۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
کد خبر: 55384499

یکی از جذابیت‌های جزیره زیبای کیش رستوران‌های متنوع و با کیفیت آن است. سر زدن به ‌لاکچری ترین رستوران های کیش می‌تواند یکی از نکات جذاب این جزیره باشد.

رستوران کوه نور

سلام نو - سرویس گردشگری: قبل از آن که در مورد ‌لاکچری ترین رستوران های کیش صحبت کنیم، بد نیست به سراغ آن برویم که غذا و کیفیت آن در سفر، چقدر می تواند سفر ما را تحت تاثیر قرار دهد. قطعا غذاها می‌توانند نقش پررنگی را در خاص بودن هر سفر ایفا کنند. در واقع این خاصیت‌ طعم‌هاست که منحصر به هر منطقه هستند و خاطره‌سازی می‌کنند؛ چون مغز به عنوان مرکز فرماندهی بدن، این ویژگی را دارد که لحظات را با نشانه‌های کوچکی چون بو و طعم، ثبت کند.

در مورد سفر به کیش حتما بخشی از خاطرات شما، مربوط به طعم‌ها و بوهای متفاوت غذاهای جنوبی خواهد بود. در نتیجه پیدا کردن رستوران‌ و غذاخوری، می‌تواند بخش مهمی از برنامه سفر شما باشد.

برای منظور انتخاب ‌لاکچری ترین رستوران های کیش، می‌توانید از رستوران‌های معرفی شده در این مقاله کمک بگیرید.

رستوران کوه نور کیش از ‌لاکچری ترین رستوران های کیش

یکی از ‌لاکچری ترین رستوران های کیش، رستوران کوه نور است. کیفیت غذا، به عنوان اولین و مطرح‌ترین ویژگی در یک رستوران لاکچری، باید مورد بررسی قرار بگیرد. در رستوران کوه نور کیش، این فاکتور اساسی با توجه به اصل مشتری مداری، به خوبی رعایت شده و می‌توانید از این بابت خاطر جمع باشید.

مسئله مهم‌ دیگری که به یک پوئن مثبت برای رستوران کوه نور کیش تبدیل شده، در مورد دکوراسیون خاص و جذاب آن است. انتخاب نام این رستوران، الهام گرفته از دکور کوهی و صخره‌ای آن است.

به علاوه لازم به ذکر است که نورپردازی‌های زیبا در نمای داخلی، دکور را به شکلی منحصربه‌فرد خلق کرده و می‌تواند انتخاب مناسب و دنجی برای صرف وعده ناهار و یا شام باشد.

اجرای موسیقی زنده، یکی دیگر از ویژگی‌هایی است، که سبب شده تا رستوران کوه نور کیش، به بهترین گزینه برای آرامش افراد تبدیل شود. به خصوص که تمامی غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شود، طعم و عطری فوق‌العاده‌ دارند.

با توجه به انتخاب خود، حتی می‌توانید در محوطه بیرونی بنشینید. محیط بیرونی این رستوران، شبیه به کوه است که فضای دلبازی دارد.

حتی می‌توانید برای صرف نوشیدنی و دسر، به محوطه مجزایی که برای کافی شاپ طراحی شده، بروید و گزینه دلخواه خود را از منو سفارش دهید.

تمامی موارد ذکر شده، حاکی از فوق‌العاده بودن رستوران کوه نور کیش هستند که می‌تواند یک خاطره خوش‌طعم و جذاب را برای شما به جا بگذارد.

آدرس:

میدان امیرکبیر/ جنب هتل صدف

تلفن:

۰۹۳۴۷۶۸۵۰۱۰ – ۰۹۳۴۷۶۸۹۱۹

رستوران توتی فروتی در کیش

رستوران‌هایی که در کنار دریا قرار دارند، به مراتب می‌توانند لذت سفر به جزیره را بهتر توصیف کنند. رستوران توتی فروتی هم به عنوان یکی از رستوران‌های بی‌نظیری که منظره دریا را به چشمان شما هدیه می‌کند، نمونه‌ای از ‌لاکچری ترین رستوران های کیش است که نمایی از خلیج فارس را به تصویر می‌کشد.

صرف غذا به همراه تماشای دریا و صدای جریان آب، یکی از آرامش‌بخش‌ترین لحظاتی خواهد بود که تا به حال تجربه کرده‌اید.

این رستوران ساحلی، منوی کاملی از غذاهای ایرانی و فرنگی دارد و با توجه به سلیقه خود می‌توانید یکی از موارد سالن غذاخوری یا پشت بام را به عنوان محل سرو انتخاب کنید.

آدرس:

انتهای بلوار دریا/ جنب اسکله بزرگ تفریحی

تلفن:

۰۷۶-۴۴۴۵۰۴۵۲_ ۰۹۳۴۷۶۹۸۴۵۴

‌لاکچری ترین رستوران های کیش

رستوران میرمهنا از ‌لاکچری ترین رستوران های کیش

از دیگر ‌لاکچری ترین رستوران های کیش، رستوران میرمهنا است که با توجه به میزان مشتریان، برای صرف غذا در این رستوران بی‌نظیر، حتما باید از قبل رزرو کرده باشید.

کسانی که به غذاهای دریایی علاقه دارند، بهتر می‌توانند از بودن در این رستوران لذت ببرند. چرا که منوی غذاهای رستوران میرمهنا، شامل انواع غذاهای دریایی و ایرانی است که در این بین، ماهی شعری، ماهی شوریده، قلیه‌ماهی، شیشلیک و کباب یونانی، از محبوبیت بیشتری برخوردارند و به عنوان معروف‌ترین غذاهای این رستوران معرفی می‌شوند.

همچنین می‌توانید با توجه به تعداد نفرات، سینی مخصوص و یا خانواده را سفارش دهید تا غذاهای متنوع این رستوران را امتحان کنید.

در صورتی که به دنبال یک رستوران با ویو و دکوراسیون بی‌نهایت آرامش‌بخش هستید و نسبت به کیفیت و مزه غذا حساس هستید، انتخاب این رستوران ساحلی، بهترین گزینه پیش روی شما خواهد بود. به علاوه توجه داشته باشید که اجرای موسیقی زنده، در روند این انتخاب شما، کم تاثیری نخواهد گذاشت.

آدرس:

خیابان فردوسی/ خیابان اعتصامی/ جنب هتل تاپ رز

تلفن تماس رستوران برای رزرو میز:

۰۹۳۴۷۶۹۸۸۲۰

‌لاکچری ترین رستوران های کیش

رستوران فودلند در کیش

رستوران فودلند به سبب سرو غذاهای متنوع و همه پسند، از این نام برخوردار است. در حقیقت سرو غذاهای ایرانی، سنتی، فست‌فود و ساندویچ در یک منو، سبب شده تا افراد بتوانند با هر سلیقه‌ غذایی، این رستوران را انتخاب کنند.

مورد دیگری که به عنوان امتیاز برای رستوران فودلند تعریف می‌شود، وجود دکوراسیون سرشار از آرامش آن است. در واقع ترکیب رنگ‌های آبی، سبز و سفید، توانسته به خوبی حس خوب را وارد جریان هوای این محیط کند و صرف غذا را دلپذیرتر سازد.

کیفیت مناسب و بالایی که غذاهای رستوران فودلند برای منو خود در نظر گرفته، کم نقشی در تعداد بالای مشتریان این رستوران نداشته است.

آدرس:

انتهای لاین غربی بازار مرجان/ جنب دانشگاه شیراز/ رستوران فودلند

تلفن:

۰۷۶-۴۴۴۶۶۳۳۳

‌لاکچری ترین رستوران های کیش

هر کدام از رستوران‌های نام برده شده، با توجه به کیفیت غذایی و داشتن محیطی سرشار از آرامش، در دسته بهترین و ‌لاکچری ترین رستوران های کیش قرار می‌گیرند.

در صورتی که به کیش سفر کردید، می‌توانید با توجه به سلیقه غذایی و دکور مورد نظر خود، یکی از این موارد را به عنوان مقصد ناهار یا شام خود قرار دهید و از لحظات بودن در جزیره زیبای کیش، نهایت لذت را ببرید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید