مسیری ارزان و کمی سریع‌تر از قطار اما شیرین. سفر با اتوبوس می‌تواند به‌یادماندنی‌تر از سفر با قطار و هواپیما باشد، مخصوصاً اگر هم‌سفری همراه خود داشته باشید. البته باید بدانید که سفر با اتوبوس طولانی‌تر از سفر با ماشین شخصی است، اما مزیتش این است که دیگر خودتان راننده نیستید.

مسیر تهران به چابهار

امیدواریم در مقاله مسیر تهران به چابهار توانسته باشیم به شما کمک کنیم و اطلاعات لازم و مورد نیاز را در اختیار شما قرار داده باشیم

کد خبرنگار: ۹
۳دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • ایرانی IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    5 0
    سلام ،اصفهان درمسیرتهران چابهارقرارندارد.مسیرتهران به چابهارشهرهای قم ،کاشان ،یزد،کرمان ،بم ،ایرانشهر وچابهار.
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    1 0
    از رحمت آباد(بم) تاچابهار بنزین بی بنزین یا3تا4ساعت درصف دریافت 20لیتربنزین 3هزارتومانی یا گالن 20لیتر 150هزارتومان تا200هزارتومان لذت سفر چابهار باماشین شخصی بادردسر کمبود بنزین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید