۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲
کد خبر: 55384489

بسیاری از مسافران که به جنوب ایران سفر می‌کنند دوست دارند بدانند سفر دریایی از بندرعباس به چابهار چگونه ممکن است. برای یافتن پاسخ این سوال با ما همراه باشید.

سفر دریایی از بندرعباس به چابهار

سلام نو - سرویس گردشگری: سفر دریایی از بندرعباس به چابهار، از بهشت به بهشت. شما تجربه کردید؟ راستش را بخواهید از نظر من سفر کردن به شهرهایی که در نزدیکی دریا قرار دارند، بسیار لذت‌بخش است. علاوه بر زیبایی‌های شگرفی که به یمن وجود دریا به وجود می‌آید، مزیت‌های اقتصادی فراوانی نیز دارد. دریا زیبا و سخاوتمند است و مردمی که در کنار دریا زندگی می‌کنند، نیز مهمان‌نواز و سخاوتمند هستند. امروز در مقاله سفر دریایی از بندرعباس به چابهار می‌خواهیم، در امتداد نوار ساحلی دریای عمان ساعات خوشی را بگذرانیم.

مقصد اصلی و نهایی ما شهر چابهار است. شهری زیبا و بندری که از ویژگی‌ها و دلپذیری‌های آن بگویم کم گفته‌ایم. شهر بی‌نظیر چابهار با شگفتی‌های بسیار در چهار فصل سال منتظر شما است، که در آن قدم بگذارید و از زیبایی‌های آن لذت ببرید. ما می‌خواهیم سفری دریایی به شهر چابهار داشته باشیم، پس با ما در مقاله سفر دریایی از بندرعباس به چابهار همراه باشید. از شگفتی‌های مسیر انگشت به دهان خواهید ماند.

پیش شرط‌های سفر دریایی

سفر دریایی از بندرعباس به چابهار لذت‌ها و تجربه‌های بی‌نظیری دارد، که شما در طول عمرتان شاید دیگر تجربه نکنید. لذت سفر کردن با قایق، کشتی و لندی گراف آن‌قدر جذاب و هیجان‌انگیز است، که اگر یک‌بار سفر کنید حتماً برای بار دوم طالب آن خواهید شد. سفر کردن با قایق دل حالی که چشم به آبی زیبای دریا دوخته‌اید و شوق و لذت تمام وجود شما را فرا می‌گیرد، زمانی که دریا موج می‌زند و امواج به بدنه قایق برخورد می‌کند.

اما لازم است قبل از شروع سفر دریایی از بندرعباس به چابهار، چند نکته و پیش شرط را رعایت کنید. رایج‌ترین اتفاقی که حین سفر دریایی رخ می‌دهد، دریازدگی است. برای جلوگیری از وقوع این بیماری و برای اینکه از سفر دریایی خود لذت ببرید، چند نکته را رعایت کنید.

هنگام ورود به کشتی و قبل از حرکت استرس و اضطراب نداشته باشید. در بخش میانی کشتی و یا هر وسیله حمل‌ونقل دریایی مستقر شوید. از چشم‌بند استفاده کنید. همچنین می‌توانید از داروهای ضد بیماری استفاده کنید.

سفر دریایی از بندرعباس به چابهار

همچنین بهتر است، هنگام سفر شدن در وسایل حمل‌ونقل عمومی نکات ایمنی را رعایت کنید. حتماً جلیقه نجات بپوشید و وارد مناطق ممنوع نشوید. امیدواریم با رعایت نکات گفته شده در مقاله سفر دریایی از بندرعباس به چابهار سفر دریایی جذابی را سپری کنید.

شروع سفر دریایی از بندرعباس به چابهار

ما برای طی کردن نوار ساحلی دریای عمان، و لذت بردن از زیبایی‌های مسیر ابتدا باید به بندرعباس سفر کنیم. برای رسیدن به بندر راه‌های مستقیم و غیر مستقیم بسیاری وجود دارد. از آنجایی که می‌خواهیم با زیبایی‌های و جذابیت‌های بیشتری آشنا شویم، راه غیر مستقیم به بندرعباس را انتخاب می‌کنیم.

خوب حالا برای شروع کار باید یک بلیت پرواز مستقیم به قشم تهیه کنیم. گشت‌وگذار در جزیره قشم خود نیاز به یک سفرنامه جدا دارد. جزیره قشم پر از زیبایی‌ است، که حتماً در مقالات بعدی به آن خواهیم پرداخت. جذاب‌ترین و زیباترین مسیر را برای رسیدن به بندرعباس انتخاب می‌کنیم، می‌خواهیم با اندی گراف به بندرعباس برویم. لذت سفر دریایی با لندی گراف وصف‌ناپذیر است. می‌توانید از آرامش و زیبایی دریا استفاده کنید و روح خود را پرواز دهید، مانند مرغ‌های دریایی که فارغ از هیاهوی دنیا در دل آسمان آبی بر پهنه دریای عمان پرواز می‌کنند.

آغاز سفر دریایی از بندرعباس به چابهار

اگر بخواهیم درباره جاذبه‌های گردشگری خط ساحلی دریای عمان بنویسیم، ساعت‌ها طول خواهد کشید. ما برای رسیدن به چابهار از بنادر زیبایی عبور می‌کنیم، که هر یک شگفتی و زیبایی خاصی دارند، اما چون هدف و مقصد چابهار از طول و تفضیل بنادر عبور می‌کنیم. هنگامی که به بندرعباس رسیدیم، بدون فوت وقت، به سمت میناب حرکت می‌کنیم، که از آنجا راهی جاسک شویم.

میناب به باغ‌های انبه معروف است. اما اگر در تابستان به میناب رفته‌اید، از ماندن به صورت طولانی بپرهیزید. زیرا هوای میناب بسیار شرجی بوده و تجمل آن تقریباً ممکن نیست. بعد از گذر از میناب با تهیه یک ماشین دربست، راهی جاسک می‌شویم. جاسک یکی از بنادر زیبای خط ساحلی دریای عمان است.

بعد از بندر جاسک، مقصد بعدی ما روستای درک است. تلاقی کویر و دریا را در روستای درک خواهید دید. روستایی زیبا و با مکان‌های گردشگری جذاب و منحصربه‌فرد که کمتر بیننده‌ای مجذوب آن نمی‌شود. بهتر است، برای اینکه سفر آسانی داشته باشید و از سفر لذت ببرید، شب را در روستای درک بگذرانید. روستای درک به ‌واسطه داشتن مکان‌های گردشگری بسیار، اقامتگاه‌های بومگردی شگفت‌انگیزی را نیز دارد. شما می‌توانید برای استراحت و اقامت یکی از این اقامتگاه‌های بومگردی را انتخاب کنید.

سفر دریایی از بندرعباس به چابهار

بعد از روستای درک و عبور از کویر زیبا به سمت تنگ و کنارک حرکت می‌کنیم. در روستای ننگ یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری استان سیستان و بلوچستان به نام گل‌فشان وجود دارد. بعد از بازدید از گل‌فشان راهی کنارک می‌شویم، می‌دانید که کنارک شهری بندری است. شهرهای بندری به‌خودی‌خود به‌واسطه حضور دریا جذاب و فریبنده هستند، که کنارک نیز از این قاعده مستثنا نیست.

پایان سفر دریایی از بندرعباس به چابهار

بعد از گذر از روستاها و شهرهای بسیار، حالا به مقصد نهایی یعنی چابهار رسیده‌ایم. چابهار شهر زیبای سیستان و بلوچستان، که هم در غروب تماشایی است، هم در طلوع. مناظر زیبا و منحصربه‌فرد آن در تابستان و زمستان نیز بی‌نظیر است. برای گردش در چابهار بسیار وقت بگذرید و از چابهار به راحتی عبور نکنید.

سفر دریایی از بندرعباس به چابهار

ما در مقاله سفر دریایی از بندرعباس به چابهار سعی کردیم، شما را با سفر دریایی آشنا کنیم. امیدواریم مطالب گفته شده در مقاله سفر دریایی از بندرعباس به چابهار برای شما مفید بوده باشد.

کد خبرنگار: ۹
۳دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • امیر IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    0 0
    چهابهار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید