۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹
کد خبر: 55384494

قیمت بلیط جاهای دیدنی قشم چقدر است؟ حق دارید این سؤال را بپرسید. بسیاری از ما پیش از سفر می‌خواهیم حساب‌وکتاب کنیم و ببینیم برای یک سفر چقدر باید هزینه کنیم.

قیمت بلیط جاهای دیدنی قشم

سلام نو - سرویس گردشگری: اگر قصد دارید به قشم سفر کنید باید بدانید که جزیره قشم به دلیل زیبایی‌، مناظر طبیعی بکر، جذابیت‌های گردشگری و بسیاری از ویژگی‌های دیگر همواره، مقصد گردشگران بسیاری است. جزیره قشم یکی مناطق آزاد ایران به شمار می‌آید، پس گردشگری در آن آسان و دلپذیر خواهد بود.

شما در جزیره قشم، از زیبایی‌های طبیعت لذت خواهید برد و سفر متفاوتی را در خاطرات خود ثبت خواهید کرد. حتماً جزیره قشم را در لیست مکان‌هایی که باید به آن سفر کنید بگذارید. ما در مقاله قیمت بلیط جاهای دیدنی قشم در برآورد هزینه‌های سفر به شما کمک خواهیم کرد.

جزیره قشم یکی از جزایری است، که هموار در بندر آن کشتی‌های بین‌المللی پهلو می‌گیرند. چون جزیره قشم در نزدیکی تنگه هرمز قرار داشته و همواره مسیر عبور کشتی‌ها و بارهای اساسی و مهم است. به دلیل نزدیکی جزیره قشم به یکی از شاهراه‌های اقتصادی جهان، جزیره قشم نیز از نظر اقتصادی در سطح خوب و بالایی قرار دارد. به دلیل منطق آزاد بودن جزیره قشم، هزینه خرید در جزیره قشم بسیار کمتر از سایر نقاط گردشگری است. پس در ویژگی‌های سفر به جزیره قشم این را به خاطر داشته باشید، که می‌توانید با قیمت‌های مناسب ابزار و وسایل مورد نیاز خود را خریداری کنید.

چرا دانستن قیمت بلیط جاهای دیدنی قشم مهم است؟

اگر عاشق سفر هستید و همیشه در زندگی خود را یک گردشگر به حساب می‌آورید. شما باید بدانید که برآورد هزینه سفر یکی از مسائل مهمی است، که در هنگام برنامه‌ریزی برای سفر باید انجام شود. اگر بدون برآورد هزینه و برنامه‌ریزی عازم سفر شوید، مطمئن باشید که متحمل ضرر اقتصادی خواهید شد. برای مثال شما می‌توانید با برنامه‌ریزی از ماه‌ها قبل در زمان مناسب بلیطی با ارزان‌ترین قیمت ممکن خریداری کنید. پس در مقاله قیمت بلیط جاهای دیدنی قشم، همراه ما باشید تا سفری بهینه داشته باشید.

سفر به یک منطقه آزاد نظیر جزیره قشم، علاوه بر اینکه از منظر خرید بسیار مناسب و به صرفه است. از بعدی دیگر که مربوط به تفریحی می‌شوید، متفاوت است. اگر بخواهید در قشم از سفر خود لذت ببرید، حتماً باید غواصی در دریا را تجربه کنید. اگر شما هم از کودکی رویای پرواز داشته‌اید، حتماً با پاراگلایدر به رویا خود جامع واقعیت بپوشانید. تفریحاتی دیگر نظیر: جت اسکی، قایق‌رانی، سافاری و... نیز در جزیره قشم وجود دارد. پس با برنامه‌ریزی و برآورد هزینه تصمیمات درستی برای سفر بگیرید، به همین منظور همراه ما در مقاله قیمت بلیط جاهای دیدنی قشم باشید.

قیمت بلیط جاهای دیدنی قشم

گردش در مکان‌های و جاذبه‌های طبیعی

جزیره قشم مملو از مکان‌های و جاذبه‌های طبیعی است. مکان‌های طبیعی جزیره قشم علاوه بر زیبا و دل‌نشین بودن، بسیار اعجاب‌انگیز و هیجان‌انگیز است. شما اگر به جزیره قشم سفر کنید می‌توانید، به دره ستارگان، جنگل حرا، جزیره ناز، شاه کوه و بسیار دیگر از مکان‌های طبیعی بروید. موضوع اقتصادی مهم در دیدار مکان‌های طبیعی این است، که مکان‌های طبیعی جزیره قشم ورودی ندارد.

یعنی شما برای بازدید از مکان‌های طبیعی نیازی نیست، هزینه‌ای بپردازید، موضوع مهم در بازدید از مکان‌های طبیعی هزینه رفت‌وآمد است. یعنی شما باید به فکر هزینه رفت‌وآمد به مکان‌های طبیعی باشید. هزینه رفت‌وآمد با توجه به دوری یا نزدیکی مکان مورد نظر شما از مرکز شهر محاسبه می‌شود.

قیمت بلیط جاهای دیدنی قشم

برای اینکه رفت‌وآمد شما هزینه کناری داشته باشد، مقاله قیمت بلیط‌ جاهای دیدنی قشم برای شما پیشنهادی دارد. شما بهتر است در سفر به جزیره قشم از تور استفاده کنید. اگر در زمان مناسب تور ارزان قیمتی را رزرو کنید، هزینه‌های سفر شما تا به اندازه زیادی کاهش خواهد یافت. البته باید این شرط را در قراردادتان باشد که هزینه رفت‌وآمد به مکان‌های گردشگری بر عهده تور باشد.

تفریحات دریایی  و قیمت بلیط جاهای دیدنی قشم

تفریحات در جزیره قشم، بیشتر به تفریحات دریایی اختصاص دارد. شما در جزیره قشم می‌توانید، تفریحاتی نظیر: جت اسکی، غواصی و قایق‌رانی را تجربه کنید. علاوه بر تفریحات دریایی شما می‌توانید، آفرود یا سافاری را نیز امتحان کنید.

جت اسکی

جت اسکی تفریحی جذاب و هیجان‌انگیز است. اگر از تجربه هیجان و خطر لذت می‌برید، حتماً جت اسکی را در دریای مواج خلیج فارس تجربه کنید. سرعت و هیجان ترکیب فوق‌العاده‌ای است که در جت اسکی شما تجربه می‌کنید. اگر می‌خواهید آدرنالین خونتان بالا باشد، جت اسکی را حتماً امتحان کنید. هزینه جت اسکی در جزیره قشم در حدود ۲۵۰ هزار تومان است.

قیمت بلیط جاهای دیدنی قشم

قایق‌رانی

لذت حرکت بر روی امواج آرام دریا در آرامش همان چیزی است، که شما در قایق‌رانی تجربه خواهید کرد. قایق‌رانی از جمله تفریحات آرام و لذت‌بخش جزیره قشم است. هزینه قایق‌رانی در جزیره قشم بر روی دریای خلیج فارس در حدود ۱۲۰ هزار تومان است.

غواصی

شیرین تجربه بعد از پرواز، سفر در دریا است. لذت سفر به اعماق دریا و دیدن ماهی‌ها و انواع موجودات دریایی واقعاً وصف‌ناپذیر است. تجربه‌ای که شما تنها با غواصی کردن، خواهید داشت. هزینه غواصی کردن در جزیره قشم در سایت‌های مختلف متفاوت است.

برای مثال در سایت اسپرینگی (باغ مرجانی)، ۱۲۰ هزار تومان به ازای هر نفر است. در سایت ساحل زیتون هزینه غواصی به ازای هر نفر ۱۱۰ هزار تومان است.

قیمت بلیط جاهای دیدنی قشم

امیدواریم در مقاله قیمت بلیط جاهای دیدنی قشم، اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار داده باشیم.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید